Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-07-2005, 08:36
cyntha
cyntha is offline
Ik slik homeopatische geneesmiddelen en mag daardoor geen pepermunt. Nu zit in bijna alle tandpasta's pepermunt of iets wat daar op lijkt. Alleen in homeofresh niet maar die smaakt zo ontzettend vies. Weet er iemand anders misschien nog een tandpasta waar geen pepermunt in zit?
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 09:59
Verwijderd
Misschien in paradontax? Maar dat is ook vies
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 10:37
Verwijderd
Citaat:
cyntha schreef op 13-07-2005 @ 09:36 :
Ik slik homeopatische geneesmiddelen en mag daardoor geen pepermunt. Nu zit in bijna alle tandpasta's pepermunt of iets wat daar op lijkt. Alleen in homeofresh niet maar die smaakt zo ontzettend vies. Weet er iemand anders misschien nog een tandpasta waar geen pepermunt in zit?
zonder pepermunt geen leven
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 11:00
Myuki
Myuki is offline
Als je even went aan paradontax ist niet meer vies, vind ik
Oud 13-07-2005, 11:13
Mara
Mara is offline
Citaat:
Myuki schreef op 13-07-2005 @ 12:00 :
Precies. Zelfde had ik met sensodyne. Schijnt wat minder vies te zijn dan paradontax maar echt lekker is 't ook niet, vergeleken bij normale tandpasta.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 11:23
ekki
ekki is offline
Elmex? Of niet?

Trouwens, volgens mij mag je wel je tanden poetsen,maar moet je het gewoon niet doorslikken. Heb ik iig wel altijd gedaan (ik moet ook zeggen dat homeopatische dingen bij mij ook nooit hebben geholpen, misschien ligt dat wel aan het tanden poetsen ).
Oud 13-07-2005, 11:50
Verwijderd
Welke homeofresh heb je gebruikt? Ik vind die anijs echt heerrrrrrlijk maar citroen is vies ja.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 12:15
cyntha
cyntha is offline
Ik gebruik nu de homeofresh chlorophyl. Ik hou absoluut niet van anijs dus daar begin ik niet aan. Citroen heb ik nog niet geprobeerd. Elmex heb ik ook een tijdje gebruikt maar die is tegenwoordig niet meer verkrijgbaar bij de winkels hier in de buurt. Nogal dom. Mijn homeopaat heeft aangeraden om niks te gebruiken waar pepermunt en caffeine in zit, dus ook niet je tanden te poetsen. Dus daar hou ik me maar aan. Bij mij werkt het nu ook nog niet maar het duurt altijd een tijdje voor het begint te werken zei hij. Ik dacht dat in paradontax wel pepermunt zat. Ik zal de volgende keer eens op de verpakking gaan kijken. Tja, misschien went het inderdaad wel na een tijdje.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 12:34
M@rco
M@rco is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 13-07-2005 @ 12:13 :
Precies. Zelfde had ik met sensodyne. Schijnt wat minder vies te zijn dan paradontax maar echt lekker is 't ook niet, vergeleken bij normale tandpasta.

Ik proef geen verschil hoor (tussen Sensodyne en 'gewone' tandpasta).
Oud 13-07-2005, 14:05
Mara
Mara is offline
Citaat:
M@rco schreef op 13-07-2005 @ 13:34 :

Ik proef geen verschil hoor (tussen Sensodyne en 'gewone' tandpasta).
De sensodyne F heeft echt een raar smaakje. Tenminste, toen ik er jaren geleden mee begon vond ik dat wel Misschien hebben ze 't wel veranderd, dat weet ik niet
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 15:13
Bloem
Bloem is offline
Wbt de smaak van paradontax, ik moest even wennen in het begin, maar wil nu juist geen andere meer
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 15:23
Lorelei
Lorelei is offline
Paradontax is inderdaad iets waar je aan went.

Zit er ook gene pepermunt in sensodyne?
Oud 13-07-2005, 16:02
Orpa
Orpa is offline
probeer meridol eens... Als je eraan went niet zo vies en volgends mij ook geen pepermunt
Oud 13-07-2005, 16:47
juno
juno is offline
Weleda heeft pepermuntloze tandpasta. Slikken of niet maakt geen verschil, het gaat om het mondslijmvlies wat een klap krijgt van pepermunt, en dan de homeopatische middelen niet meer kan opnemen.

In paradontax zit munt, in Sensodyne ook.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 17:40
Verwijderd
Citaat:
Myuki schreef op 13-07-2005 @ 12:00 :
Oh brr.. Ik moet dat echt niet. Moest daar vroeger al mijn tanden mee poetsen en elke keer was het echt vies. Als we het nu hebben haal ik wel andere ergens vandaan, want nog elke keer vind ik t vies
Maar ach, ieder z'n ding.

Maar Juno zegt dat in paradontax wel munt zit, dus geen oplossing voor de TS
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 18:38
Wandering
Wandering is offline
Ik zat met hetzelfde. Wilde absoluut geen paradontax want mn vriendin heeft die ook en als ik bij haar blijf slapen poets ik soms zelfs liever mijn tanden niet... Goor he .
Ik heb toen maar kindertandpasta gekocht (van tweety ), het is toch maar voor eventjes dus zo veel zal het niet uitmaken he.
Oud 13-07-2005, 18:58
cyntha
cyntha is offline
In kindertandpasta zit toch ook pepermunt?

Van weleda had ik nog nooit gehoord. Dank je wel. Ik ga daar binnenkort een keertje naar op zoek. Voorlopig blijf ik toch met deze tandpasta poetsen. Om nu allemaal tubes te gaan kopen en proeven of ze lekker smaken is iets te duur.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 20:23
Raven
Raven is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 13-07-2005 @ 10:59 :
Misschien in paradontax? Maar dat is ook vies
als je die gewend bent smaakt andere tandpasta naar zeep .. dus .. welke er nu vies is ???
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 21:36
solvants
solvants is offline
mag je wel fluor of dat ook niet? want dat mocht ik nml toen ook niet hebben waardoor mij steeds homeofresh werd aangeraden.
Oud 13-07-2005, 21:50
Roos
Roos is offline
In Elmex en Paradontax zit ook munt!

Ik gebruikte Homeofresh, niet echt lekker maar wel zonder munt. Maar dat zei je zelf ook al in de topictitel.

Regels voor berichten