Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-05-2005, 17:36
Lugosi
Lugosi is offline
Nou, mijn allereerste eigengemaakte post op scholieren.com! Ik ga eens wat mijn eigen spul posten, alles is gedeeltelijk nagemaakt van foto's, soms heb ik heel goed naar de foto gekeken en soms helemaal niet meer na 3 lijntjes.

Acryl op papier (grr ik haat papier maar ik had nix anders)

Acryl op linnen (de verhoudingen kloppen niet maar deze is in het echt een stuk mooier, geloof me!)

Acryl op papier (wel fijn papier dit keer en de kleuren zijn in het echt feller blauw, en die stomme flits ) Mijn vati had hem ingelijst en ik had geen zin om hem eruit te halen.

Ik heb er nog wel meer maar die vind ik stom of lelijk en durf ik daarom niet te posten Nou spui uw gal!
Oud 08-05-2005, 17:43
ShitVisjes
ShitVisjes is offline
afgezien van de verhoudingen van nr 2 vind ik m erg mooi.. de neus is echt n neus en de mond n mond, alleen ja n beetje scheef

(en moest jij niet iets anders doen ofzo?)
Met citaat reageren
Oud 08-05-2005, 17:51
Verwijderd
Best wel cool enzo
Met citaat reageren
Oud 08-05-2005, 18:04
Lugosi
Lugosi is offline
Citaat:
TerrorTwin#1 schreef op 08-05-2005 @ 18:43 :
afgezien van de verhoudingen van nr 2 vind ik m erg mooi.. de neus is echt n neus en de mond n mond, alleen ja n beetje scheef

(en moest jij niet iets anders doen ofzo?)
Tsssss, datdoeikstrakswel Ben jij nou al terug?
Oud 08-05-2005, 18:09
Verwijderd
Die bomen zijn echt heeel gaaf
Met citaat reageren
Oud 08-05-2005, 18:39
snarl
snarl is offline
ik vind eigenlijk alleen de middelste echt interessant, heel mooi uitgewerkt, mond, neus, maar die ogen... die zijn niet zo uitgewerkt als de rest! die zijn plat en de vorm klopt niet. dat vind ik echt jammer want zo passen ze niet bij de rest. als de ogen ook 'echt' waren geweest had ik t echt n heel gaaf werkje gevonden denk ik.

de bovenste, die mond, sniet zo interessant. de bomen zijn wel leuk ofzo.. maar toch vind ik ze een beetje saai.
Oud 08-05-2005, 18:53
Lugosi
Lugosi is offline
Citaat:
snarl schreef op 08-05-2005 @ 19:39 :
ik vind eigenlijk alleen de middelste echt interessant, heel mooi uitgewerkt, mond, neus, maar die ogen... die zijn niet zo uitgewerkt als de rest! die zijn plat en de vorm klopt niet. dat vind ik echt jammer want zo passen ze niet bij de rest. als de ogen ook 'echt' waren geweest had ik t echt n heel gaaf werkje gevonden denk ik.

de bovenste, die mond, sniet zo interessant. de bomen zijn wel leuk ofzo.. maar toch vind ik ze een beetje saai.
Ik ben blij met je kritiek maar ik wil wel even iets zeggen over de ogen: in het echt zien ze er levendiger uit om het zo maar ff te zeggen, maar er is wat weggevallen door de foto. Maar ik snap wat je bedoelt. Ik zie het nu zelf ook.
Oud 08-05-2005, 20:39
Verwijderd
alsje bij die 2e nou eerst een goede schets had gemaakt, zou ik hem mooi vinden, maar nu is het gewoon te scheef, de techniek is opzich wel goed.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2005, 21:15
Antique
Antique is offline
vind dat scheve eigenlijk wel spannend...anders was het net als die andere twee te braaf geweest
Oud 08-05-2005, 22:30
Lunatik
Lunatik is offline
Die 2e is het mooist. Hij is niet perfect maar heeft daarom juist wel wat. Ja ik vind hem mooi... ( hmm kritiek wil je natuurlijk horen.. ander keertje ben nu beetje moe)
Oud 09-05-2005, 06:44
Verwijderd
Citaat:
Antique schreef op 08-05-2005 @ 22:15 :
vind dat scheve eigenlijk wel spannend...anders was het net als die andere twee te braaf geweest
Ja, ik snap wel wat je bedoeld, maar in dit geval vind ik het meer storend dan spannend.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 15:27
Verwijderd
Citaat:
Lugosi schreef op 08-05-2005 @ 18:36 :Acryl op linnen (de verhoudingen kloppen niet maar deze is in het echt een stuk mooier, geloof me!)
[afbeelding]
[/B]
Heb je Mijns getekend?
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 15:30
Lugosi
Lugosi is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 09-05-2005 @ 16:27 :
Heb je Mijns getekend?
Nee.

Dat was een behoorlijk stomme opmerking.

Laatst gewijzigd op 09-05-2005 om 15:33.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2005, 03:14
Droyd
Droyd is offline
Citaat:
Lunatik schreef op 08-05-2005 @ 23:30 :
Die 2e is het mooist. Hij is niet perfect maar heeft daarom juist wel wat. Ja ik vind hem mooi... ( hmm kritiek wil je natuurlijk horen.. ander keertje ben nu beetje moe)
Helemaal.
Oud 15-05-2005, 20:29
Verwijderd
Vind de derde echt heel mooi! Prachtige kleuren, en heel mooi uitgewerkt. Alleen als je iets langer kijkt lijkt de achterste/middelste boom net iets 'platter. Maargoed, blijft erg mooi.
Andere twee vind ik de techniek erg goed gedaan, en dat het scheef is heeft inderdaad zijn charme, is alleen niet zo mijn smaak, maar dus wel erg goed gedaan!
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 12:52
Lunatik
Lunatik is offline
Helemaal?

Goed Kritiek.., nog ff kijken.
Die mond vind ik niet mooi, te statisch zit niks levends in, volgens mij is hij wel goed geschilderd, maar ik vind hem niet plastisch genoeg, hij blijft plat. Verder dat rechter stuk boven de mond is erg saai opeens helemaal wit en daardoor ook plat, daar had je wat kunnen doen alvast de ronding van het gezicht weergeven of zo .
2e heb ik al gezegd vind ik heel mooi, verhoudingen kloppen idd niet en het is volgens mij ook een rare lichtovergang. Maar ik vind hem mooi en die 'foutjes' storen me dus niet. Alleen de ogen zijn beetje doods ( maarja daar moet ik zelf ook nog aan werken dus daar kan ik jou niks over vertellen)
3e Heel mooi, geen origineel onderwerp maar je hebt hem echt heel mooi gemaakt, die schaduwoverloop ook echt prachtig alleen de achterste boom heeft dat wat minder. Heel mooi en mysterieus, ik snap dat die ingelijst is!

-x-

Laatst gewijzigd op 16-05-2005 om 12:59.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2005, 17:30
Snow White
Snow White is offline
Ik vind die tweede echt geniaal. Het stoort me niet dat hij scheef is, het geeft wel een apart effect aan het geheel!
Oud 18-05-2005, 16:28
~louise~
~louise~ is offline
Ik vind de 2e echt geweldig.
Ik ging er trouwens wel vanuit dat die verhoudingen zo bedoeld zijn. Is dat zo?
Met citaat reageren
Oud 18-05-2005, 17:20
Lugosi
Lugosi is offline
Citaat:
~louise~ schreef op 18-05-2005 @ 17:28 :
Ik vind de 2e echt geweldig.
Ik ging er trouwens wel vanuit dat die verhoudingen zo bedoeld zijn. Is dat zo?
Nee, niet speciaal. Is per ongeluk zo gekomen, heb er nog veel aan gesleuteld maar het mocht niet zoveel baten. Nouja, het heeft nog wel goed uitgewerkt.
Reageren

Regels voor berichten