![]() |
Gtst [16]
zo weer een topik op mijn naam :o
|
omg :|
|
Citaat:
Hehe, die Amerikaan moet toch beter weten. Hij beschouwt Dorothea meteen als dienstmeid terwijl hij Robert of Barbara daar nog nooit over gehoord heeft. Daarbij is hij al een aantal keer bij Barbara over de vloer gekomen. |
"Euthanasia on every street corner" :rolleyes:
|
go back to wher you came from and bitch about gay marriage or something (y)
|
You go Jeanine! (y) :evil:
|
|
Citaat:
|
je spreekt het (vaak) hetzelfde uit.. :o
|
hehe, die valerie :evil:
|
benieuwd hoe het verder gaat :evil:
janine!!! you go girl! (y) :cool: |
Geweldig einde :evil:
Net goed voor die aanstellerige Valerie. Ik durf te wedden dat ze nu een "paniekaanval" krijgt. :D |
Janine is echt te grappig. :D
|
en weer janine hahaha (y)
|
wat riep ze nou naar valerie? ik kon d'r echt niks van verstaan.
|
"Een tussendoortje stilt de honger niet!"
Janine <3!! :cool: |
Citaat:
|
Eerst gebeurt er drie maanden niks en dan komt opeens alles tegelijk... :rolleyes: Die schrijvers kunnen dat wel wat beter plannen zeg. (n)
Waar is Harmsen eigenlijk gebleven? leeft de goed eman nog wel? Hahahaha, Nickje is van de trap gevallen! :D (y) Hopen dat-ie doodbloedt! |
WTF... sinds wanneer is Ludo zo'n ruggegraatloze, watterige man? Dat valt me van hem tegen, hij moet Valerie gewoon bij het grof vuil zetten (bij voorkeur eerst in stukken zagen) en naar Janine gaan. :o
En ik mag ook hopen dat Nick ter plekke overlijdt. :D Dan kan Ludo gelijk zijn huis weer overnemen. :cool: |
Hehehe Valerie en Janine! :evil: Geweldig gewoon. :D Bombardeer ik meteen tot "scène van het seizoen". ;)
Waar Harmsen gebleven is weet ik ook niet. :( Raar dat de schrijvers geen saaie verhaallijn over zijn eenzaamheid maken :p maja gelukkig voor ons :) Citaat:
Citaat:
Vanavond komt Sjorsie weer. :) *zucht* Wanneer krijgen die twee nou eens eindelijk iets? :rolleyes: Zijn we tenminste daar van af... |
ze riep: Een tussendoortje stilt de honger niet!
|
Citaat:
|
Citaat:
Wel wazig dit... maar aan de andere kant, dat Auntie Anne's bestaat hier in Nederland niet, dus het zal allemaal wel loslopen :) |
Jah stefano. Hoe red jij jou hier uit..
Ga je liegen of de waarheid spreken :o :p |
Spoiler
Wie weet trouwens wanneer GTST dit seizoen precies stopt? Het is altijd rond eind mei / begin juni? Maar wat is de exacte datum dat het stopt? Als iemand het weet, laat het maar ff horen. ;) |
gtst is verdraaide shit van de realiteit en nog es gruwelijk voorspelbaar ook :p
wel kijk ik soms de laatste aflevering van een seizoen omdat er dan vaak word geschoten of iemand met een hakbijl gaat lope slingeren |
Citaat:
en 22 augustus begint het weer Ik heb in een rondje internet trouwens allemaal spoilers verzameld. Ik zet ze hier neer, maar met de nadruk op dat het geruchten zijn. Het kan dus ook zijn dat het slechts onzin is!!
Spoiler
|
Haha, de aflevering van vrijdag zat echt vol met grappige dingen.
Ludo: is er nog wat gebeurd? Dokter: nee, hij is wakker geworden (vanwaar die 'nee' dan?) Ludo: mag ik bij hem? Dokter: nee, hij slaapt (hij was toch net wakker geworden?) En Ludo en Nick hadden al watjes op de plek waar bloed werd afgetapt nog tijdens het aftappen van het bloed :D Dennis: je gaat me toch niet vertellen dat jij m'n opa bent hè? :cool: |
damn ik moest werken, wat is er gebeurd:D
nick leeft dus nog, wie heeft 'm gevonden? kwam Rosa weer es in beeld ? (y) |
Rosa heeft Nick gevonden..
Dus ze was ook weer in beeld :D |
dit zal ook wel al gezegd zijn met betrekking tot onze Rosa, maarrrrrr die deed toch mee met dat fantastische program 'De Nationale Soap Acteer Wedstrijd'???? *ofzo* Dat werd gepresenteerd door Gert-Jan Droge??????
Gut wat heb ik om dat programma gelachen! Maar daar komt die Rosa vandaan... maar dat wisten jullie waarschijnlijk allemaal al.... maar (=3x :D ) ik wilde t toch ff kwijt |
Citaat:
Gijs Bentz van den Berg (Jeroen.. uhh.. nog iets :)) was de winnaar toen, maar dat wist je vast al wel.. En Rosa mocht zeker een keertje Erica spelen? Wel een rol voor haar. :p |
Citaat:
|
Hehe, die opmerking van Dennis tegen Harmsen was wel grappig ja. :D
Wow hey het stopt pas 24 juni? :o Dat vind ik laat... Citaat:
Citaat:
Spoiler
Citaat:
Op de eerste persoon: :( Op de tweede persoon: Mooi! (y)
Spoiler
Tja, sorry, een heel ingewikkelde reply met veel spoilers, maar het moest even! :p |
Pfff ik word echt gek van die "Amerikaan" man. :rolleyes:
Ja, al een tijdje, maar vandaag was het wel heel erg... (n) En Sjors: "Ik vind het eng!" :rolleyes: Maar Bing en Sjorsie zijn wel lief samen. :) |
Die hoed van die man :mad: (n)
Z'n accent doet ie wel goed trouwens, alleen laatst versprak hij zich bijna. :o En nou hebben we steeds weer dat overloze gezever tussen Nick en Stefano... het gaat echt helemaal nergens over. Bla bla bla bla slaappillen bla bla bla bla slaappillen *einde* Maar Sjors en Bing zijn idd wel een leuk stel!
Spoiler
|
Goede aflevering gisteren met Robert+barbara en sjors en bing
maar waarom was er nou gisteren misschien 5 minuten ondertiteling onder met wit een geel? |
waarom kwam george nou langs bij A&A? hij vond t nep ofzo? daarna heb ik t niet meer gezien....
iemand? |
Citaat:
en die ondertiteling zal wel een foutje zijn geweest. Normaal kan je die met teletekst oproepen, maar eens in de zoveel tijd is ie ook zonder teletekst zichtbaar. |
hahah wat grappig allemaal om dit allemaal te lezen!!! ik ben ook echt een trouwe volger. hopen jullie trouwens dat robert en barbara wat krijgen??? en wie vinden jullie de knapste jongen uit gtst??? ik denk ik Bing en dennis :rolleyes:
het begint zo weer doeidoei!! |
Wat wordt er verteld over een cliffhanger , wie / wat is dit precies :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Hm ik vind er nu niet zoveel meer aan eigenlijk. Dat achterlijke gedoe met die robert, bar en die amerikaan blegh. Bing en Sjors zijn liev samen! :o Hm Martine moet weer terug komen! :( |
ja man altijd lachen met die foute figuren:p
weet er iemand wie er uit de serie gaan in korte termijn? vind ik altijd leuk om te weten:P of bestaat er een site met roddels ofzo? xx |
Citaat:
ik weet niet meer wat de naam eerst was, dat staat vast nog wel in een oud topic. Het iig wel stom toen het werd nagesynchroniseerd, want soms zag het er gewoon niet uit. Denk aan Duitse films... ;) @ lutzje: op blz 1 staat een post van mij vol met spoilers. |
Citaat:
Hoe het beschijf eerst heette weet ik ook al niet meer. :s Als iemand het nog weet en het hier zegt, zeg ik: "Och ja natuurlijk!" Echt zo'n dingen die je dan net niet weet te onthouden... :s Jef is jaloers. :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:03. |