![]() |
Hoe heb je je vriend/vriendin leren kennen?
Kende je je vriend of vriendin al heel lang? Sprak hij/zij je ineens aan? of..
ik ben erg benieuwd :P |
Momenteel geen vriendin, maar mijn enige ex sprak me aan in de kroeg. Twee weken later zoenden we (ook in de kroeg) en weer twee weken kregen we écht iets (ook in de kroeg)
En dan is er nog een aantal maanden terug een meid geweest waar ik gek op was en zij ook op mij... maar uiteindelijk is dat niet echt iets geworden. Ook zij sprak me aan in de kroeg, een maandje later zoenden we ook in de kroeg. Hehe, alleen maar in de kroeg. :p Tja, op andere plekken doe ik me gewoon te weinig moeite ervoor. :bloos: Maar goed, in beide gevallen nam zij het eerste initiatief. Meestal als ik iemand aanspreek en initiatieven neem (niet dat dat veel gebeurt :p ) lukt het gewoon niet om een leuk gesprek te krijgen of meer. :| |
Een kennis van mijn broer, heeft een best wel mooi zusje, en toen vroeg mijn broer voor de grap op msn, zullen we een keer zusjes uitwisselen?
het klikte wel tussen mij en die kennis...en is nu mijn vriendje! :D |
Hij was eerst van een van mijn beste vriendinnen :o Dat ging dus uit omdat zij niet verliefd was en ze gingen nog steeds vriendschappelijk met elkaar om. Ik ging regelmatig met haar mee en zag hem dus ook, vond hem schattig en kon heel leuk met hem praten. Kreeg hem uiteindelijk op mijn msn, we draaiden nog een paar maanden om elkaar heen en in de intro hebben we uiteindelijk gezoend. Et voilá.
|
We kwamen bij elkaar in de klas en zo hebben we elkaar leren kenne.
|
In de superpool met koninginnedag.
Ik ga normaal nooit uit maar liet me overhalen, plukte wat aan een kennis' dreads en die verwees me door naar (wat nu) mijn vriend (is). Toen hebben we gepraat over dreads en kanker en weet ik veel wat :o De dag erna voegde hij me toe via msn en twee maanden (drukke schoolweken) later : (y) |
Ik ging naar Egypte met een groepsreis en was zoals ik al verwacht had de jongste en hij de een na jongste. Klikte meteen al wel goed en 3 weken ná de vakantie (na nog wat afspreken) kregen we wat :)
|
ik ken mn vriendin via internet.... via de chatbox van smscity waar we allebei toevallig waren terwijl we ons verveelden... naar 2 weken msn en enzo al in het echt ontmoet (we wonen 2 uu reizen uit elkaar).... en 2 maand erna hadden we wat.... en nu alweer een jaar verder:D
|
via internet... chatplaza...
eerst gewoon lekker kletsen en toen via msn en elkaar gewoon leren kennen op vriendschappelijke manier..en toen belde hij me...vanaf toen vonden we elkaar 'leuk' na eerste afspraakje was het duidelijk.... verliefd! dus...:) (duurde zeker 1 maand voordat ie me mocht bellen :bloos: haha was veel te verlegen, 2 maanden daarna hebben we elkaar ontmoet en nu 20 maanden verder bijna:) gaat goed...ondanks 3 uur reistijd :s ) |
Via dit forum:) (nja is al uit maar goed)
Door gemeenschappelijk topic, waardoor eerst msn vriendschap ontstond en na meeten een verliefdheid --> relatie. Ook gehad met een andere via dit forum dat er eigenlijk gelijk sprake was van leuk vinden en vrij snel verliefdheid. |
Hij zat naast me in de les en zat me even te sarren met zijn kaartjes voor Evanescense, terwijl ik net mis gegrepen had :(
Paar dagen later met een groepje klasgenoten wat gaan drinken waar bleek dat we op dezelfde middelbare school hadden gezeten. Bij het naar huis reizen begonnen we met een geintje, maar dat geintje ging zo'n 3 weken lang door d.m.v. sms'jes, telefoontjes en iedere avond in onze stamkroeg hangen. (die we ook gemeen bleken te hebben...) Na heel lang draaien kwam uiteindelijk de eerste zoen, sindsdien onafscheidelijk. :) |
Via dit forum.
|
via een forum waarvan ik al nie meer weet welke
|
Citaat:
|
Via dit forum. Hij voegde me toe aan zijn msnlijst en toen bleken we behoorlijk wat dingetjes gemeen te hebben (zelfde meegemaakt etc.) en zo raakte we aan de praat. Na nog geen maand hebben we elkaar maar eens ontmoet en tja van het 1 kwam het ander:D:cool: Kennen elkaar volgende maand precies een jaar, en zijn inmiddels 6,5 maand samen. :)
|
deze is wel al erg vaak geweest. Maar goed... ik ben blij met het verhaal (tsja... vooral de uitkomst ervan dan) dus ik ben niet te beroerd om t nog s te vertellen :p
In de introductieweek van onze opleiding sprak hij me aan. Ik zei: 'rot op'. Tsja... tis toch nog wat geworden :D |
Ik was vorig jaar op brugklaskamp :o
En hij was mijn begeleider :D |
indirect via internet
mijn vriendegroep had forum opgezet en hij was daar gekomen. later aantal keer onmoet bij die vrienden en toen is het wat geworden. (daarna weer uitgegaan en was t anderhalf jaar stil, maar nu weer heftig en bloeiend!) |
Citaat:
|
Via werk.
Een keertje wat afgesproken en het was gelijk raak. Geen gelul met 2e dates en zo. Ik zat een paar dagen na de '1e date' al bij haar ouders op de koffie (thee eigenlijk). Tja, je kan er wel lang omheen draaien, maar het was voor ons alle2 duidelijk dat het klikte, en niet zo'n klein btje ook :o. |
Via een vriend.
Was op zijn verjaardag, en daar was mijn (nu) vriendje ook. Klikt best goed al meteen. Zijn toen 's avonds met z'n allen uit geweest, en was meteen raak, hardstikke verliefd. |
ex-collega van een vriend. Na wat maanden msnnen en hem 1 keer in het echt op zijn werk te hebben gezien en gesproken ( toen ik nog een week eerst met zijn collega had ) had ik uiteindelijk met hem afgesproken. Werd na een weekje ongeveer verliefd en voila nu alweer 7 maandjes
|
hehe het is mijn vriendin nog niet, we hebben morgen ons tweede afspraakje, maar ik ken haar via een verjaardag van een klasgenoot van mij
|
We zitten in dezelfde klas, en na enkele maanden was het voor onze klasgenoten blijkbaar al duidelijk dat we iets voor elkaar voelden. Helaas duurde het dan nog een tijdje voor we het zelf door hadden en er iets mee deden :)
|
Via internet, ruim 6 jaar geleden, eerst een jaar ge-ICQ'ed en gemaild, toen afgesproken, en nu zijn we bijna 5 jaar samen en wonen we ruim 3 jaar samen.
|
vriendin van me die had me uitgenodigt en toen ik daar binnen stapte zei ze met een mega glimlach dat 'hij' ook zou komen :D
Toen heb ik 'm leren kennen en na een maand ofsow kregen we pas iets |
Niet :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
We zijn allebei sjaars bij een studentenvereniging. Raakten bevriend, en maanden later bleek ineens dat we elkaar wel heel leuk vonden. :)
|
Hij sprak me aan via ICQ maar ik negeerde hem, de volgende dag probeerde hij het nog een keer en weer negeerde ik hem pas toen mijn toenmalige chatvriend off ging zei ik uit verveling wat terug.
Vanaf die dag (11 juni 4 jaar geleden) heb ik hem geen dag meer niet gesproken en nu zijn we al ruim 3 jaar samen(wonend)! |
Citaat:
|
Op groepsreis naar indonesie. Hij was totaal m'n type niet, maar door de omgeving en sfeer begon ik hem leuk te vinden. We hebben nu al 2 jaar bijna en vind hem eigenlijk nog steeds leuk, ondanks dat we behalve die vakantie, bijna niets gemeen hebben :o... gelukkig kleedt hij zich nu stukken beter :D:o;).
|
We zijn collega's :)
Alleen waren we dat al 2.5 jaar voordat we voor het eerst met elkaar praatten, heh. Hij vond me blijkbaar al langer interessant, maar ik wist amper dat hij bestond :o Maar goed, op een gegeven moment sprak hij me aan en toen kwam er een heel gezellig gesprek uit voort, en ik viel meteen als een blok voor hem (y) En nu zijn we alweer bijna een jaar verder. Jeej. |
Citaat:
|
ik was in maart naar het concert van jimmy eat world, en hij was daar ook. ik had hem daar niet gezien, maar hij mij wel. paar dagen later zat ik in mijn favo kroeg en hij kwam binnen en liep naar me toe 'hee jou heb ik gezien bij jimmy eat world' en toen raakten we beetje aan de praat. 2 weken later trad de band zonder banaan op in een zaaltje hier en hij zou wel een kaartje fixen voor mij. het was heel gezellig die avond en toen hebben we voor het eerst gezoend :)
|
Citaat:
|
Mijn laatste ex via vrienden.
|
ik kwam bij hem in het team en vond hem er na de eerste training al wel leuk uit zien, al vrij snel begon ik hem leuk te vinden en later werd ik verliefd :) en hij ook. Toen kregen we wat, maar dat ging uit doordat we allebei behoorlijk onzeker waren. Even een tijdje nauwelijks contact gehad en toen trokken we steeds verder naar elkaar toe en uit eindelijk is het toch weer wat geworden. A.s zaterdag hebben we een jaar :)
|
Citaat:
|
Op Lowlands.
Had via het nichtje van zijn(=mijn vriend) beste vriend, zijn beste vriend in mijn msn. En dat was wel leuk, zelfde interesse maar had al een vriend en dat was zowiezo niet mijn type. Toen ik naar Lowlands ging, hadden we telefoonnummers uitgewisseld zodat we elkaar konden ontmoeten. Het e-mailen en msn-en was al 1/2 jaar aan de gang. Het was toen ook uit met mijn vorige vriend. Die beste vriend bleek IRL ook een aardige gozer te zijn en de vriendschap kon nu echt voortgaan zeg maar, hij leerde mijn vrienden op LL kennen en ik de zijne. Zijn beste vriend en ik vonden elkaar toch wel erg leuk, dus dat was raak :) Beetje rommelig geformuleerd, maar denk dat het wel duidelijk is =) |
Kansloos of niet: via dit forum.
Er werd een fb gezocht voor F&L en omdat ik daar destijds fb was, ging ik daarnaar op zoek. Ik heb iamcj toen gevraagd of hij fb wilde worden op F&L, wat hij wel wilde. En van het één kwam het ander. ;) (We hebben daarna heel lang met elkaar gemsned, daarna een keer irl afgesproken en daarna nog (veel) vaker afgesproken, wat tenslotte eindigde in een relatie. :)) |
Via via via via via.. :)
|
We zaten samen op de kleuterschool. En toen kwamen we op dezelfde middelbare school, maar spraken elkaar nooit. En uiteindelijk zijn we elkaar weer tegengekomen op het gemeentehuis voor het laten maken van een identiteitskaart. :)
|
Citaat:
Hoe romantisch, en dan pasfoto uitwisselen zeker :D |
Ik kwam op de middelbare bij hem in de klas. ( nu 5 jaar gelee) Hij heeft toen 2 jaar een relatie gehad met mijn beste vriendin. Dat ging uit, maar desondanks bleef het een goede vriend. Een jaar later was hij echt mijn beste vriend geworden en dat groeide weer uit op een wederzijdse verliefdheid. In een dronken bui heb ik hem gezoend en sindsdien bij elkaar. :o :p :D
|
Achtereenvolgens wederzijdse vriend, forum, wederzijdse vrienden, forum, universiteit.
|
Citaat:
|
Citaat:
kan ik nou niet rekenen ben ik nou dronken of is dit een grove fout |
Citaat:
Citaat:
En ze zijn inmiddels 6 en een halve maand samen. Lijkt me redelijk kunnen kloppen :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:03. |