Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-06-2005, 10:00
inferno3000
inferno3000 is offline
Yo...

Me vriendin belde net op en ze zei dat ze met haar beste vriendin gezoend had... Wat moet ik hier nou van denken?
Ik consider zoenen als vreemdgaan, maar had niet gedacht dat ze met een meisje zou zoenen.. Okay... Mogelijk; Kbedoel.. ik weet hoe sommige meisjes zijn... Maar hoe moet ik dit nu aanpakken of snappen?

Confused out of my mind...
Oud 21-06-2005, 10:04
Cookie
Cookie is offline
Ok ik stel het me zo voor:

*vriendin belt* Hey ik heb mn beste vriendin gezoend..verder alles goed daar?*
Jij *eeuh..ja..nou..duss...jaa verder goed met jou ook?*

volgens mij vindje het niet echt erg? Je snapt er niets van maar om nou te zeggen dat je denkt over uitmaken...dat id heb ik niet echt..
Ik zou eens even met je vriendin gaan praten over haar geaardheid en de verliefdheid tegenover jou.
Oud 21-06-2005, 10:13
inferno3000
inferno3000 is offline
Hmm.. Kvind het niet belachelijk erg... Als in vreemdgaan enzoow.. Maar vinnet btje weird, that's all... Bedankt iig voor je reactie!
Oud 21-06-2005, 10:14
Verwijderd
Praat er met haar over. Was het iets eenmaligs, gewoon omdat ze het uit wilden proberen? Of heeft ze er echt plannen mee?
Meteen uitmaken is niet nodig, straks was het vreselijk onschuldig ('gewoon proberen'). Het feit dat ze het zegt duidt denk ik al aan dat het onschuldig was.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2005, 10:15
Verwijderd
Citaat:
inferno3000 schreef op 21-06-2005 @ 11:13 :
Hmm.. Kvind het niet belachelijk erg... Als in vreemdgaan enzoow.. Maar vinnet btje weird, that's all... Bedankt iig voor je reactie!
Raar is het zeker, laat het even inzinken, daarna praten. Niet gaan tobben, dat helpt niet.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2005, 10:18
inferno3000
inferno3000 is offline
Ja twas btje geexperimenteer, maar kkan gwn niet dat "ik voel me verraden"-gevoel van me afschuiven.
Beetje aanhankelijk denk ik .
Oud 21-06-2005, 10:19
Verwijderd
nou ik v nid het alletwee vreemdgaan, wat boeit het of een jongen of een meisje is. ze zoent met iemand anders terwijl ze iets met jou heeft.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2005, 10:24
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
inferno3000 schreef op 21-06-2005 @ 11:18 :
Ja twas btje geexperimenteer, maar kkan gwn niet dat "ik voel me verraden"-gevoel van me afschuiven.
Beetje aanhankelijk denk ik .
Logisch dat je je zo voelt. Praten is denk ik de beste oplossing.
Oud 21-06-2005, 10:26
inferno3000
inferno3000 is offline
Citaat:
soulflytribe schreef op 21-06-2005 @ 11:19 :
nou ik v nid het alletwee vreemdgaan, wat boeit het of een jongen of een meisje is. ze zoent met iemand anders terwijl ze iets met jou heeft.
Maar wat betekent geexperimenteer dan voor jou?
Oud 21-06-2005, 10:28
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
inferno3000 schreef op 21-06-2005 @ 11:26 :
experimenteren doe je niet op het moment dat je een relatie hebt.
Oud 21-06-2005, 10:40
Verwijderd
Citaat:
cookie16 schreef op 21-06-2005 @ 11:28 :
experimenteren doe je niet op het moment dat je een relatie hebt.
Inderdaad, of je moet experimenteren samen met je vriendje
Met citaat reageren
Oud 21-06-2005, 10:48
P&C
P&C is offline
nodig die vriendin is uit bij jou thuis met je vriendin erbij,

will be hell of a fun time
Oud 21-06-2005, 10:52
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Scordalus schreef op 21-06-2005 @ 11:40 :
Inderdaad, of je moet experimenteren samen met je vriendje
Oud 21-06-2005, 11:18
evanescence
evanescence is offline
t zal wel een grapje zijn, voor de gein gezoend...je gaat niet zo maar met je beste vriendin zoenen, het is dan of een grapje of je bent echt verliefd....het zal dus een geintje zijn geweest!
maak je nie druk, maar geef haar wel aan wat je voelt hierbij...als je wilt dat het niet meer voorkomt, moet je dit ook niet volledig pikken!
Oud 21-06-2005, 11:20
Kreator
Kreator is offline
eis een trio of dump dr
Oud 21-06-2005, 11:25
WolterB
WolterB is offline
Beetje jammer en klaarblijkelijk doet ze er ook nog eens heel erg luchtig over.

Praat iig erover dat je ermee zit en beslis zelf wat je verder wilt

Laatst gewijzigd op 21-06-2005 om 11:41.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2005, 11:40
Verwijderd
w00t
Met citaat reageren
Oud 21-06-2005, 12:05
inferno3000
inferno3000 is offline
Naja, haar vriendin zelf heeft ook nog een vriendje dus voorlopig zit er een trio niet in .

Mrgoed... Jup, kheb btje gerelativeerd en aangezien het toch btje geexperimenteer was... Hecht ik er maar niet zoveel waarde aan .
Ze was gwn nieuwsgierig (en ik dacht dat meiden eerder volwassen werden... een 15 jarig meisje en 20 jarig meisje die nieuwsgierig zijn naar met elkaar zoenen..) en ze vond het uiteindelijk niks dus herhaling is zo goed als uitgesloten.
Enne... w00p w00p... Life goes on en de met een lekker zonnetje buiten moet ik zeggen: no need to worry.
Oud 21-06-2005, 12:05
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
nare man schreef op 21-06-2005 @ 12:40 :
w00t
My thoughts exactly.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2005, 12:07
Verwijderd
Citaat:
inferno3000 schreef op 21-06-2005 @ 11:26 :
nou eh, blijkbaar weet jij nog niet wat een relatie hebben in houd.
want dan kan je netzo goed geen relatie hebben als je toch maar met iedereen flikflooit.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2005, 12:13
Verwijderd
Dumpen. Vreemdgaan is vreemdgaan, of dat nou met een meisje of met een jongen is.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2005, 12:19
George
George is offline
Haha, zo heb ik ooit een vriendin van m'n toenmalige vriend gezoend omdat ze dan een kratje bier zou krijgen.
Oud 21-06-2005, 12:45
Roos
Roos is offline
Wat maakt dat nou uit. Ik zoen ook wel eens met een vriendin (ook als ik een vriendje heb). Moet kunnen toch?
Oud 21-06-2005, 13:01
Jones
Citaat:
Roos schreef op 21-06-2005 @ 13:45 :
Wat maakt dat nou uit. Ik zoen ook wel eens met een vriendin (ook als ik een vriendje heb). Moet kunnen toch?
Zolang de vriendin geen bedreiging is voor je relatie en je vriendje dat ook weet moet het wel kunnen ja. Als je echt Bi zou zijn dan zou het wel een ander verhaal zijn.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2005, 13:02
Verwijderd
Citaat:
Blackwater_park schreef op 21-06-2005 @ 13:13 :
Dumpen. Vreemdgaan is vreemdgaan, of dat nou met een meisje of met een jongen is.
idd snap niet dat mensen hier zo nuchter over denken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-06-2005, 13:03
Verwijderd
Citaat:
inferno3000 schreef op 21-06-2005 @ 13:05 :
Naja, haar vriendin zelf heeft ook nog een vriendje dus voorlopig zit er een trio niet in .

Mrgoed... Jup, kheb btje gerelativeerd en aangezien het toch btje geexperimenteer was... Hecht ik er maar niet zoveel waarde aan .
Ze was gwn nieuwsgierig (en ik dacht dat meiden eerder volwassen werden... een 15 jarig meisje en 20 jarig meisje die nieuwsgierig zijn naar met elkaar zoenen..) en ze vond het uiteindelijk niks dus herhaling is zo goed als uitgesloten.
Enne... w00p w00p... Life goes on en de met een lekker zonnetje buiten moet ik zeggen: no need to worry.
Wauw, jij bent
Met citaat reageren
Oud 21-06-2005, 13:05
Verwijderd
Citaat:
soulflytribe schreef op 21-06-2005 @ 14:02 :
idd snap niet dat mensen hier zo nuchter over denken.
Ik snap niet dat mensen zoiets zo op kunnen blazen
Als mijn vriend zijn beste vriend zou zoenen 'gewoon om te kijken hoe het is', zou ik hem uitlachen. Uitmaken gaat me wat ver. Wanneer hij zijn beste vriend zou zoenen omdat het zo lekker is en omdat die jongen zo lief is, dan maak ik het uit. Niet omdat mijn vriend dan zo gemeen is, maar omdat het niet klopt. Ik ben lekker en lief, die jongen niet
Met citaat reageren
Oud 21-06-2005, 13:08
Jones
Citaat:
Blackwater_park schreef op 21-06-2005 @ 13:13 :
Natuurlijk niet. Als je als jongen een relatie hebt met een meisje en je vriendin zoent met een andere jongen. Waarom doet ze dat? Meestal omdat ze iets mist in haar relatie. (Spanning, lust, seks, aandacht etc) In dat geval is vreemdgaan een indicatie dat er iets mis is met je relatie. Als je als meisje met een ander meisje zoent omdat je het grappig vind of omdat je wil experimenteren zit er dus (meestal) niks mis in je relatie en daarom vind ik het ook niet de moeite waard om het uit te maken. Zou m'n vriendin met een meisje zoenen omdat ze zich er toe aangetrokken voelt of met het zoenen wel de dingen bereikt die ze mist in onze relatie dan is het "gewoon vreemdgaan" en zou ik eens goed met der gaan praten.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2005, 13:38
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 21-06-2005 @ 14:05 :
. Ik ben lekker en lief, die jongen niet
Dat is nou de goede instelling
Oud 21-06-2005, 13:57
-SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
Citaat:
P&C schreef op 21-06-2005 @ 11:48 :
nodig die vriendin is uit bij jou thuis met je vriendin erbij,

will be hell of a fun time
Oud 21-06-2005, 14:01
Maurice
Maurice is offline
je moet vrouwen op dat gebied gewoon hun gang laten gaan.
Oud 21-06-2005, 14:06
Roos
Roos is offline
Citaat:
Jones schreef op 21-06-2005 @ 14:01 :
Zolang de vriendin geen bedreiging is voor je relatie en je vriendje dat ook weet moet het wel kunnen ja. Als je echt Bi zou zijn dan zou het wel een ander verhaal zijn.
Daar ging ik niet vanuit inderdaad.

Als een meisje hetero is, wat maakt het dan uit? Je hebt echt gebrek aan mensenkennis en zelfvertrouwen als je daar een probleem van gaat maken.
Oud 21-06-2005, 14:10
Poeperd
Poeperd is offline
Mijn vriend zou helemaal uit zn dak gaan. Iets als: 'JAAAAAAA TRIO TRIO TRIO!'
Oud 21-06-2005, 14:11
Built to last
Built to last is offline
hoort bij de leeftijd, zou nog geen relatie aangaan als ik jou was
Met citaat reageren
Oud 21-06-2005, 14:14
Yaris
Yaris is offline
Citaat:
inferno3000 schreef op 21-06-2005 @ 11:00 :
Yo...

Me vriendin belde net op en ze zei dat ze met haar beste vriendin gezoend had...

Maar hoe moet ik dit nu aanpakken?
Tegen vriendin: als je dat nog 1x doet dan moet je mij voor straf er ook bij betrekken
Met citaat reageren
Oud 21-06-2005, 14:17
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 21-06-2005 @ 15:06 :
Daar ging ik niet vanuit inderdaad.

Als een meisje hetero is, wat maakt het dan uit? Je hebt echt gebrek aan mensenkennis en zelfvertrouwen als je daar een probleem van gaat maken.
technically is het gewoon vreemdgaan; wat maakt het mij nou uit of er eventueel gevoelens bij komen kijken, het kwaad is toch al geschied.

verder ben je een sloerie als je dat doet en ervan uitgaat dat vriendjelief het wel zal vreten (@ vriendin van TS)

driewerf
Met citaat reageren
Oud 21-06-2005, 14:27
Jones
Citaat:
Katje schreef op 21-06-2005 @ 15:17 :
technically is het gewoon vreemdgaan; wat maakt het mij nou uit of er eventueel gevoelens bij komen kijken, het kwaad is toch al geschied.

verder ben je een sloerie als je dat doet en ervan uitgaat dat vriendjelief het wel zal vreten (@ vriendin van TS)

driewerf
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 21-06-2005, 14:36
Verwijderd
vreemdgaan = vreemdgaan
of het nou een mannetje, vrouwtje, tranny of dier is
ongeacht je geaardheid
zie zin 1
Met citaat reageren
Oud 21-06-2005, 14:41
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Katje schreef op 21-06-2005 @ 15:36 :
vreemdgaan = vreemdgaan
of het nou een mannetje, vrouwtje, tranny of dier is
ongeacht je geaardheid
zie zin 1
Precies... en als je het alleen maar voor de fun wilt doen, moet je misschien geen relatie aangaan... Aan relaties zitten nu eenmaal enkele consequenties verbonden.
Oud 21-06-2005, 14:42
mara18
mara18 is offline
Ik heb dat ook weleens gedaan als ik een vriend had, en het ergste van al, ik heb het hem *denk ik* niet eens verteld; omdat ik er het kwade niet van inzag

Hoe mensen dit als vreemdgaan en blabla kunnen beschouwen Als je weet dat ze niet bi is, geen probleem toch?

Geniet maar gewoon van het zonnetje
Met citaat reageren
Oud 21-06-2005, 14:46
Jones
Citaat:
Loezzel schreef op 21-06-2005 @ 15:41 :
Precies... en als je het alleen maar voor de fun wilt doen, moet je misschien geen relatie aangaan... Aan relaties zitten nu eenmaal enkele consequenties verbonden.
Alles zwart/wit zien in combinatie met absurde rechtlijnigheid de gexte !!
Met citaat reageren
Oud 21-06-2005, 14:54
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Jones schreef op 21-06-2005 @ 15:46 :
Alles zwart/wit zien in combinatie met absurde rechtlijnigheid de gexte !!
Haha, tsjah... ik ben nu eenmaal zwart/wit in een relatie...
Daar heb ik zo mijn redenen voor, dus... ik stel het op prijs als mijn mening gerespecteerd wordt, ook al is die anders dan die van anderen.
Oud 21-06-2005, 15:01
Jones
Prima, ik zie gewoon niet in dat zoenen met dezelfde sekse met het motto "experimenteren voor de lol" een bedreiging kan zijn voor je relatie. Jij hebt het over consequenties die verbonden zijn aan het hebben van een relatie. Volgens mij zijn heel veel van die consequenties terug te voeren op het niet kwetsen van je partner. Ik zie niet in hoe je in hemelsnaam gekwetst kan zijn doordat je parner met iemand heeft gezoend van dezelfde sekse. (ervan uitgaande dat ze allebei hetero zijn en het dus gewoon doen voor de lol, want daar gaat het in dit topic immers over)
Met citaat reageren
Oud 21-06-2005, 15:03
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Nou ja, ik stel het niet op prijs als ze met een jongen zoent 'voor de lol', dus waarom zou dat met een meisje anders zijn?
Met citaat reageren
Oud 21-06-2005, 15:06
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 21-06-2005 @ 16:03 :
Nou ja, ik stel het niet op prijs als ze met een jongen zoent 'voor de lol', dus waarom zou dat met een meisje anders zijn?
Ik zou het ook niet op prijs stellen, maar het daarom uitmaken gaat wat ver. Dan had je blijkbaar ook al niets samen.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2005, 15:10
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Jones schreef op 21-06-2005 @ 16:01 :
Prima, ik zie gewoon niet in dat zoenen met dezelfde sekse met het motto "experimenteren voor de lol" een bedreiging kan zijn voor je relatie. Jij hebt het over consequenties die verbonden zijn aan het hebben van een relatie. Volgens mij zijn heel veel van die consequenties terug te voeren op het niet kwetsen van je partner. Ik zie niet in hoe je in hemelsnaam gekwetst kan zijn doordat je parner met iemand heeft gezoend van dezelfde sekse. (ervan uitgaande dat ze allebei hetero zijn en het dus gewoon doen voor de lol, want daar gaat het in dit topic immers over)
Ik zeg ook niet dat ik gekwetst ben doordat hij met iemand van dezelfde sekse zou hebben gezoend...
Maar er zijn gewoon ooit dingen gebeurd die er bij mij voor hebben gezorgd dat ik onzeker ben in een relatie en al zou het voor de lol zijn... ik zou me er niet prettig onder voelen...
Wat Andijvie zegt: ik weet niet of ik het dan meteen uit zou maken... maar ik vind het een beetje belachelijk: voor de lol zoenen met iemand van het andere geslacht vinden veel mensen niet kunnen, het verschil "voor de lol zoenen met iemand van hetzelfde geslacht" vind ik dan zeer klein.
Oud 21-06-2005, 15:10
Jones
Omdat de jongen wel in staat is je relatie te bedreigen en het meisje niet? Ik had hier net een heel verhaal neergezet over de achterliggende gedachte. Maar ik liep een beetje vast
Met citaat reageren
Oud 21-06-2005, 15:15
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Jones schreef op 21-06-2005 @ 16:10 :
Omdat de jongen wel in staat is je relatie te bedreigen en het meisje niet? Ik had hier net een heel verhaal neergezet over de achterliggende gedachte. Maar ik liep een beetje vast
Ik weet niet of ik je reactie goed begrijp... maar ik bedoelde dus te zeggen: of mijn vriend nu met een jongen of een meisje voor de lol zoent... er zit voor mij niet veel verschil in.
Algemeen gezien wordt het meisje in deze situatie dan als bedreiging gezien, maar de jongen niet. Dat vind ik absurd. What's the difference?
Oud 21-06-2005, 15:18
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 21-06-2005 @ 16:06 :
Ik zou het ook niet op prijs stellen, maar het daarom uitmaken gaat wat ver. Dan had je blijkbaar ook al niets samen.
Te kort door de bocht. Als mijn vriendin zou zoenen met een andere jongen is het ook uit. Dat wil toch niet zeggen dat we dan niks hadden?
Met citaat reageren
Oud 21-06-2005, 15:21
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 21-06-2005 @ 16:18 :
Te kort door de bocht. Als mijn vriendin zou zoenen met een andere jongen is het ook uit. Dat wil toch niet zeggen dat we dan niks hadden?
Ik zou op z'n minst eens goed praten, waarom zoende ze met die jongen, heeft ze er spijt van etc. Niet meteen *boem* uit... Als mijn vriend met een meisje zou zoenen, en zou zeggen dat het 'gewoon voor de lol' was, dan zou ik hem niet begrijpen, waarschijnlijk boos worden, maar uit maken echt niet. Een stomiteit van hem maakt onze relatie van 5 jaar echt niet kapot. Tenzij hij het wil natuurlijk. Wanneer hij het geheim houdt en ik kom er achter, dan betekende het waarschijnlijk veel. Praten, waarom deed hij het? En dan kijken hoe we verder kunnen. Als dat echt niet gaat omdat hij gevoelens heeft voor een ander en niet voor mij, dán maak ik het uit.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten