![]() |
Mijn vriendin vreemdgegaan met meisje?!
Yo...
Me vriendin belde net op en ze zei dat ze met haar beste vriendin gezoend had... Wat moet ik hier nou van denken? Ik consider zoenen als vreemdgaan, maar had niet gedacht dat ze met een meisje zou zoenen.. Okay... Mogelijk; Kbedoel.. ik weet hoe sommige meisjes zijn... Maar hoe moet ik dit nu aanpakken of snappen? Confused out of my mind... |
Ok ik stel het me zo voor:
*vriendin belt* Hey ik heb mn beste vriendin gezoend..verder alles goed daar?* Jij *eeuh..ja..nou..duss...jaa verder goed met jou ook?* volgens mij vindje het niet echt erg? Je snapt er niets van maar om nou te zeggen dat je denkt over uitmaken...dat id heb ik niet echt.. Ik zou eens even met je vriendin gaan praten over haar geaardheid en de verliefdheid tegenover jou. |
Hmm.. Kvind het niet belachelijk erg... Als in vreemdgaan enzoow.. Maar vinnet btje weird, that's all... Bedankt iig voor je reactie! (y)(y)(y)
|
Praat er met haar over. Was het iets eenmaligs, gewoon omdat ze het uit wilden proberen? Of heeft ze er echt plannen mee?
Meteen uitmaken is niet nodig, straks was het vreselijk onschuldig ('gewoon proberen'). Het feit dat ze het zegt duidt denk ik al aan dat het onschuldig was. |
Citaat:
|
Ja twas btje geexperimenteer, maar kkan gwn niet dat "ik voel me verraden"-gevoel van me afschuiven.
Beetje aanhankelijk denk ik :bloos:. |
nou ik v nid het alletwee vreemdgaan, wat boeit het of een jongen of een meisje is. ze zoent met iemand anders terwijl ze iets met jou heeft.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nodig die vriendin is uit bij jou thuis met je vriendin erbij,
will be hell of a fun time |
Citaat:
|
t zal wel een grapje zijn, voor de gein gezoend...je gaat niet zo maar met je beste vriendin zoenen, het is dan of een grapje of je bent echt verliefd....het zal dus een geintje zijn geweest!
maak je nie druk, maar geef haar wel aan wat je voelt hierbij...als je wilt dat het niet meer voorkomt, moet je dit ook niet volledig pikken! |
eis een trio of dump dr
|
Beetje jammer en klaarblijkelijk doet ze er ook nog eens heel erg luchtig over.
Praat iig erover dat je ermee zit en beslis zelf wat je verder wilt |
w00t (y)
|
Naja, haar vriendin zelf heeft ook nog een vriendje dus voorlopig zit er een trio niet in :p.
Mrgoed... Jup, kheb btje gerelativeerd en aangezien het toch btje geexperimenteer was... Hecht ik er maar niet zoveel waarde aan :). Ze was gwn nieuwsgierig (en ik dacht dat meiden eerder volwassen werden... een 15 jarig meisje en 20 jarig meisje die nieuwsgierig zijn naar met elkaar zoenen..) en ze vond het uiteindelijk niks dus herhaling is zo goed als uitgesloten. Enne... w00p w00p... Life goes on en de met een lekker zonnetje buiten moet ik zeggen: no need to worry. |
Citaat:
|
Citaat:
want dan kan je netzo goed geen relatie hebben als je toch maar met iedereen flikflooit. |
Dumpen. (y) Vreemdgaan is vreemdgaan, of dat nou met een meisje of met een jongen is.
|
Haha, zo heb ik ooit een vriendin van m'n toenmalige vriend gezoend omdat ze dan een kratje bier zou krijgen. :|
|
Wat maakt dat nou uit. Ik zoen ook wel eens met een vriendin (ook als ik een vriendje heb). Moet kunnen toch?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als mijn vriend zijn beste vriend zou zoenen 'gewoon om te kijken hoe het is', zou ik hem uitlachen. Uitmaken gaat me wat ver. Wanneer hij zijn beste vriend zou zoenen omdat het zo lekker is en omdat die jongen zo lief is, dan maak ik het uit. Niet omdat mijn vriend dan zo gemeen is, maar omdat het niet klopt. Ik ben lekker en lief, die jongen niet :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
je moet vrouwen op dat gebied gewoon hun gang laten gaan.
|
Citaat:
Als een meisje hetero is, wat maakt het dan uit? Je hebt echt gebrek aan mensenkennis en zelfvertrouwen als je daar een probleem van gaat maken. |
Mijn vriend zou helemaal uit zn dak gaan. Iets als: 'JAAAAAAA TRIO TRIO TRIO!'
|
hoort bij de leeftijd, zou nog geen relatie aangaan als ik jou was
|
Citaat:
|
Citaat:
verder ben je een sloerie als je dat doet en ervan uitgaat dat vriendjelief het wel zal vreten (@ vriendin van TS) driewerf (n) |
Citaat:
Citaat:
|
vreemdgaan = vreemdgaan
of het nou een mannetje, vrouwtje, tranny of dier is ongeacht je geaardheid zie zin 1 |
Citaat:
|
Ik heb dat ook weleens gedaan als ik een vriend had, en het ergste van al, ik heb het hem *denk ik* niet eens verteld; omdat ik er het kwade niet van inzag :confused:
Hoe mensen dit als vreemdgaan en blabla kunnen beschouwen (n) Als je weet dat ze niet bi is, geen probleem toch? Geniet maar gewoon van het zonnetje ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Daar heb ik zo mijn redenen voor, dus... ik stel het op prijs als mijn mening gerespecteerd wordt, ook al is die anders dan die van anderen. |
Prima, ik zie gewoon niet in dat zoenen met dezelfde sekse met het motto "experimenteren voor de lol" een bedreiging kan zijn voor je relatie. Jij hebt het over consequenties die verbonden zijn aan het hebben van een relatie. Volgens mij zijn heel veel van die consequenties terug te voeren op het niet kwetsen van je partner. Ik zie niet in hoe je in hemelsnaam gekwetst kan zijn doordat je parner met iemand heeft gezoend van dezelfde sekse. (ervan uitgaande dat ze allebei hetero zijn en het dus gewoon doen voor de lol, want daar gaat het in dit topic immers over)
|
Nou ja, ik stel het niet op prijs als ze met een jongen zoent 'voor de lol', dus waarom zou dat met een meisje anders zijn?
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar er zijn gewoon ooit dingen gebeurd die er bij mij voor hebben gezorgd dat ik onzeker ben in een relatie en al zou het voor de lol zijn... ik zou me er niet prettig onder voelen... Wat Andijvie zegt: ik weet niet of ik het dan meteen uit zou maken... maar ik vind het een beetje belachelijk: voor de lol zoenen met iemand van het andere geslacht vinden veel mensen niet kunnen, het verschil "voor de lol zoenen met iemand van hetzelfde geslacht" vind ik dan zeer klein. |
Omdat de jongen wel in staat is je relatie te bedreigen en het meisje niet? :confused: Ik had hier net een heel verhaal neergezet over de achterliggende gedachte. Maar ik liep een beetje vast :)
|
Citaat:
Algemeen gezien wordt het meisje in deze situatie dan als bedreiging gezien, maar de jongen niet. Dat vind ik absurd. What's the difference? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:03. |