![]() |
Dream Theater - Octavarium
nieuwe ploat is gelekt, vooralsnog alleen in m4a formaat maar dat ken uw nieuwste winamp al aan.
voor de mensen die zeiden dat ze alleen tech-freaks waren: dit albums is een stuk minder pimpen met de skills, en veel songgerichter. Voor Dream Theater begrippen is t best saai zelfs, hoewel een nummer als Panic Attack dan wel weer tot t hardste behoort wat ze ooit geschreven hebben. Doe er je voordeel mee, of niet natuurlijk :p |
holy crap dan word het wel heel saai
|
Nee.
|
m4a kan Winamp zelfs gewoon omzetten in mp3.
|
jammer: het skillz pimpen vond ik wel tof. Moet het album overigens nog downloaden.
|
Irritante kutband, maar ze zijn wel goed.
|
Een song-gericht album van muzikanten die geen boeiende nummers kunnen schrijven? Ik geloof dat ik dan toch liever heb dat ze hun wiKkEd SkIllZ pimpen.
Maar ik ga het voor de grap eens luisteren, misschien dat ik niet in slaap val door het lachen om hun crappy composities :p |
Ik vond hun nummers altijd anders geweldig en erg boeiend. Hmm, vraag me af wat voor plaat het nu gaat worden dan. Minder 'skills'-gedoe, jammer :s
|
haaaaaay ik ben nieuw hier! :)
mijn lievelingsmuziek is Metalmuziek! ;) en die van jullie? :confused: |
Citaat:
1993. jezus ik word oud. |
Ow echt waar? :confused:
ik zou dat niet zeggen............ |
he weet iemand hoe je zoon plaatske er op kan zetten? :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:mad:
|
Citaat:
|
ik vind dream theather wel goeie muziek
|
Ik weet niet zo goed wat ik van het album moet vinden.. Zal wel weer zo'n groeiplaat oid zijn, want dat zijn ze bijna allemaal van die gasten.
btw spaar dat arme meisje eens, wie weet als ze later tieten heeft.. :cool: |
wie is dat arme meisje dan?
|
:)
|
hoi :)
|
Nightwish RULEZZZZZZZZZZZ!!!!!!!!!!!!!!!]
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jezus doe toch eens normaal, metalgirlii (n)
|
srry :)
|
jezus was een stom gezeik hier.
Ik vind Dreamtheater opzich wel goed, maar ik moet er echt niet te vaak naar luisteren. Ik heb stukjes van dit album gehoord en het is volgens mij net zoals die andere albums... ik begin het saai te vinden |
ik vind nightwish gewoon cool
|
of mag dat niet? :confused:
|
Citaat:
het is hier geen stom gezeik! |
Citaat:
dream theater mijn favoriet maar dat nieuwe album vind ik maar raar |
Het gaat hier over het neiuwe album van dreamtheater!! niet over die fucking nightwish
|
oh ja, khad em gedowned, zal em binnenkort een keer beluisteren
|
ik?
|
oeps srry
|
start een nightwish topic metaalmeid. (ook al geef ik het weinig hoop)
|
En ontopic: ik ben wel benieuwd, ze gaan me steeds meer bevallen.
|
Tijdje geleden de solo cd van James Labrie beluisterd, is best te doen (y). Ook erg benieuwd naar de nieuwe DT. SDOIT vind ik erg gaaf, DOT iets minder. mja we horen t wel heh \m/
|
Heb m net gedownload en ga de cd volgende week kopen (als ze m hebben) :D
Ik vind het vet ... Tis weer net anders dan hun vorige cd's ... wat harder enz. |
wie is James Labrie???
|
|
ooowwwwwwwwwwwwwwwwww :bloos: srry :p
|
en nou kappen he... dit is mijn topic en dat moet met gepast respect behandeld worden :p
open je eigen naaitwisj topic ofzo. |
oh dat is er al.... :|
|
dream theater dit jaar voor de tweede keer zien. ik heb er al zin in.
|
alleen in duitsland tog?
Hoe ver is dat rijden met de auto vanaf utrecht? |
ze spelen ook op graspop
|
Dream Theater= (y)
|
Fock, het is wel een sterk album, niet dat het ooit bij m'n top 3 zal komen, maar het loopt veel lekkerder. En ook erg leuk, al die verwijzingen naar oudere albums.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:17. |