![]() |
Hoe denken de dames hier eigenlijk over een kut/vagina/schede :confused: en het hele zaakje eromheen?
Mooi of juist niet? :) (want volgens mij vinden veel t niet mooi) (dus niet voor de heren, we weten wel dat jullie t allemaal mooi vinden!!!) |
Haha neeeee vind t echt gruwelijk daaronder :D, echt totaal niets moois aan te ontdekken :D
|
ik denk er niet over in termen als lelijk of mooi
hij (zij :D) is normaal, een deel van mijn lichaam en heb er eignelijk geen mening over, net als dat ik geen mening heb over mijn knieholtes |
Ik vind dat je je enigszins banaal uitdrukt.
Om op de inhoud in te gaan: niet mooi, niet lelijk, maar wel prettig ;) |
Citaat:
Citaat:
Hergeformuleerd: mooi of niet? |
Citaat:
ik zie ze de hele dag, ik ben me er de hele dag van bewust dat is iets heel anders dan mijn vagina, die kom ik ook wel iedere dag tegen, maar die zit het grootste deel van de dag in mijn broek en dan denk ik er niet aan |
Kvinnut nie speciaal.. eigenlijk :)
|
de ene vulva is mooier dan de andere :S
|
Heb ik me nog niet zo mee bezig gehouden.. kben tevreden met mijn lichaam en kben heel blij dat dat er ook is.. kan je best veel lol mee beleven :p ;)
|
Ik vind het maar een raar geval. Maar ja, ieder meisje heeft zoiets :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ehm... niet zo mooi... :(
|
Leluk.
|
Nou, ik zou er geen foto van boven mijn bed willen hebben hangen :D:D:D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Natuurlijk is dat mooi.
|
Ik vin die van mij persoonlijk niet zo mooi, mijn vriend wel ofzow
|
Neej, knvinnut niet mooi, een lul vinnik owk allesbehalve mooi, lelijk bungelend ding..
maar ja, ze zijn wel handig, dus ben dr toch blij mee :D |
kvinnet lelijk, vage vormpjes en gewoon van die flappen eraan waar je eiglijk nix aan hebt, bleh!
|
Citaat:
|
Citaat:
:D enneh het gaat erom wat ie doet he, of ie nou mooi is of niet :p (maar ik ben dan ook een jongen..) |
Citaat:
maar ik vind het idd ook niet mooi!:( |
Citaat:
|
Citaat:
Een tijd geleden viel mijn oog op een artikel in de Psychologie Magazine, waar dit onderwerp aan de orde werd gesteld. Eigenlijk is het gek dat er zo'n gigantische aantrekkingskracht van een vagina uitgaat, terwijl een penis eigenlijk veel plastischer is. Toch wordt de vagina gezien als het toppunt van seksualiteit, datgene waar het allemaal om draait. Da's puur cultureel bepaald natuurlijk, maar het is wel leuk om het verschil te zien. Er zijn ook culturen waar er juist van de penis een ontzettende aantrekkingskracht uitgaat...bijvoorbeeld sommige Afrikaanse culturen met hun verering van het fallussymbool :) |
Citaat:
denk er niet bij na of het mooi of lelijk is !!! Maar bij mij zit daaro alles wel netjes en recht.. haha dus heb eigenlijk nix te klagen :D hoe kom je op het idee :rolleyes: :p |
Het is een lichaamsdeel net zoals ieder ander lichaamsdeel... Het ene meisje heeft dus een mooiere vagina dan het andere.
|
neuh valt mee
|
Citaat:
me to |
IK vind het maar niks (n)
|
Nou kijk, m'n heupen vind ik wél mooi,
maar m'n vagina niet echt... vind het echt een zooitje (met flappen en dingetjes) , niet bepaald aantrekkelijk... Een penis daarintegen is wél mooi, vind ik... |
Mwa.
Ik vind het het zeker niet mooi. Het heeft iid gekke flappen plooien:D Bij mij valt het nog mee geloof ik, want er zijn toch echt hele rare vagina's:o |
niet echt geweldig neeh.. :rolleyes:
vindt het altijd maar lelijke dingkjus |
Citaat:
jimmie :p |
f0t0 Dames....als je niet weet of ie mooi is of niet...
Je kunt m altijd aan mij laten zien... Ik heb er wel verstand van :D |
Wat een vraag! :) Maar ok; ik vind hem zeker niet mooi....zijn lichaamsdelen die ik veeeel mooier vind haha.
Maar is wel een van de lichaamsdelen waar ik het meest blij mee ben dat ik het heb :D En ben het met Sciza eens, een penis is WEL mooi....kweet ooknie waarom??? |
Citaat:
|
Ik vind een penis ook mooi. Geen uitsteeksels zeg maar. Gewoon duidelijk: dit is een pik en dat was dat :D Bij een vagina/kut is het echt zo: clitoris, binnenste schaamlippen, buitenste schaamlippen, plasgaatje, ander gat :D Gewoon niet mooi, glad en ongelijk zeg maar. Penis vind ik wél mooi!
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ze steken zeg maar een beetje in mijn geichtsveld en ik voel ze als ik mijn armen over lkeaar doe en als ik iets op wil schrijven zit de rand van de tafel er precies tegenaan etc. duidelijk? :p |
de buitenkant is wel ok, maar de binnenkant is damn ugly
|
Citaat:
tis niet echt iets dat ik dagelijks denk: "zo dat mag er best wezen" :confused: maar ach, kvin ut wel prima ofzo kvin ut woord kut btw beetje walgelijk klinken... |
Citaat:
|
Tjah... wa moeten wij dan zeggen ??
Ik doe mijn broek omlaag en ik zie daar zo een slang... Kweet nie ze... Ik vind het vrouwlijk lichaam mooier omdat er meer rondingen aan zijn... gewoon perfectie.... Buiten ons.... hangt daar nog zoiets te zwiebelen... :p greetz DJken Ma voor de rest... geen nadeel om derover te zeggen :D |
Citaat:
|
Citaat:
naja ik vind alles er ugly aan, maar dat ligt gewoon aan mijn stomme lichaam :mad: :( |
ik vindt het er niet uitzien .. i ksnap echt niet wat me vriend er "mooi" aan vindt :confused:
xxxgirly :) |
Citaat:
mooie penis heb jij ja.... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:08. |