![]() |
bloedend geval vanonder :S
Ik had seks met mijn vriendin, en bleef op een gegeven moment steken, of ging niet zo lekker, bleef iig haken en ik stootte wel door en toen scheurde waarschijnlijk dat dingetje wat mijn vel verbind met mijn piemel :P, of hoe je dat ook mag noemen :o .. Het bloedde best wel veel, deed ook best wel pijn, maar nu weet ik niet wat ik moet doen.. Op het moment jeukt het alleen nog maar een beetje, bloeden is gestopt, is het nodig om er mee naar de dokter te gaan of geneest het vanzelf?
Alvast bedankt.. |
Nee dat schijnt vanzelf te genezen :)
Gewoon met rust laten. |
Niet aan zitten. Je zult verbaasd staan hoe groot het zelfhelend vermogen van je lichaam is.
|
En als het jeukt betekend dat meestal dat het aan het genezen is dus ook dat is een goed teken.
|
Geneest waarschijnlijk heel snel :) Gewoon niet aanzitten en afwachten :)
|
Dat moet in het gips! onmiddelijk! :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vraag me af waar je aan bent blijven haken :confused:
Maar inderdaad: het jeukt en dat is vaak een teken van genezing. :) |
Dat huidje waar je het over hebt is het toompje waarschijnlijk. Misschien is je voorhuid wat te strak en ging het daarom eventjes mis? Ik zou het voorlopig gewoon even rustig aan doen en dan geneest het vanzelf weer. Je kunt hooguit even naar de huisarts om te kijken of je voorhuid inderdaad te krap is.
|
Dat is waar deze knakker het ook over had : http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1162549
Ik heb het zelf nooit meegemaakt, maar het schijnt vaker voro te komen en dan geneest het gewoon weer :) Zo niet, dan zou ik de rest er ook maar vanaf halen, dat is natuurlijk anders ook geen gezicht :o |
Als het jeukt is dat een goed teken, want dan is het aan het genezen. (Als is dat gevoel niet erg prettig lijkt me :o)
|
Kinderen zoals jij moeten ook wachten met sex. :D
|
ja
hiehihieheheihahaahihiihhi 11! |
Citaat:
-- In de eerste plaats worm, gedraag ik me ouder dan jouw en ben waarschijnlijk ook ouder, 19.. Naar jouw gedrag kijkend kan je nooit ouder zijn dan 15, je begint te puberen en zou graag weten hoe seks in elkaar zit, maar irl kan je dit niet uitvinden door je lelijke kop, dus moet e maar om de zoveel dagen een schunnige tekst plaatsen op scholieren.. In de tweede plaats: op die onzin dingen van jouw heb ik altijd één of meerdere serieuze reacties geplaats, kan je van jouw niet zeggen.. Ontopic --- Het is nu ongeveer een week geleden, het heeft nog een keer gebloed en kan geen seks hebben, omdat het nog steeds pijn doet, kan het zijn dat het nog niet goed genezen is, of ligt het toch aan dat het verkeert aangegroeit is, het toompje?! |
Hey!
Heb er ervaring mee. het kan geen kwaad maar je moet zeker een week rust nemen dus géén sex. Daarna moet je het weer rustig opbouwen dus niet direct vol erop maarervoor zorgen dat het gladjes daaronder verloopt en rustig bewegen. Als dat allemaal goed gaat kun je rustig je normale sexleven hervatten ;) |
Citaat:
Het zal vast niet verkeerd zijn gegroeid. Je moet gewoon de komende twee weken niet zo ruig doen en daarna kan je weer rustig je gang gaan. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:32. |