![]() |
top 13 most overrated songs
wel een grappig stukje voor als je je verveelt, al ben ik het niet helemaal eens met de lijst.
http://blogcritics.org/archives/2005/07/06/100215.php |
Moet hem wel gelijk geven van Light My Fire.
Dat is duidelijk één van de mindere nummers van The Doors |
Ik moet ze duidelijk ongelijk geven w.b.t. Freebird, Wonderwall en vooral BORN TO FUCKING RUN. Idioten!
|
Citaat:
over bohemian rhapsody zal iedereen het wel eens zijn |
Tja, die top 13 klopt eigenlijk wel, behalve Bohemian Rapsody. Niet dat dat zo'n vreselijk goed nummer is, maar hij is tenminste niet zo overgewaardeerd als die andere twaalf.
|
Bohemian Rhapsody, TERING WAT EEN KUTNUMMER van een dito band.
Verder mis ik Smells Like Teen Spirit in dit rijtje. |
Citaat:
- smaak - muzikaal inzicht - kennis Maar dat maakt verder niet uit , ik ben het totaal niet eens met die site. En aangezien het ook geen gerenommeerd recensent is die deze onzin verkoopt trek ik me er ook niets van aan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jij hebt wel het juiste improvisatievermogen om uitgebreid en duidelijk te reageren op kritiek van een mede-forummer. Dat getuigt van je capaciteiten. Ik heb medelijden met je , je bent 13 in een dozijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
niet iedereen heeft dezelfde smaak, get over it.
maar de reden waarom ie Freebird niet goed vind is om dat er idioten zijn die tijdens rock-concerten Freebird roepen... of heb ik t nou mis :s |
Eigenlijk hadden er 13 nummers van de Beatles in moeten staan. (y) En Smells Like Teen Spirit natuurlijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Niks van Coldplay? Ik wil graag alledrie hun albums nomineren
|
attn Fake: alles dat ook maar enigszins opgevat kan worden als een belediging aan het adres van Motörhead heeft niks, maar dan ook niks met vissen te maken. Om nog maar te zwijgen over de debielheid van een hobby als vissen!
Coldplay overgewaardeerd? Dat woord zijn ze nog niet eens waard. Godverdomme wat heb ik toch een hekel aan die band. |
Citaat:
|
Ik ben het niet met die lijst eens...
|
Citaat:
|
Coldplay is kut, Motorhead is gaaf. Nirvana ook, maar SLTS is overgewaardeerd.
Faz, pfff. |
ik vind t maar een vreemd lijstje, het is gewoon een random verzameling van 13 doodgedraaide nummers maar ze hadden net zo goed vervangen kunnen worden door 13 andere doodgedraaide nummers.
trouwens, hoe onterecht is het dat outkast erin staat met hey ya |
Rare lijst, staan idd veel overgewaardeerde nummers in maar ik kan veel ergere opnoemen. Het is dan ook niet gebaseerd op votes van heel veel mensen ofzo.
|
Op votes van mensen baseren is juist erg lastig he bij overwaardering :o Er zijn inderdaad ergere, maar Wonderwall hoort er zeker tussen. Bah wat een kutnummer. Die tekst ook (n)
|
ik dacht ok daar MOET november rain in staan
stelletje paupers (n) |
Ik vind dat hij wel gelijk heeft, bij bepaalde nummers: Hey Ya heeft idd niet echt een intelligente tekst. Light My Fire ook niet. Bohemian Rhapsody zit ook kut in mekaar. Het zijn wel goede nummers, maar niet super super super goed nee. Daarom snap ik ook niet dat Bohemian Rhapsody elk jaar op 1 staat in de top 2000.
Wel belachelijk dat hij bijna Money erin had neergezet. En dat I still Haven't Found What I'm Looking For er in staat. Brown Eyed Girl is veeeeeel overgewaardeerder (Is that a word?). |
Citaat:
|
Eigenlijk vind k wonderwall wel n supergeweldig nummer...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En Motorhead is zeker origineel
|
Citaat:
ontipoc: tja leuk lijstje maar het is natuurlijk nergens op gebasseerd |
Citaat:
En mijn "kritiek" is gegrond, want ik gaf mijn eigen mening. En sinds wanneer is Motorhead(of all bands) uberhaupt te koppelen aan iemands intelligentie? Lijkt me nogal een stretch voor een dergelijk clubje. |
hmm ik ben het met veel nummers eens, maar ik mis Hotel California, Stairway to Heaven en Smoke On The Water
|
vermoeiend dit soort discussies
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daarbij is dit gewoon de mening van een dude die niks beters te doen heeft of zo? |
Citaat:
Je schiet losse flodders. Daar schiet je niks mee op. |
Citaat:
Logica noemen ze dat dus in de volksmond. |
En zo kan je de hele top 100 aller tijden van elk willekeurig land wel afgaan. Stuk voor stuk laagdrempelige nummers die voornamelijk door hun simplisme gewaardeerd worden door het wat minder intelligente, talrijkere deel van de wereld.
En Dinalfos: Wanneer ga je eens wat over muziek posten op dit forum? |
Citaat:
|
Citaat:
Wat overigens wel fanboyisme suggereert, is de intonatie van je posts. je komt erg kleinzerig en gefrustreerd over. |
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:30. |