![]() |
[schilderijen] veeel zooiiii
Nou, mijn allereerste eigengemaakte post op scholieren.com! :eek: Ik ga eens wat mijn eigen spul posten, alles is gedeeltelijk nagemaakt van foto's, soms heb ik heel goed naar de foto gekeken en soms helemaal niet meer na 3 lijntjes.
Acryl op papier (grr ik haat papier maar ik had nix anders) http://img.photobucket.com/albums/v2...jaaaapaars.bmp Acryl op linnen (de verhoudingen kloppen niet maar deze is in het echt een stuk mooier, geloof me!) http://img.photobucket.com/albums/v2...upellegirl.bmp Acryl op papier (wel fijn papier dit keer en de kleuren zijn in het echt feller blauw, en die stomme flits :( ) Mijn vati had hem ingelijst en ik had geen zin om hem eruit te halen. http://img.photobucket.com/albums/v2...k/003fa270.bmp Ik heb er nog wel meer maar die vind ik stom of lelijk en durf ik daarom niet te posten :eek: Nou spui uw gal! :) |
afgezien van de verhoudingen van nr 2 vind ik m erg mooi.. de neus is echt n neus en de mond n mond, alleen ja n beetje scheef
(en moest jij niet iets anders doen ofzo?) ;) |
Best wel cool enzo
|
Citaat:
|
Die bomen zijn echt heeel gaaf
|
ik vind eigenlijk alleen de middelste echt interessant, heel mooi uitgewerkt, mond, neus, maar die ogen... die zijn niet zo uitgewerkt als de rest! die zijn plat :( en de vorm klopt niet. dat vind ik echt jammer want zo passen ze niet bij de rest. als de ogen ook 'echt' waren geweest had ik t echt n heel gaaf werkje gevonden denk ik.
de bovenste, die mond, sniet zo interessant. de bomen zijn wel leuk ofzo.. maar toch vind ik ze een beetje saai. |
Citaat:
|
alsje bij die 2e nou eerst een goede schets had gemaakt, zou ik hem mooi vinden, maar nu is het gewoon te scheef, de techniek is opzich wel goed.
|
vind dat scheve eigenlijk wel spannend...anders was het net als die andere twee te braaf geweest
|
Die 2e is het mooist. Hij is niet perfect maar heeft daarom juist wel wat. Ja ik vind hem mooi... ( hmm kritiek wil je natuurlijk horen.. ander keertje ben nu beetje moe)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat was een behoorlijk stomme opmerking. |
Citaat:
|
Vind de derde echt heel mooi! Prachtige kleuren, en heel mooi uitgewerkt. Alleen als je iets langer kijkt lijkt de achterste/middelste boom net iets 'platter. Maargoed, blijft erg mooi.
Andere twee vind ik de techniek erg goed gedaan, en dat het scheef is heeft inderdaad zijn charme, is alleen niet zo mijn smaak, maar dus wel erg goed gedaan! (y) |
Helemaal?
Goed Kritiek.., nog ff kijken. Die mond vind ik niet mooi, te statisch zit niks levends in, volgens mij is hij wel goed geschilderd, maar ik vind hem niet plastisch genoeg, hij blijft plat. Verder dat rechter stuk boven de mond is erg saai opeens helemaal wit en daardoor ook plat, daar had je wat kunnen doen alvast de ronding van het gezicht weergeven of zo . 2e heb ik al gezegd vind ik heel mooi, verhoudingen kloppen idd niet en het is volgens mij ook een rare lichtovergang. Maar ik vind hem mooi en die 'foutjes' storen me dus niet. Alleen de ogen zijn beetje doods ( maarja daar moet ik zelf ook nog aan werken dus daar kan ik jou niks over vertellen) 3e Heel mooi, geen origineel onderwerp maar je hebt hem echt heel mooi gemaakt, die schaduwoverloop ook echt prachtig alleen de achterste boom heeft dat wat minder. Heel mooi en mysterieus, ik snap dat die ingelijst is! -x- |
Ik vind die tweede echt geniaal. Het stoort me niet dat hij scheef is, het geeft wel een apart effect aan het geheel!
|
Ik vind de 2e echt geweldig.
Ik ging er trouwens wel vanuit dat die verhoudingen zo bedoeld zijn. Is dat zo? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:45. |