![]() |
Jan, Jans en de Kinderen
Ter ere van het 35 jaar jubileum van de strip Jan, Jans en de Kinderen komt er volgend seizoen een musical over de strip met in de hoofdrollen Plien van Bennekom, Wil van der Meer en Alex Klaasen...
Nu kan ik het me moeilijk voorstellen, een musical gebasseerd op een strip. Wat vinden jullie hiervan?? http://www.stripschap.nl/SCHAPnieuws...es/JanJans.jpg |
Ach, met Suske en Wiske en Kuifje is het een succes geworden. Dus dit moet ook kunnen lukken.
|
Citaat:
al is dat geen strip Het lijkt me veel te veel een familiemusical en ik vind 'gewone' musicals toch echt een stuk leuker. maar ik denk dat ze er best wat van kunnen maken. Het lukt zelfs om van een tekenfilm over dieren (lion king) een mooie musical te maken, dus waarom niet van een strip? |
Het lijkt me een slecht idee.
Maar Plien van Bennekom is goed en Alex Klaassen is geweldig. |
Ik heb het sowieso niet op musicals.
En wél op Jan, Jans en de kinderen. Ik ben dus heel boos. :mad: :o |
Ik vind het nu al vreselijk. Alleen het idee al. Daar gaat je fantasie.
|
goed voor de werkgelegenheid in die sector, maar of het iets gaat worden, ligt aan de script schrijvers en componisten
|
Ik vind het verneukeratief van de strip. Tegenwoordig lijkt het wel alsof ze alles (Films, strips etc) in musicals moeten proppen, niet dat het er daar beter van wordt! Alsof ze niet genoeg inspiratie hebben om wat nieuws te bedenken..
|
Citaat:
ging en gaat over min of meer actuele dingen, of verhalen die het altijd goed doen bij het publiek. Dus oude verhaal thema's worden op dans en muziek gezet. Het gaat dus in wezen niet om iets nieuws, ook bij musical niet. Het gaat om volks vermaak. En dat hoeft niet per definitie vernieuwend te zijn. En kom nu niet aan dat je het beter weet, want ik kan je talloze voorbeelden van vernieuwing geven die allemaal tot rampen hebben geleid. |
Jippie, en er komt ook al een 'Turks fruit, de musical'.
Mensen, waar gaat dit heen..? :rolleyes: |
Citaat:
|
Ik vond die commercial (van dat opa niet mag roken bij de baby) al raar om te zien en vooral te horen! Die stemmen klopten niet volgens mijn verbeelding... laat staan dat ik een musical aan kan!:) (---> ik vraag me af wat Jan Kruis ervan vind... een musical. Lijkt me niks voor hem om leuk te vinden)
|
Citaat:
Trouwens, J, J en de K was in stripvorm zelden leuk, maar ik denk dat een musical een charmante foutheid over zich heen zal hebben. Turks Fruit de musical is gewoon bezopen. |
Citaat:
En ik blijf maar niet snappen wat ertegen is, het levert voor veel mensen in de culturele sector werk op, en dat is niet voor het oprapen, en werken lijkt me beter dan een uitkering trekken |
lijkt me leuk om te zien, al ben ik normaal niet zo van dit soort dingen. Ik zou wel eens willen weten hoe ze dat doen met die rooie kater.
|
Citaat:
|
Citaat:
De musical de titanic was technisch goed, en de musical miss saigon ook, en de meeste musicals zijn technisch wel op orde. Of het genre je aanspreekt, is een 2de |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:51. |