![]() |
Aandacht
@ Moderators & Administrators, sluit dit topic aub niet, lees verder en je zal te weten komen waarom ik hierom vraag.
Mijn neefje van 11 is een fervente sitebuilder en heeft een site over voetbalclub AC Milan, nu ligt mijn neefje nu in het ziekenhuis vanwege leukemie. Hij is er erg zwak aan toe. Ondertussen is zijn site genomineerd voor site van de maand op Belgiumsoccer. De grootste voetbalsite van België. Nu wou ik mijjn neefje steunen en zorgen dat hij ging winnen met deze verkiezing, tot gisteren stond hij met zijn site nog 120 stemmne voor de op tweede. Nu is dat echter geslonken tot 20 stemmen, mijn neefje kijkt al zo lang uit naar de overwinning, al sinds hij vanaf de 3e dag eerste staat. Daarom roep ik jullie allemaal op om te stemmen op mijn neefjes site. Ga naar www.belgiumsoccer.be/sitevdmaand.php en stem op acmilanforzamilan.tk, ik en mijn doodzieke neefje zullen jullie eeuwig dankbaar zijn :| |
Sterkte (y)
Ik heb gestemd |
Bedankt :)
|
Blijf aub stemmen, ik kan jullie niet vertellen hoe belangrijk dit is voor mijn doodzieke neefje :(
|
Gedaan (y)
|
Gestemd (y) Sterkte ermee verder...
|
Bedankt eh (y) ;)
|
Ook gestemd, hij staat nu 70 stemmen voor :)
Sterkte.. |
Meeste zeik ik die reclame wel af hier maar hiervoor heb ik nog wel even gestemd (y)
|
Done
|
Ik heb een sterk vermoeden dat dit een lulverhaaltje is.
En daarnaast kan ik me niet voorstellen dat dat doodzieke neefje van je in dat ziekenhuis ook maar enige waarde hecht aan een verkiezing op zo'n slechte site. Als het echt waar is, heb je mijn oprechte excuses, maar ik vind het wel heel erg ongeloofwaardig. Daarnaast, ga bij je neefje op bezoek en breng hem wat liefde en steun, daar zal hij echt veel meer aan hebben. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:17. |