Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-06-2005, 20:09
Verwijderd
Kende je je vriend of vriendin al heel lang? Sprak hij/zij je ineens aan? of..

ik ben erg benieuwd
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-06-2005, 20:24
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Momenteel geen vriendin, maar mijn enige ex sprak me aan in de kroeg. Twee weken later zoenden we (ook in de kroeg) en weer twee weken kregen we écht iets (ook in de kroeg)

En dan is er nog een aantal maanden terug een meid geweest waar ik gek op was en zij ook op mij... maar uiteindelijk is dat niet echt iets geworden. Ook zij sprak me aan in de kroeg, een maandje later zoenden we ook in de kroeg.

Hehe, alleen maar in de kroeg. Tja, op andere plekken doe ik me gewoon te weinig moeite ervoor. Maar goed, in beide gevallen nam zij het eerste initiatief. Meestal als ik iemand aanspreek en initiatieven neem (niet dat dat veel gebeurt ) lukt het gewoon niet om een leuk gesprek te krijgen of meer.
Oud 24-06-2005, 20:49
Anki
Anki is offline
Een kennis van mijn broer, heeft een best wel mooi zusje, en toen vroeg mijn broer voor de grap op msn, zullen we een keer zusjes uitwisselen?
het klikte wel tussen mij en die kennis...en is nu mijn vriendje!
Oud 24-06-2005, 21:05
Verwijderd
Hij was eerst van een van mijn beste vriendinnen Dat ging dus uit omdat zij niet verliefd was en ze gingen nog steeds vriendschappelijk met elkaar om. Ik ging regelmatig met haar mee en zag hem dus ook, vond hem schattig en kon heel leuk met hem praten. Kreeg hem uiteindelijk op mijn msn, we draaiden nog een paar maanden om elkaar heen en in de intro hebben we uiteindelijk gezoend. Et voilá.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2005, 21:05
ssjpan
ssjpan is offline
We kwamen bij elkaar in de klas en zo hebben we elkaar leren kenne.
Oud 24-06-2005, 21:07
Sawna
Sawna is offline
In de superpool met koninginnedag.

Ik ga normaal nooit uit maar liet me overhalen, plukte wat aan een kennis' dreads en die verwees me door naar (wat nu) mijn vriend (is). Toen hebben we gepraat over dreads en kanker en weet ik veel wat

De dag erna voegde hij me toe via msn en twee maanden (drukke schoolweken) later :
Oud 24-06-2005, 21:48
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik ging naar Egypte met een groepsreis en was zoals ik al verwacht had de jongste en hij de een na jongste. Klikte meteen al wel goed en 3 weken ná de vakantie (na nog wat afspreken) kregen we wat
Met citaat reageren
Oud 24-06-2005, 22:07
Yurgentje
Yurgentje is offline
ik ken mn vriendin via internet.... via de chatbox van smscity waar we allebei toevallig waren terwijl we ons verveelden... naar 2 weken msn en enzo al in het echt ontmoet (we wonen 2 uu reizen uit elkaar).... en 2 maand erna hadden we wat.... en nu alweer een jaar verder
Oud 24-06-2005, 22:14
evanescence
evanescence is offline
via internet... chatplaza...
eerst gewoon lekker kletsen en toen via msn en elkaar gewoon leren kennen op vriendschappelijke manier..en toen belde hij me...vanaf toen vonden we elkaar 'leuk'
na eerste afspraakje was het duidelijk....
verliefd!
dus...

(duurde zeker 1 maand voordat ie me mocht bellen haha was veel te verlegen, 2 maanden daarna hebben we elkaar ontmoet en nu 20 maanden verder bijna gaat goed...ondanks 3 uur reistijd )

Laatst gewijzigd op 24-06-2005 om 22:16.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2005, 22:25
Verwijderd
Via dit forum (nja is al uit maar goed)
Door gemeenschappelijk topic, waardoor eerst msn vriendschap ontstond en na meeten een verliefdheid --> relatie.
Ook gehad met een andere via dit forum dat er eigenlijk gelijk sprake was van leuk vinden en vrij snel verliefdheid.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2005, 22:29
Verwijderd
Hij zat naast me in de les en zat me even te sarren met zijn kaartjes voor Evanescense, terwijl ik net mis gegrepen had
Paar dagen later met een groepje klasgenoten wat gaan drinken waar bleek dat we op dezelfde middelbare school hadden gezeten. Bij het naar huis reizen begonnen we met een geintje, maar dat geintje ging zo'n 3 weken lang door d.m.v. sms'jes, telefoontjes en iedere avond in onze stamkroeg hangen. (die we ook gemeen bleken te hebben...) Na heel lang draaien kwam uiteindelijk de eerste zoen, sindsdien onafscheidelijk.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2005, 22:41
Verwijderd
Via dit forum.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2005, 22:52
Verwijderd
via een forum waarvan ik al nie meer weet welke
Met citaat reageren
Oud 24-06-2005, 23:13
Verwijderd
Citaat:
bugge schreef op 24-06-2005 @ 23:41 :
Via dit forum.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2005, 23:33
Mariekje*
Mariekje* is offline
Via dit forum. Hij voegde me toe aan zijn msnlijst en toen bleken we behoorlijk wat dingetjes gemeen te hebben (zelfde meegemaakt etc.) en zo raakte we aan de praat. Na nog geen maand hebben we elkaar maar eens ontmoet en tja van het 1 kwam het ander Kennen elkaar volgende maand precies een jaar, en zijn inmiddels 6,5 maand samen.
Oud 25-06-2005, 09:11
snoopy
snoopy is offline
deze is wel al erg vaak geweest. Maar goed... ik ben blij met het verhaal (tsja... vooral de uitkomst ervan dan) dus ik ben niet te beroerd om t nog s te vertellen

In de introductieweek van onze opleiding sprak hij me aan. Ik zei: 'rot op'. Tsja... tis toch nog wat geworden
Oud 25-06-2005, 09:20
phink
phink is offline
Ik was vorig jaar op brugklaskamp

En hij was mijn begeleider
Met citaat reageren
Oud 25-06-2005, 09:31
sicilion
sicilion is offline
indirect via internet

mijn vriendegroep had forum opgezet en hij was daar gekomen. later aantal keer onmoet bij die vrienden en toen is het wat geworden. (daarna weer uitgegaan en was t anderhalf jaar stil, maar nu weer heftig en bloeiend!)
Oud 25-06-2005, 09:31
ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
Via dit forum.
En MSN eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2005, 11:06
Smobbo
Smobbo is offline
Via werk.
Een keertje wat afgesproken en het was gelijk raak. Geen gelul met 2e dates en zo. Ik zat een paar dagen na de '1e date' al bij haar ouders op de koffie (thee eigenlijk).
Tja, je kan er wel lang omheen draaien, maar het was voor ons alle2 duidelijk dat het klikte, en niet zo'n klein btje ook .
Oud 25-06-2005, 11:44
Sasbeest
Sasbeest is offline
Via een vriend.
Was op zijn verjaardag, en daar was mijn (nu) vriendje ook. Klikt best goed al meteen. Zijn toen 's avonds met z'n allen uit geweest, en was meteen raak, hardstikke verliefd.
Oud 25-06-2005, 11:44
Shitonya
Shitonya is offline
ex-collega van een vriend. Na wat maanden msnnen en hem 1 keer in het echt op zijn werk te hebben gezien en gesproken ( toen ik nog een week eerst met zijn collega had ) had ik uiteindelijk met hem afgesproken. Werd na een weekje ongeveer verliefd en voila nu alweer 7 maandjes
Met citaat reageren
Oud 25-06-2005, 12:08
Tox
Tox is offline
hehe het is mijn vriendin nog niet, we hebben morgen ons tweede afspraakje, maar ik ken haar via een verjaardag van een klasgenoot van mij
Oud 25-06-2005, 12:21
teirg
teirg is offline
We zitten in dezelfde klas, en na enkele maanden was het voor onze klasgenoten blijkbaar al duidelijk dat we iets voor elkaar voelden. Helaas duurde het dan nog een tijdje voor we het zelf door hadden en er iets mee deden
Oud 25-06-2005, 13:30
Verwijderd
Via internet, ruim 6 jaar geleden, eerst een jaar ge-ICQ'ed en gemaild, toen afgesproken, en nu zijn we bijna 5 jaar samen en wonen we ruim 3 jaar samen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-06-2005, 13:59
Graph
Graph is offline
vriendin van me die had me uitgenodigt en toen ik daar binnen stapte zei ze met een mega glimlach dat 'hij' ook zou komen
Toen heb ik 'm leren kennen en na een maand ofsow kregen we pas iets
Met citaat reageren
Oud 25-06-2005, 14:11
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Niet
Oud 25-06-2005, 14:22
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 25-06-2005 @ 10:11 :
deze is wel al erg vaak geweest.
hwm.. sorry, wist ik niet.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2005, 14:23
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
chocomelsletje schreef op 25-06-2005 @ 15:11 :
Niet
ik ook niet
Oud 25-06-2005, 14:24
Verwijderd
We zijn allebei sjaars bij een studentenvereniging. Raakten bevriend, en maanden later bleek ineens dat we elkaar wel heel leuk vonden.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2005, 15:30
Somebody Special
Somebody Special is offline
Hij sprak me aan via ICQ maar ik negeerde hem, de volgende dag probeerde hij het nog een keer en weer negeerde ik hem pas toen mijn toenmalige chatvriend off ging zei ik uit verveling wat terug.
Vanaf die dag (11 juni 4 jaar geleden) heb ik hem geen dag meer niet gesproken en nu zijn we al ruim 3 jaar samen(wonend)!
Oud 25-06-2005, 15:49
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 25-06-2005 @ 15:23 :
ik ook niet
Ik heb medelijden met ons!
Oud 25-06-2005, 15:50
Gothic
Gothic is offline
Op groepsreis naar indonesie. Hij was totaal m'n type niet, maar door de omgeving en sfeer begon ik hem leuk te vinden. We hebben nu al 2 jaar bijna en vind hem eigenlijk nog steeds leuk, ondanks dat we behalve die vakantie, bijna niets gemeen hebben ... gelukkig kleedt hij zich nu stukken beter .
Oud 25-06-2005, 16:26
Aurora
Aurora is offline
We zijn collega's

Alleen waren we dat al 2.5 jaar voordat we voor het eerst met elkaar praatten, heh. Hij vond me blijkbaar al langer interessant, maar ik wist amper dat hij bestond Maar goed, op een gegeven moment sprak hij me aan en toen kwam er een heel gezellig gesprek uit voort, en ik viel meteen als een blok voor hem En nu zijn we alweer bijna een jaar verder. Jeej.
Oud 25-06-2005, 16:33
Kreator
Kreator is offline
Citaat:
Via dit forum.
ik blijf drbij dat dat best kansloos klinkt
Oud 25-06-2005, 17:48
idontcare
idontcare is offline
ik was in maart naar het concert van jimmy eat world, en hij was daar ook. ik had hem daar niet gezien, maar hij mij wel. paar dagen later zat ik in mijn favo kroeg en hij kwam binnen en liep naar me toe 'hee jou heb ik gezien bij jimmy eat world' en toen raakten we beetje aan de praat. 2 weken later trad de band zonder banaan op in een zaaltje hier en hij zou wel een kaartje fixen voor mij. het was heel gezellig die avond en toen hebben we voor het eerst gezoend
Oud 25-06-2005, 17:49
Verwijderd
Citaat:
Kreator schreef op 25-06-2005 @ 17:33 :
ik blijf drbij dat dat best kansloos klinkt
Ja, dat vind ik ook.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2005, 17:54
Roos
Roos is offline
Mijn laatste ex via vrienden.
Oud 25-06-2005, 18:06
Toet0r
Toet0r is offline
ik kwam bij hem in het team en vond hem er na de eerste training al wel leuk uit zien, al vrij snel begon ik hem leuk te vinden en later werd ik verliefd en hij ook. Toen kregen we wat, maar dat ging uit doordat we allebei behoorlijk onzeker waren. Even een tijdje nauwelijks contact gehad en toen trokken we steeds verder naar elkaar toe en uit eindelijk is het toch weer wat geworden. A.s zaterdag hebben we een jaar
Met citaat reageren
Oud 25-06-2005, 18:08
Verwijderd
Citaat:
*~ Toeter ~* schreef op 25-06-2005 @ 19:06 :
ik kwam bij hem in het team en vond hem er na de eerste training al wel leuk uit zien, al vrij snel begon ik hem leuk te vinden en later werd ik verliefd en hij ook. Toen kregen we wat, maar dat ging uit doordat we allebei behoorlijk onzeker waren. Even een tijdje nauwelijks contact gehad en toen trokken we steeds verder naar elkaar toe en uit eindelijk is het toch weer wat geworden. A.s zaterdag hebben we een jaar
gefeliciteerd
Met citaat reageren
Oud 25-06-2005, 18:35
Sprinkle
Sprinkle is offline
Op Lowlands.

Had via het nichtje van zijn(=mijn vriend) beste vriend, zijn beste vriend in mijn msn. En dat was wel leuk, zelfde interesse maar had al een vriend en dat was zowiezo niet mijn type. Toen ik naar Lowlands ging, hadden we telefoonnummers uitgewisseld zodat we elkaar konden ontmoeten. Het e-mailen en msn-en was al 1/2 jaar aan de gang. Het was toen ook uit met mijn vorige vriend. Die beste vriend bleek IRL ook een aardige gozer te zijn en de vriendschap kon nu echt voortgaan zeg maar, hij leerde mijn vrienden op LL kennen en ik de zijne. Zijn beste vriend en ik vonden elkaar toch wel erg leuk, dus dat was raak

Beetje rommelig geformuleerd, maar denk dat het wel duidelijk is =)
Oud 25-06-2005, 18:41
Verwijderd
Kansloos of niet: via dit forum.

Er werd een fb gezocht voor F&L en omdat ik daar destijds fb was, ging ik daarnaar op zoek. Ik heb iamcj toen gevraagd of hij fb wilde worden op F&L, wat hij wel wilde. En van het één kwam het ander. (We hebben daarna heel lang met elkaar gemsned, daarna een keer irl afgesproken en daarna nog (veel) vaker afgesproken, wat tenslotte eindigde in een relatie. )
Met citaat reageren
Oud 25-06-2005, 19:45
Lynn
Lynn is offline
Via via via via via..
Oud 25-06-2005, 21:04
OceanEye
OceanEye is offline
We zaten samen op de kleuterschool. En toen kwamen we op dezelfde middelbare school, maar spraken elkaar nooit. En uiteindelijk zijn we elkaar weer tegengekomen op het gemeentehuis voor het laten maken van een identiteitskaart.
Oud 25-06-2005, 21:48
Codaz
Codaz is offline
Citaat:
OceanEye schreef op 25-06-2005 @ 22:04 :
We zaten samen op de kleuterschool. En toen kwamen we op dezelfde middelbare school, maar spraken elkaar nooit. En uiteindelijk zijn we elkaar weer tegengekomen op het gemeentehuis voor het laten maken van een identiteitskaart.
'

Hoe romantisch, en dan pasfoto uitwisselen zeker
Met citaat reageren
Oud 25-06-2005, 23:14
zeep007
zeep007 is offline
Ik kwam op de middelbare bij hem in de klas. ( nu 5 jaar gelee) Hij heeft toen 2 jaar een relatie gehad met mijn beste vriendin. Dat ging uit, maar desondanks bleef het een goede vriend. Een jaar later was hij echt mijn beste vriend geworden en dat groeide weer uit op een wederzijdse verliefdheid. In een dronken bui heb ik hem gezoend en sindsdien bij elkaar.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2005, 00:43
Verwijderd
Achtereenvolgens wederzijdse vriend, forum, wederzijdse vrienden, forum, universiteit.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2005, 01:04
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
*~ Toeter ~* schreef op 25-06-2005 @ 19:06 :
korfbal <3
Oud 26-06-2005, 01:42
herz
herz is offline
Citaat:
HvJ schreef op 25-06-2005 @ 00:33 :
Kennen elkaar volgende maand precies een jaar, en zijn inmiddels 6,5 maand samen.
wtf

kan ik nou niet rekenen
ben ik nou dronken
of is dit een grove fout
Met citaat reageren
Oud 26-06-2005, 02:07
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
herz schreef op 26-06-2005 @ 02:42 :
wtf

kan ik nou niet rekenen
ben ik nou dronken
of is dit een grove fout
misschien dronken?

Citaat:
Kennen elkaar volgende maand precies een jaar, en zijn inmiddels 6,5 maand samen.
Dus: volgende maand precies een jaar, dus nu kennen ze elkaar 11 maanden.

En ze zijn inmiddels 6 en een halve maand samen.

Lijkt me redelijk kunnen kloppen
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten