![]() |
luchtje?
N.a.v een opmerking van Sovrese ( als het goed is ):
In een artikel stond dat vrouwen het van onderen meestal smeriger vinden ruiken dan mannen. Ken zelf ook wat vrouwen/mannen die dit vinden, dus dat artikel lijkt me wel aannemelijk. Om te kijken of dit artikel inderdaad dicht bij de waarheid ligt de volgende vraag aan de mannen en vrouwen, dit, om het verschil tussen de mening van vrouwen/mannen te zien. Wat vinden jullie van jouw "luchtje" van onderen of, indien je een man bent, van jouw vriendin? Ts: Ik vind het verre van parfum achtige rozengeur, maar mijn vriend heeft er kennelijk veel minder problemen mee. Dus dat artikel gaat in mijn geval wel op. |
Citaat:
Jouw luchtje, niet hoe jij mannen vindt ruiken. OT: Valt wel mee dacht ik zo, heb er zelf geen last van en heb ook nooit een opmerking gehad dat ik stink. |
Ik heb er geen last van en mijn ex vond het geweldig ruiken.
|
Ik vind het niet vies, maar ik kan dan ook moeilijk m'n neus erin stoppen. Vriendje heeft er geloof ik geen problemen mee.
|
Nou ik heb nooit echt geroken dat het stonk bij een meisje, en heb ook nooit te horen gekregen dat ik stonk..
Maar mannen willen daar eerder overheen kijken?? :cool: ;) |
Citaat:
Ik heb nog nooit klachten gehad over hoe het bij mij rook of smaakte en ik heb maar 1 keer bij een ex opgemerkt dat we maar eerst ff gingen douchen voordat we gingen sexen en toen snapte ze het wel. Ze schaamde zich wel, maar daar wou ik dus echt niet aan beginnen.. :D |
Citaat:
Kon je niet zeggen; "Kom, laten we gaan douchen samen, lijkt me echt geil!" |
mijn 'luchtje' vink nie smerig...ik vind het gewoon 'lekker' ruiken...naja lekker is weer een groot woordt...maar tis niet vies, tis speciaal...je eigen geurtje..:)
|
Heb ook nog nooit bij een meisje een echt onuitstaanbare putlucht geroken.. over het algemaan was het eigenlijk gewoon normaal.. Ook qua smaak nooit te klagen gehad(gelukkig)..
Vooral bij mn huidige vriendin, daar smaakt het zelfs soms gewoon daadwerkelijk lekker :bloos: Zelf heb ik nog geen opmerkingen gehad dat ik een uur in de wind stonk of dat het super verrot smaakte. Dus dat zal denk wel meevallen. Natuurlijk, als ik me een hele dag flink heb ingespannen, dan ga ik uit mezelf wel eerst even douchen voordat ik haar laat pijpen, maar dat is gewoon logisch:), ik wil dr nou ook weer niet dood hebben;) |
het is niet lekker zoals parfum
maar wel lekker qua geilheid |
Citaat:
|
mijn ex is een delicatesse. de ex daarvoor was niet echt lekker.
ik heb wel eens klachten gehad... maarja je kan niet elke dag schoon zijn (en vooral blijven). |
Nou, na een dag ingespannen bezig zijn in de hitte en opgesloten in kleren ruikt het daar echt niet meer naar bloemen.
Maar ik douche me gewoon iedere dag en de haartjes scheer ik weg, dus het stinkt nooit. Meestal ruikt het nergens naar, en het ruikt soms zelfs wel lekker, een beetje zoet, soms ruikt het naar melk. Het smaakt een beetje zuur, als ik mijn vriend zoen die me net gebeft heeft, en dat vind ikzelf niet echt lekker. Hij gelukkig wel. ;) Ik vind hem, als hij gewoon schoon is, lekker smaken en ruiken. |
Om eerlijk te zijn, ik vind het niet al te fijn ruiken daar, maar als ik het goed schoon hou en regelmatig was dan gaat ut wel.
|
Eentje meegemaakt die stonk, verder allemaal ok tot erg fijn :).
|
Het is goed te doen. Net wat je zegt, het ruikt niet naar rozen maar ik pas geloof ik ook weer niet thuis in het assortiment van de plaatselijke viskraam. Ik douche me 2 maal daags dus met de hygiëne zit het hoe dan ook wel goed. En daarbij heb ik m'n vriend er ook nog nooit over gehoord, dacht ik? :o
|
volgens mij ruikt hij tijdens (logisch) maar ook vlak na de ongesteldheid een stukje erger (1 of 2 daagjes).
|
Citaat:
"He bah, wat smerig" Voooruit...Doesjen! :cool: |
Citaat:
|
vind t echt niet vies ruiken, meestal wel soort van lekker, in de zin van zo hoort t te ruiken en zo
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat kon ik niet. |
Citaat:
|
Citaat:
Of is dat liegen geworden? |
Ik vind mijn eigen geurtje niet echt heel erg vies ofzo, vooral om dat je natuurlijk aan je eigen geurtje gewend bent. Maar ik vind nou ook weer niet dat ik megalekker ruik ofzo. Ik ben wel altijd bang dat ik niet lekker ruik van onder.
Mijn vriendje heeft er geloof ik geen problemen mee. Hij vind het wel lekker zei hij eens. Ik heb trouwens een vriendje gehad, en die stonk wel van onderen. Zelfs als hij zich had gewassen, hij droeg constant een geurtje met zich mee. Niet echt geweldig lekker. |
Citaat:
|
Ik vind het niet erg lekker ruiken..
|
Als ik heb gedouched ruikt het daar gewoon lekker fris. Ik douche daarom ook elke dag, en helemaal als ik wat afspreek met een vriendje.
Als ik niet heb gedouched vind ik het niet zo fris en zou ik niet graag willen dat daaronder veel gebeurd. |
Douchen blijft een voorwaarde, maar dat lijkt me niet meer dan normaal. En mits vers is dat luchtje echt niet vies.
|
Eh. het ruikt gewoon naar mij? Geloof ik.
En nee, ik stink niet, maar ruik ook niet naar roosjes ofzo. Al is het natuurlijk wel zo netjes, en ik vind het voor mijn gevoel ook prettiger, als je voordat je gaat liggen vozen met je vriend(in) alles een beetje opfrist, maar onder normale omstandigheden stinkt het gewoon niet dus als dat een keer niet kan dan zit ik daar ook niet mee. |
het is even door de zure appel heenbijten.
|
bij me meis ruik ik eigenlijk helemaal niets, of een licht geparfumeerde
geur van het douche-product dat ze even daarvoor gebruikt heeft. opzich wel lekker dus. qua smaak is ze ook zeer neutraal. nooit een vies smaakje opgemerkt :p van mezelf zou k het niet weten, maar nooit klachten gehad over reuk en/of smaak. verder zijn wij wel allebei van mening dat je moet zorgen dat het zaakje schoon en fris is voordat je gaat vozen. als ik me niet heb kunnen douchen voordat k naar dr toe ging bijvoorbeeld dan wordt er ook niet gevoosd :p niet alleen om haar de ellende te besparen maar ook omdat k me er dan gewoon niet prettig bij zou voelen of zelfs zou schamen als ik weet dat het wellicht niet al te schoon en fris is daar. |
Van mij hoeft het niet, zoenen met dat smaakje in zijn mond, maar mijn vriend heeft geen problemen met de geur en smaak, hij noemt het soms zelfs 'lekker'.
|
Ik vind mezelf een beetje vies ruiken, mijn vriend vind het heerlijk (en vooral opwindend) ruiken. Overigens vind ik mijn vriends voorvocht lekker ruiken en hij vindt dan weer dat dat niet echt fijn ruikt. En dat vind ik allebei vrij logisch maar ik kan even niet de formulering vinden om te zeggen waarom ik dat vind.
|
Ik had eerst een meisje waarbij het niet lekker rook, maar ik zei er maar nix van. Maar hoe komt dat dan meiden is het dat jullie het niet goed wassen daar of is het gewoon natuurlijk, want niet bij alle meiden stinkt het.
|
Mwa ben toch wel blij dat ik het meisje ben en niet mijn vriend ;) Vind het niet heel smerig ruiken maar superlekker is ook weer anders, Mijn vriend heeft er geen enkel probeem mee en als hij dat niet heeft ik ook niet :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:17. |