![]() |
tandpasta zonder pepermunt
Ik slik homeopatische geneesmiddelen en mag daardoor geen pepermunt. Nu zit in bijna alle tandpasta's pepermunt of iets wat daar op lijkt. Alleen in homeofresh niet maar die smaakt zo ontzettend vies. Weet er iemand anders misschien nog een tandpasta waar geen pepermunt in zit?
|
Misschien in paradontax? Maar dat is ook vies :o
|
Citaat:
|
Als je even went aan paradontax ist niet meer vies, vind ik
|
Citaat:
|
Elmex? Of niet?
Trouwens, volgens mij mag je wel je tanden poetsen,maar moet je het gewoon niet doorslikken. Heb ik iig wel altijd gedaan (ik moet ook zeggen dat homeopatische dingen bij mij ook nooit hebben geholpen, misschien ligt dat wel aan het tanden poetsen :D). |
Welke homeofresh heb je gebruikt? Ik vind die anijs echt heerrrrrrlijk maar citroen is vies ja.
|
Ik gebruik nu de homeofresh chlorophyl. Ik hou absoluut niet van anijs dus daar begin ik niet aan. Citroen heb ik nog niet geprobeerd. Elmex heb ik ook een tijdje gebruikt maar die is tegenwoordig niet meer verkrijgbaar bij de winkels hier in de buurt. Nogal dom. Mijn homeopaat heeft aangeraden om niks te gebruiken waar pepermunt en caffeine in zit, dus ook niet je tanden te poetsen. Dus daar hou ik me maar aan. Bij mij werkt het nu ook nog niet maar het duurt altijd een tijdje voor het begint te werken zei hij. Ik dacht dat in paradontax wel pepermunt zat. Ik zal de volgende keer eens op de verpakking gaan kijken. Tja, misschien went het inderdaad wel na een tijdje.
|
Citaat:
Ik proef geen verschil hoor (tussen Sensodyne en 'gewone' tandpasta). :o |
Citaat:
|
Wbt de smaak van paradontax, ik moest even wennen in het begin, maar wil nu juist geen andere meer :o
|
Paradontax is inderdaad iets waar je aan went.
Zit er ook gene pepermunt in sensodyne? |
probeer meridol eens... Als je eraan went niet zo vies en volgends mij ook geen pepermunt
|
Weleda heeft pepermuntloze tandpasta. Slikken of niet maakt geen verschil, het gaat om het mondslijmvlies wat een klap krijgt van pepermunt, en dan de homeopatische middelen niet meer kan opnemen.
In paradontax zit munt, in Sensodyne ook. |
Citaat:
Maar ach, ieder z'n ding. Maar Juno zegt dat in paradontax wel munt zit, dus geen oplossing voor de TS :) |
Ik zat met hetzelfde. Wilde absoluut geen paradontax want mn vriendin heeft die ook en als ik bij haar blijf slapen poets ik soms zelfs liever mijn tanden niet... Goor he :).
Ik heb toen maar kindertandpasta gekocht (van tweety :cool: ), het is toch maar voor eventjes dus zo veel zal het niet uitmaken he. |
In kindertandpasta zit toch ook pepermunt?
Van weleda had ik nog nooit gehoord. Dank je wel. Ik ga daar binnenkort een keertje naar op zoek. Voorlopig blijf ik toch met deze tandpasta poetsen. Om nu allemaal tubes te gaan kopen en proeven of ze lekker smaken is iets te duur. |
Citaat:
|
mag je wel fluor of dat ook niet? want dat mocht ik nml toen ook niet hebben waardoor mij steeds homeofresh werd aangeraden.
|
In Elmex en Paradontax zit ook munt!
Ik gebruikte Homeofresh, niet echt lekker maar wel zonder munt. Maar dat zei je zelf ook al in de topictitel. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:45. |