![]() |
Reclame
Mag wel wat minder reclame hoor, om dat 5min zo`n schrale flash pop-up (n)
|
Ach, zeur niet. :)
|
Ik geef m geen ongelijk want je word inderdaad lichtelijk doodgespamd met die Fantastic Four popup die me nu toch behoorlijk de keel uit begint te hangen. Het is alleen een beetje jammer dat je niet kan lezen anders had je dit topic wel gezien :nono:
|
Wat is dat voor ding? Ik zit al de hele middag op het forum en heb dat ding nog nooit gezien.
|
Dan staat jou pop up killer waarschijnlijk wel goed ingesteld :P. Zodra ik m voor de 120e keer vandaag voorbij zie komen zal ik wel ff een screenshot plaatsen.
|
heb er de laatste tijd ook al veel meer dan gemiddeld last van.
|
Citaat:
|
En daar was ie weer. Dit was echt al minstens de 10e keer vandaag dat ie voorbij is gekomen.
http://img152.imageshack.us/img152/2...nshot132pw.jpg Citaat:
Bovendien... Citaat:
|
Ik gebruik gewoon IE6 en ik heb die reclame nog nooit gezien. Ik krijg ook niet zo'n balkje bovenin dat er een pop-up geblokeerd wordt, en volgens mij heb ik toch geen losse pop-upkiller verder :s.
|
en ligt het aan mij of kan ik dat fantastic4 dingetje niet wegclicken =/?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind die fantastic 4 reclame ook vrij vervelend, moet ik zeggen. Ik probeer 'm weg te klikken maar hij reageert heel langzaam :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In iig is de campagne van de adverteerder redelijk geslaagd, aangezien wij precies weten wie of wat ons zo irriteert. :D
Maar goed, dit ajb niet te vaak. Hij verschijnt bij mij nogal vaak, en ik heb vanmiddag 3 minuten gezocht naar het close knopje. :bloos: Maar goed, reclame inkomsten zijn nodig, en als het deze week al is afgelopen heb ik er verder geen problemen mee. |
Citaat:
|
Niet normaal, die reclame voor The Fantasic Four. Heb hem vandaag nou al ongelogen 10 keer gezien en dan overdrijf ik niet! En twee keer wilde hij ook nog niet sluiten en één keer kreeg ik het close-knopje niet gevonden. :mad:
|
Ik heb dat ding tientallen keren per avond, en het ergert me wel maar ach je sluit het zo.
Iets te vaak naar mijn mening, maar geen ramp. |
@Wammus gewoon niet zo veel forummen, dan zie je die jongens ook niet zo vaak :)
Succes gegarandeerd :P |
Nu al 7 keer in een uur..
En op mijn werk kan ik em niet blocken.. maar goed, deze campagne is weer een bewijs dat het voor mijn gemoedsrust een stuk beter is dat ik thuis mijn adblocker lekker zijn werk laat doen :o |
Citaat:
|
Citaat:
Verder blijven Flashbanners IMO nog walgelijker dan Pop-ups omdat je pop-ups met een simpele pop-up blocker weg kunt houden terwijl die flashbanners al een adblocker vereisen. |
Citaat:
|
Ik gebruik geen adblockers meer, omdat ik ze vervelend vond worden. Er zijn veel nieuwe fullscreen ads bijgekomen, maar er is er ééntje die ik niet weg kan klikken. Welke weet ik niet, maar bah :(
|
Een half uur zit ik er nu en ik heb die FF-reclame al 4 keer gezien! (n)
|
Citaat:
|
Argh! Ik word ook helemaal gek van die pop-ups!! Ik erger me er nu echt al een paar dagen groen en geel aan.
|
Ach, als je al bewust ads wilt kijken voor inkomsten voor sites, donder dan gewoon de pop-ups waar je je aan irriteert weg, het is uit verschillende discussies duidelijk gebleken dat het de beheerders hier in ieder geval niet genoeg kan schelen om met hun ad-providers te gaan praten.
|
Hoe donder je pop-ups weg dan? :o
|
censuur
|
Ik ben benieuwd...
|
Tss, Jon, mogen we je irritante pop-ups niet blokkeren?? Het is me nog niet gelukt nml :o
|
ik heb helemaal geen reclames hier :eek:
|
Citaat:
|
Het lijkt er op dat de frequency cap niet werkt. Dit soort campagnes zouden altijd een cap moeten hebben. Wordt hopelijk snel gefixed. De campagne duurt overigens tot zondag.
|
Citaat:
Een adblocker kan die floating advertenties en gewone advertenties weghalen op elke website, ik mag hier blijkbaar geen programma's noemen (??), maar daar kom je zelf wel uit. @ Jon: Je hebt niets aan mij als adviewer, waarom doe je dan zo'n moeite om mij ads te laten bekijken? Ja, advertenties maken dit soort sites mogelijk, maar ik haal je clickrates en persoonlijke waardering alleen maar naar beneden. Ik haal hier wel flink wat pageviews, maar clicks zul je van mij niet krijgen. Simpelweg omdat ik niet geïnteresseerd ben in de sites achter die advertenties. Okee, ik heb geen adblocker meer, dat is een persoonlijke keuze van mij, maar ik zou graag nog steeds een goede adblocker draaien. |
Citaat:
Daarbij vind ik het juist onterecht dat providers je gewoon dingen voor je neus kunnen toewerpen, terwijl je daar niet om vraagt. Het is gewoon ronduit brutaal. Ik kwam op dit forum voordat ik die shit kreeg en zou het niet tof vinden als ik t forum straks moet gaan vermijden omdat ik ziek word van die rot reclame. |
Citaat:
En s.com doet het omdat de site toch ergens van betaald moet worden. Kan je brutaal vinden, maar zonder reclame geen forum, moet je maar denken. En ziek worden van reclame, vind je dat niet wat overdreven? :o Natuurlijk is het vervelend, maar je kunt het ook overdrijven. Als het goed is, is het binnenkort bovendien weer voorbij. |
Daar heeft inderdaad je provider niets mee te maken, dat heeft gewoon te maken met de sites die je bezoekt. Dat je er niet op klikt is in de regel niet zo belangrijk. Een TV-station verdient ook niet aan reclame omdat jij het produkt koopt, maar omdat ze rechtstreeks betaald krijgen voor zendtijd. Ik weet niet hoe de geldstromen hier lopen maar ik denk dat Jon betaald krijgt voor het aanbieden van advertentieruimte. De inkomsten die uit klikken komen zullen wel gesplitst worden, maar dat doet er verder weinig toe.
En zoals ik ook al zei, je maakt gratis gebruik van een site die geld, tijd en moeite kost. Dan is het niet meer dan logisch dat je af en toe, puur uit solidariteit, eventjes op zo'n banner klikt. Gewoon omdat je op internet al vrijwel alles gratis krijgt. |
|
Maar moeten het dan van die schermvullende dingen zijn? Ik had echt geen moeite met die banners die gewoon op hun plek blijven hoor.
En providers was een misplaatste woordkeuze. En hoezo de site is gratis? Daar heb ik niets mee te maken. Als je ervoor zou moeten betalen, zou ik er ook echt geen gebruik van maken. Zo werkt internet over het algemeen gewoon niet. En "vroeger" had je ook niet van die irritante dingen. Toen waren het nog gewoon simpele banners. |
Citaat:
Citaat:
Hou overigens ook wel in het oog dat, zoals Jon al heeft gezegd, het niet normaal is dat dat ding zo vaak verschijnt. Dat is gewoon een foutje in de communicatie tussen forum en aanbieder. Citaat:
|
Nou ja, ik maak het ook wel erger dan t is hoor :o En als ze, zoals dus gezegd, minder voorbij komen straks, is het waarschijnlijk wel te doen. Maar het blijven gewoon irritante dingen.
|
zelfs ik word er niet goed van.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:10. |