Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik geef m geen ongelijk want je word inderdaad lichtelijk doodgespamd met die Fantastic Four popup die me nu toch behoorlijk de keel uit begint te hangen. Het is alleen een beetje jammer dat je niet kan lezen anders had je dit topic wel gezien
![]()
||
Citaat:
|||
En daar was ie weer. Dit was echt al minstens de 10e keer vandaag dat ie voorbij is gekomen.
![]() Citaat:
Bovendien... Citaat:
Am I just stoned? Laatst gewijzigd op 20-07-2005 om 17:44. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Verder blijven Flashbanners IMO nog walgelijker dan Pop-ups omdat je pop-ups met een simpele pop-up blocker weg kunt houden terwijl die flashbanners al een adblocker vereisen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Een adblocker kan die floating advertenties en gewone advertenties weghalen op elke website, ik mag hier blijkbaar geen programma's noemen (??), maar daar kom je zelf wel uit. @ Jon: Je hebt niets aan mij als adviewer, waarom doe je dan zo'n moeite om mij ads te laten bekijken? Ja, advertenties maken dit soort sites mogelijk, maar ik haal je clickrates en persoonlijke waardering alleen maar naar beneden. Ik haal hier wel flink wat pageviews, maar clicks zul je van mij niet krijgen. Simpelweg omdat ik niet geïnteresseerd ben in de sites achter die advertenties. Okee, ik heb geen adblocker meer, dat is een persoonlijke keuze van mij, maar ik zou graag nog steeds een goede adblocker draaien.
||
![]() |
Citaat:
Daarbij vind ik het juist onterecht dat providers je gewoon dingen voor je neus kunnen toewerpen, terwijl je daar niet om vraagt. Het is gewoon ronduit brutaal. Ik kwam op dit forum voordat ik die shit kreeg en zou het niet tof vinden als ik t forum straks moet gaan vermijden omdat ik ziek word van die rot reclame. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En s.com doet het omdat de site toch ergens van betaald moet worden. Kan je brutaal vinden, maar zonder reclame geen forum, moet je maar denken. En ziek worden van reclame, vind je dat niet wat overdreven? ![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Hou overigens ook wel in het oog dat, zoals Jon al heeft gezegd, het niet normaal is dat dat ding zo vaak verschijnt. Dat is gewoon een foutje in de communicatie tussen forum en aanbieder. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
enquète tv-reclames inge23 | 11 | 30-01-2010 02:12 | |
Films, TV & Radio |
enquète tv-reclames inge23 | 8 | 09-12-2009 19:20 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
hulp bij inleiding profielwerkstuk over reclame vrouw-wezen | 6 | 16-10-2005 12:48 | |
Films, TV & Radio |
(Ringtone) Reclames van de buis ??? Jouri | 31 | 05-08-2005 19:45 | |
Films, TV & Radio |
Leukste/ grappigste reclames van dit moment!! Ilsuuuh | 20 | 22-12-2004 16:27 | |
Films, TV & Radio |
Reclame Gatara | 2 | 03-01-2003 12:52 |