![]() |
||
Citaat:
ik zie ze de hele dag, ik ben me er de hele dag van bewust dat is iets heel anders dan mijn vagina, die kom ik ook wel iedere dag tegen, maar die zit het grootste deel van de dag in mijn broek en dan denk ik er niet aan
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Een tijd geleden viel mijn oog op een artikel in de Psychologie Magazine, waar dit onderwerp aan de orde werd gesteld. Eigenlijk is het gek dat er zo'n gigantische aantrekkingskracht van een vagina uitgaat, terwijl een penis eigenlijk veel plastischer is. Toch wordt de vagina gezien als het toppunt van seksualiteit, datgene waar het allemaal om draait. Da's puur cultureel bepaald natuurlijk, maar het is wel leuk om het verschil te zien. Er zijn ook culturen waar er juist van de penis een ontzettende aantrekkingskracht uitgaat...bijvoorbeeld sommige Afrikaanse culturen met hun verering van het fallussymbool ![]() |
![]() |
||
Citaat:
denk er niet bij na of het mooi of lelijk is !!! Maar bij mij zit daaro alles wel netjes en recht.. haha dus heb eigenlijk nix te klagen ![]() hoe kom je op het idee ![]() ![]()
||
Citaat:
me to
||
Citaat:
jimmie ![]() |
![]() |
|
![]() |
f0t0 Dames....als je niet weet of ie mooi is of niet...
Je kunt m altijd aan mij laten zien... Ik heb er wel verstand van ![]()
Laatst gewijzigd op 11-06-2002 om 09:56. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik vind een penis ook mooi. Geen uitsteeksels zeg maar. Gewoon duidelijk: dit is een pik en dat was dat
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar ze steken zeg maar een beetje in mijn geichtsveld en ik voel ze als ik mijn armen over lkeaar doe en als ik iets op wil schrijven zit de rand van de tafel er precies tegenaan etc. duidelijk? ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() tis niet echt iets dat ik dagelijks denk: "zo dat mag er best wezen" ![]() maar ach, kvin ut wel prima ofzo kvin ut woord kut btw beetje walgelijk klinken... |
![]() |
|
Tjah... wa moeten wij dan zeggen ??
Ik doe mijn broek omlaag en ik zie daar zo een slang... Kweet nie ze... Ik vind het vrouwlijk lichaam mooier omdat er meer rondingen aan zijn... gewoon perfectie.... Buiten ons.... hangt daar nog zoiets te zwiebelen... ![]() greetz DJken Ma voor de rest... geen nadeel om derover te zeggen ![]()
||
Citaat:
![]() mooie penis heb jij ja....
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Hoi zomaar geen nieuw topic openen! #1872 Kikaa* | 488 | 01-06-2016 14:26 | |
Verhalen & Gedichten |
Afscheidsbrief Jean-Jeaques Sasjeliefff | 0 | 26-01-2006 17:15 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Lifestyle |
Vraagje voor de dames Dr HenDre | 78 | 16-11-2002 16:14 |