Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() al is dat geen strip Het lijkt me veel te veel een familiemusical en ik vind 'gewone' musicals toch echt een stuk leuker. maar ik denk dat ze er best wat van kunnen maken. Het lukt zelfs om van een tekenfilm over dieren (lion king) een mooie musical te maken, dus waarom niet van een strip?
||
Verwijderd
|
Citaat:
ging en gaat over min of meer actuele dingen, of verhalen die het altijd goed doen bij het publiek. Dus oude verhaal thema's worden op dans en muziek gezet. Het gaat dus in wezen niet om iets nieuws, ook bij musical niet. Het gaat om volks vermaak. En dat hoeft niet per definitie vernieuwend te zijn. En kom nu niet aan dat je het beter weet, want ik kan je talloze voorbeelden van vernieuwing geven die allemaal tot rampen hebben geleid. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Trouwens, J, J en de K was in stripvorm zelden leuk, maar ik denk dat een musical een charmante foutheid over zich heen zal hebben. Turks Fruit de musical is gewoon bezopen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik blijf maar niet snappen wat ertegen is, het levert voor veel mensen in de culturele sector werk op, en dat is niet voor het oprapen, en werken lijkt me beter dan een uitkering trekken |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
De musical de titanic was technisch goed, en de musical miss saigon ook, en de meeste musicals zijn technisch wel op orde. Of het genre je aanspreekt, is een 2de |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Absaainthes toneelles #903 fizzle-fluffy | 500 | 09-03-2010 20:57 | |