![]() |
|
![]() |
@ Moderators & Administrators, sluit dit topic aub niet, lees verder en je zal te weten komen waarom ik hierom vraag.
Mijn neefje van 11 is een fervente sitebuilder en heeft een site over voetbalclub AC Milan, nu ligt mijn neefje nu in het ziekenhuis vanwege leukemie. Hij is er erg zwak aan toe. Ondertussen is zijn site genomineerd voor site van de maand op Belgiumsoccer. De grootste voetbalsite van België. Nu wou ik mijjn neefje steunen en zorgen dat hij ging winnen met deze verkiezing, tot gisteren stond hij met zijn site nog 120 stemmne voor de op tweede. Nu is dat echter geslonken tot 20 stemmen, mijn neefje kijkt al zo lang uit naar de overwinning, al sinds hij vanaf de 3e dag eerste staat. Daarom roep ik jullie allemaal op om te stemmen op mijn neefjes site. Ga naar www.belgiumsoccer.be/sitevdmaand.php en stem op acmilanforzamilan.tk, ik en mijn doodzieke neefje zullen jullie eeuwig dankbaar zijn ![]() |
Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Aandacht geven/aandacht krijgen Verwijderd | 11 | 06-05-2014 20:47 | |
Psychologie |
tja...ehm..ben ik op zoek naar aandacht? mira_love | 15 | 20-12-2005 09:00 | |
Psychologie |
aandacht *4 | 11 | 05-07-2005 19:56 | |
Psychologie |
Negatief aandacht vragen ShoarmaSchaap | 17 | 16-12-2002 17:54 | |
Psychologie |
Aandacht besteden aan je lichaam? DarkCat | 46 | 28-07-2002 10:29 | |
Psychologie |
heel veel aandacht nodig en aandacht vragen op negatieve manier Black Reina | 12 | 14-05-2002 19:40 |