Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-06-2005, 12:17
Shitonya
Shitonya is offline
N.a.v een opmerking van Sovrese ( als het goed is ):

In een artikel stond dat vrouwen het van onderen meestal smeriger vinden ruiken dan mannen. Ken zelf ook wat vrouwen/mannen die dit vinden, dus dat artikel lijkt me wel aannemelijk. Om te kijken of dit artikel inderdaad dicht bij de waarheid ligt de volgende vraag aan de mannen en vrouwen, dit, om het verschil tussen de mening van vrouwen/mannen te zien.

Wat vinden jullie van jouw "luchtje" van onderen of, indien je een man bent, van jouw vriendin?

Ts: Ik vind het verre van parfum achtige rozengeur, maar mijn vriend heeft er kennelijk veel minder problemen mee. Dus dat artikel gaat in mijn geval wel op.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2005, 12:55
Mandarijntje
Mandarijntje is offline
Citaat:
kwebbel schreef op 25-06-2005 @ 13:23 :
who cares. jij pijpt niet de hele wereld dus wat maakt het uit hoe ze ruiken voor jou
Volgens mij snap je het niet.
Jouw luchtje, niet hoe jij mannen vindt ruiken.

OT: Valt wel mee dacht ik zo, heb er zelf geen last van en heb ook nooit een opmerking gehad dat ik stink.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2005, 12:56
Muchacha
Muchacha is offline
Ik heb er geen last van en mijn ex vond het geweldig ruiken.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2005, 13:17
Verwijderd
Ik vind het niet vies, maar ik kan dan ook moeilijk m'n neus erin stoppen. Vriendje heeft er geloof ik geen problemen mee.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2005, 13:19
Someboy
Someboy is offline
Nou ik heb nooit echt geroken dat het stonk bij een meisje, en heb ook nooit te horen gekregen dat ik stonk..

Maar mannen willen daar eerder overheen kijken??
Oud 25-06-2005, 13:33
Big Boi
Big Boi is offline
Citaat:
Someboy schreef op 25-06-2005 @ 14:19 :
Maar mannen willen daar eerder overheen kijken??
Ja.

Ik heb nog nooit klachten gehad over hoe het bij mij rook of smaakte en ik heb maar 1 keer bij een ex opgemerkt dat we maar eerst ff gingen douchen voordat we gingen sexen en toen snapte ze het wel. Ze schaamde zich wel, maar daar wou ik dus echt niet aan beginnen..
Oud 25-06-2005, 13:41
Mandarijntje
Mandarijntje is offline
Citaat:
Big Boi schreef op 25-06-2005 @ 14:33 :
Ja.

Ik heb nog nooit klachten gehad over hoe het bij mij rook of smaakte en ik heb maar 1 keer bij een ex opgemerkt dat we maar eerst ff gingen douchen voordat we gingen sexen en toen snapte ze het wel. Ze schaamde zich wel, maar daar wou ik dus echt niet aan beginnen..
En dat zei je dan ook gewoon echt zo? "Ehhh... lieverd, we gaan eerst maar even douchen."
Kon je niet zeggen; "Kom, laten we gaan douchen samen, lijkt me echt geil!"
Met citaat reageren
Oud 25-06-2005, 14:01
evanescence
evanescence is offline
mijn 'luchtje' vink nie smerig...ik vind het gewoon 'lekker' ruiken...naja lekker is weer een groot woordt...maar tis niet vies, tis speciaal...je eigen geurtje..
Oud 25-06-2005, 16:43
Verwijderd
Heb ook nog nooit bij een meisje een echt onuitstaanbare putlucht geroken.. over het algemaan was het eigenlijk gewoon normaal.. Ook qua smaak nooit te klagen gehad(gelukkig)..
Vooral bij mn huidige vriendin, daar smaakt het zelfs soms gewoon daadwerkelijk lekker

Zelf heb ik nog geen opmerkingen gehad dat ik een uur in de wind stonk of dat het super verrot smaakte. Dus dat zal denk wel meevallen. Natuurlijk, als ik me een hele dag flink heb ingespannen, dan ga ik uit mezelf wel eerst even douchen voordat ik haar laat pijpen, maar dat is gewoon logisch, ik wil dr nou ook weer niet dood hebben
Met citaat reageren
Oud 25-06-2005, 16:48
Kevin D.
Kevin D. is offline
het is niet lekker zoals parfum
maar wel lekker qua geilheid
Oud 25-06-2005, 18:42
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Kevin D. schreef op 25-06-2005 @ 17:48 :
jij likt graag parfum op?
Oud 26-06-2005, 04:46
halveschizo
halveschizo is offline
mijn ex is een delicatesse. de ex daarvoor was niet echt lekker.

ik heb wel eens klachten gehad... maarja je kan niet elke dag schoon zijn (en vooral blijven).
Oud 26-06-2005, 13:38
juno
juno is offline
Nou, na een dag ingespannen bezig zijn in de hitte en opgesloten in kleren ruikt het daar echt niet meer naar bloemen.

Maar ik douche me gewoon iedere dag en de haartjes scheer ik weg, dus het stinkt nooit. Meestal ruikt het nergens naar, en het ruikt soms zelfs wel lekker, een beetje zoet, soms ruikt het naar melk. Het smaakt een beetje zuur, als ik mijn vriend zoen die me net gebeft heeft, en dat vind ikzelf niet echt lekker. Hij gelukkig wel.

Ik vind hem, als hij gewoon schoon is, lekker smaken en ruiken.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2005, 14:27
Mirre014
Mirre014 is offline
Om eerlijk te zijn, ik vind het niet al te fijn ruiken daar, maar als ik het goed schoon hou en regelmatig was dan gaat ut wel.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 17:53
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Eentje meegemaakt die stonk, verder allemaal ok tot erg fijn .
Oud 27-06-2005, 18:13
Mariekje*
Mariekje* is offline
Het is goed te doen. Net wat je zegt, het ruikt niet naar rozen maar ik pas geloof ik ook weer niet thuis in het assortiment van de plaatselijke viskraam. Ik douche me 2 maal daags dus met de hygiëne zit het hoe dan ook wel goed. En daarbij heb ik m'n vriend er ook nog nooit over gehoord, dacht ik?
Oud 27-06-2005, 19:00
Kevin D.
Kevin D. is offline
volgens mij ruikt hij tijdens (logisch) maar ook vlak na de ongesteldheid een stukje erger (1 of 2 daagjes).
Oud 27-06-2005, 19:09
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
Mandarijntje schreef op 25-06-2005 @ 14:41 :
En dat zei je dan ook gewoon echt zo? "Ehhh... lieverd, we gaan eerst maar even douchen."
Neuh.

"He bah, wat smerig" Voooruit...Doesjen!
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 19:17
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Morgan schreef op 25-06-2005 @ 13:17 :
Ik vind het niet vies, maar ik kan dan ook moeilijk m'n neus erin stoppen. Vriendje heeft er geloof ik geen problemen mee.
+ Ik heb geen problemen met de geuren van mijn vriendje, als hij opgewonden is vind ik het zelfs erg lekker ruiken
Oud 27-06-2005, 22:31
esprit-chick
esprit-chick is offline
vind t echt niet vies ruiken, meestal wel soort van lekker, in de zin van zo hoort t te ruiken en zo
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 23:52
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Kevin D. schreef op 25-06-2005 @ 17:48 :
Het gaat om de geur, niet om hoe geil het is
Met citaat reageren
Big Boi
Big Boi is offline
Citaat:
Nee.

Dat kon ik niet.
Big Boi
Big Boi is offline
Citaat:
Kevin D. schreef op 27-06-2005 @ 20:00 :
volgens mij ruikt hij tijdens (logisch) maar ook vlak na de ongesteldheid een stukje erger (1 of 2 daagjes).
Hij?
Oud 28-06-2005, 00:11
Blues
Blues is offline
Citaat:
Eerlijkheid was toch de eerste bouwsteen van een relatie?
Of is dat liegen geworden?
Met citaat reageren
Oud 28-06-2005, 18:01
Lelle_*
Lelle_* is offline
Ik vind mijn eigen geurtje niet echt heel erg vies ofzo, vooral om dat je natuurlijk aan je eigen geurtje gewend bent. Maar ik vind nou ook weer niet dat ik megalekker ruik ofzo. Ik ben wel altijd bang dat ik niet lekker ruik van onder.

Mijn vriendje heeft er geloof ik geen problemen mee. Hij vind het wel lekker zei hij eens.

Ik heb trouwens een vriendje gehad, en die stonk wel van onderen. Zelfs als hij zich had gewassen, hij droeg constant een geurtje met zich mee. Niet echt geweldig lekker.
Oud 28-06-2005, 18:49
Mandarijntje
Mandarijntje is offline
Citaat:
Blues schreef op 28-06-2005 @ 01:11 :
Eerlijkheid was toch de eerste bouwsteen van een relatie?
Of is dat liegen geworden?
Nee, tuurlijk niet. Maar als je zoiets zo cru moet brengen, ik zou als ik in haar situatie zou zitten me dood geschaamd hebben. Dan zou het iets tactvoller en subtieler gebracht mogen zijn.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2005, 20:09
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Ik vind het niet erg lekker ruiken..
Oud 28-06-2005, 20:42
gurl19
gurl19 is offline
Als ik heb gedouched ruikt het daar gewoon lekker fris. Ik douche daarom ook elke dag, en helemaal als ik wat afspreek met een vriendje.

Als ik niet heb gedouched vind ik het niet zo fris en zou ik niet graag willen dat daaronder veel gebeurd.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2005, 20:50
Nona
Nona is offline
Douchen blijft een voorwaarde, maar dat lijkt me niet meer dan normaal. En mits vers is dat luchtje echt niet vies.
Oud 28-06-2005, 21:42
Verwijderd
Eh. het ruikt gewoon naar mij? Geloof ik.
En nee, ik stink niet, maar ruik ook niet naar roosjes ofzo.

Al is het natuurlijk wel zo netjes, en ik vind het voor mijn gevoel ook prettiger, als je voordat je gaat liggen vozen met je vriend(in) alles een beetje opfrist, maar onder normale omstandigheden stinkt het gewoon niet dus als dat een keer niet kan dan zit ik daar ook niet mee.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2005, 22:16
Maurice
Maurice is offline
het is even door de zure appel heenbijten.
Oud 29-06-2005, 05:55
DVQ
DVQ is offline
bij me meis ruik ik eigenlijk helemaal niets, of een licht geparfumeerde
geur van het douche-product dat ze even daarvoor gebruikt heeft.
opzich wel lekker dus.
qua smaak is ze ook zeer neutraal. nooit een vies smaakje opgemerkt

van mezelf zou k het niet weten, maar nooit klachten gehad over
reuk en/of smaak.

verder zijn wij wel allebei van mening dat je moet zorgen dat het
zaakje schoon en fris is voordat je gaat vozen.
als ik me niet heb kunnen douchen voordat k naar dr toe ging
bijvoorbeeld dan wordt er ook niet gevoosd
niet alleen om haar de ellende te besparen maar ook omdat k me er dan
gewoon niet prettig bij zou voelen of zelfs zou schamen als ik
weet dat het wellicht niet al te schoon en fris is daar.

Laatst gewijzigd op 29-06-2005 om 05:58.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2005, 23:00
Zweefvliegtuig
Zweefvliegtuig is offline
Van mij hoeft het niet, zoenen met dat smaakje in zijn mond, maar mijn vriend heeft geen problemen met de geur en smaak, hij noemt het soms zelfs 'lekker'.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 08:01
Verwijderd
Ik vind mezelf een beetje vies ruiken, mijn vriend vind het heerlijk (en vooral opwindend) ruiken. Overigens vind ik mijn vriends voorvocht lekker ruiken en hij vindt dan weer dat dat niet echt fijn ruikt. En dat vind ik allebei vrij logisch maar ik kan even niet de formulering vinden om te zeggen waarom ik dat vind.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 12:46
CrazY G
CrazY G is offline
Ik had eerst een meisje waarbij het niet lekker rook, maar ik zei er maar nix van. Maar hoe komt dat dan meiden is het dat jullie het niet goed wassen daar of is het gewoon natuurlijk, want niet bij alle meiden stinkt het.
Oud 30-06-2005, 13:19
*Supergirlll*
*Supergirlll* is offline
Mwa ben toch wel blij dat ik het meisje ben en niet mijn vriend Vind het niet heel smerig ruiken maar superlekker is ook weer anders, Mijn vriend heeft er geen enkel probeem mee en als hij dat niet heeft ik ook niet
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 14:29
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
CrazY G schreef op 30-06-2005 @ 13:46 :
Ik had eerst een meisje waarbij het niet lekker rook, maar ik zei er maar nix van. Maar hoe komt dat dan meiden is het dat jullie het niet goed wassen daar of is het gewoon natuurlijk, want niet bij alle meiden stinkt het.
Wassen meestal. Maar misschien bestaan er ook vrouwen die van zichzelf van onder al smerig/onaangenaam ruiken maar er weinig aan kunnen doen. No idea
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 14:29
Verwijderd
Citaat:
CrazY G schreef op 30-06-2005 @ 13:46 :
het ruikt natuurlijk niet bij iedereen hetzelfde, maar als het goed is gaat het pas echt stinken als het oud is (dus idd slecht gewassen of lang geleden gewassen) of als ze een schimmelinfectie heeft of als ze zich niet goed heeft afgeveegd na het plassen of als ze erg gezweet heeft.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten