Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-05-2005, 23:52
blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Ik had seks met mijn vriendin, en bleef op een gegeven moment steken, of ging niet zo lekker, bleef iig haken en ik stootte wel door en toen scheurde waarschijnlijk dat dingetje wat mijn vel verbind met mijn piemel , of hoe je dat ook mag noemen .. Het bloedde best wel veel, deed ook best wel pijn, maar nu weet ik niet wat ik moet doen.. Op het moment jeukt het alleen nog maar een beetje, bloeden is gestopt, is het nodig om er mee naar de dokter te gaan of geneest het vanzelf?

Alvast bedankt..
Oud 12-05-2005, 23:52
M@rco
M@rco is offline
Nee dat schijnt vanzelf te genezen

Gewoon met rust laten.
Oud 13-05-2005, 00:16
Verwijderd
Niet aan zitten. Je zult verbaasd staan hoe groot het zelfhelend vermogen van je lichaam is.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 09:18
MoonWolf
MoonWolf is offline
En als het jeukt betekend dat meestal dat het aan het genezen is dus ook dat is een goed teken.
Oud 13-05-2005, 10:18
Verwijderd
Geneest waarschijnlijk heel snel Gewoon niet aanzitten en afwachten
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 10:26
Verwijderd
Dat moet in het gips! onmiddelijk!
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 10:34
blueeyes_jochie
Citaat:
Dukko schreef op 13-05-2005 @ 11:26 :
Dat moet in het gips! onmiddelijk!
Haha grapjas , schrok me wel rot hoor, ipv wit kwam er rood uit, en niet zo`n beetje ook.. mijn handen zaten helemaal onder, benen en haar benen ook.. bestaat er ook bloedseks?! , want dan hebk er net aan deelgenomen .. neej maar het was wel ff schrikke.. het is toch iets van het kostbaarste aan je lichaam he , en ik had gehoord als zoiets gebeurd het kan zijn dat het verkeerd aangroeit en het daarna niet meer zo goed kan omsluiten maar dat zal wel een fabeltje zijn
Oud 13-05-2005, 10:39
Verwijderd
Citaat:
blueeyes_jochie schreef op 13-05-2005 @ 11:34 :
Haha grapjas , schrok me wel rot hoor, ipv wit kwam er rood uit, en niet zo`n beetje ook.. mijn handen zaten helemaal onder, benen en haar benen ook.. bestaat er ook bloedseks?! , want dan hebk er net aan deelgenomen .. neej maar het was wel ff schrikke.. het is toch iets van het kostbaarste aan je lichaam he , en ik had gehoord als zoiets gebeurd het kan zijn dat het verkeerd aangroeit en het daarna niet meer zo goed kan omsluiten maar dat zal wel een fabeltje zijn
Zoiets kan enorm bloeden, dat is ook logisch he Maar 't zal echt niet verkeerd aangroeien hoor. Gewoon niet aan zitten, dan is 't zo weer genezen
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 10:42
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik vraag me af waar je aan bent blijven haken

Maar inderdaad: het jeukt en dat is vaak een teken van genezing.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 19:56
miekmuis
miekmuis is offline
Dat huidje waar je het over hebt is het toompje waarschijnlijk. Misschien is je voorhuid wat te strak en ging het daarom eventjes mis? Ik zou het voorlopig gewoon even rustig aan doen en dan geneest het vanzelf weer. Je kunt hooguit even naar de huisarts om te kijken of je voorhuid inderdaad te krap is.
Oud 13-05-2005, 21:01
Dizz
Dizz is offline
Dat is waar deze knakker het ook over had : http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1162549

Ik heb het zelf nooit meegemaakt, maar het schijnt vaker voro te komen en dan geneest het gewoon weer Zo niet, dan zou ik de rest er ook maar vanaf halen, dat is natuurlijk anders ook geen gezicht
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 22:10
Brown eye
Brown eye is offline
Als het jeukt is dat een goed teken, want dan is het aan het genezen. (Als is dat gevoel niet erg prettig lijkt me )
Oud 14-05-2005, 23:36
PierdeRegenworm
PierdeRegenworm is offline
Kinderen zoals jij moeten ook wachten met sex.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 00:41
Verwijderd
ja

hiehihieheheihahaahihiihhi 11!
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 06:59
blueeyes_jochie
Citaat:
PierdeRegenworm schreef op 15-05-2005 @ 00:36 :
Kinderen zoals jij moeten ook wachten met sex.
Offtopic
--
In de eerste plaats worm, gedraag ik me ouder dan jouw en ben waarschijnlijk ook ouder, 19.. Naar jouw gedrag kijkend kan je nooit ouder zijn dan 15, je begint te puberen en zou graag weten hoe seks in elkaar zit, maar irl kan je dit niet uitvinden door je lelijke kop, dus moet e maar om de zoveel dagen een schunnige tekst plaatsen op scholieren..

In de tweede plaats:
op die onzin dingen van jouw heb ik altijd één of meerdere serieuze reacties geplaats, kan je van jouw niet zeggen..

Ontopic
---
Het is nu ongeveer een week geleden, het heeft nog een keer gebloed en kan geen seks hebben, omdat het nog steeds pijn doet, kan het zijn dat het nog niet goed genezen is, of ligt het toch aan dat het verkeert aangegroeit is, het toompje?!
Oud 23-05-2005, 13:52
D4RkCyB3R
D4RkCyB3R is offline
Hey!

Heb er ervaring mee. het kan geen kwaad maar je moet zeker een week rust nemen dus géén sex. Daarna moet je het weer rustig opbouwen dus niet direct vol erop maarervoor zorgen dat het gladjes daaronder verloopt en rustig bewegen. Als dat allemaal goed gaat kun je rustig je normale sexleven hervatten
Met citaat reageren
Oud 23-05-2005, 14:15
Crunchie
Crunchie is offline
Citaat:
blueeyes_jochie schreef op 19-05-2005 @ 07:59 :
Offtopic
--
In de eerste plaats worm, gedraag ik me ouder dan jouw en ben waarschijnlijk ook ouder, 19.. Naar jouw gedrag kijkend kan je nooit ouder zijn dan 15, je begint te puberen en zou graag weten hoe seks in elkaar zit, maar irl kan je dit niet uitvinden door je lelijke kop, dus moet e maar om de zoveel dagen een schunnige tekst plaatsen op scholieren..

In de tweede plaats:
op die onzin dingen van jouw heb ik altijd één of meerdere serieuze reacties geplaats, kan je van jouw niet zeggen..

Ontopic
---
Het is nu ongeveer een week geleden, het heeft nog een keer gebloed en kan geen seks hebben, omdat het nog steeds pijn doet, kan het zijn dat het nog niet goed genezen is, of ligt het toch aan dat het verkeert aangegroeit is, het toompje?!
Fijn dat je zou oud bent. Jammer dat je spelling nergens op lijkt

Het zal vast niet verkeerd zijn gegroeid. Je moet gewoon de komende twee weken niet zo ruig doen en daarna kan je weer rustig je gang gaan.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten