![]() |
Help me
Ik heb al bijna 5 jaar een relatie en mijn vriend doet het graag anaal. Ik heb er een hekel aan omdat het pijn doet en het is een verselijk gevoel. Maar omdat hij het heel graag wilt doe ik het wellis voor hem. hebben jullie misschien tips zodat het anaal vrijen wat beter gaat? Alvast bedankt..
|
-> seksualiteit
en: hoe kan hij het nou leuk vinden om jou pijn te doen? :s |
(ja sorry ik ben hier voor het eerst, zag net sexualiteit)
tjah geen idee.. maar ik wil het ook best wel doen hoor..daar gaat het niet om..maar ik vroeg me af of er misschien trucjes voor zijn hoe het beter gaat |
en dat is 20...
Je zit al 5 jaar met dit "probleem"...praat er in godsnaam met hem over, het is jullie probleem en het gaat over hem, niet ons. Je moet beide van seks genieten ( cliche cliche ), dus als hij niet rekening met jou wil/kan houden dan is het een kwestie van tijd voordat het uit gaat |
Ehhh.... glijmiddel? En gewoon ontspannen en niet denken hoe kut het eigenlijk voelt (of hoe kut het niet voelt), maar er gewoon van proberen te genieten.
|
ja daar weet ik alles van maar doe het maar eens..ik blijf gespannen omdat het pijn doet..zijn er geen tips voor een bepaald standje zodat het minder pijn doet ofzo?
|
STOP ermee.
|
Je vriend moet in het begin heel rustig aan doen. Hij moet daarbij érg goed naar jou luisteren: als je aangeeft dat het erg pijn doet, dient hij even te stoppen tot het weer gaat. Soms moet je echter even over een bepaald punt heen totdat het geen pijn meer doet en dat lukt waarschijnlijk alleen als je het zelf wil. Begin er dus niet aan als dit niet het geval is, dat bespaart jullie beiden de nodige frustraties.
Misschien helpt het ook als hij het eerst eens met een paar vingers probeert. Glijmiddel kan ook veel helpen. Wat betreft standjes: dat kun je het beste zelf uitproberen, het is even uitvinden hoe het het best voelt. Maar doe het echt alleen wanneer je het wil of er iig geen bezwaar tegen hebt, dat is mijn belangrijkste advies. Ik kan me niet voorstellen dat hij het leuk vindt je te pijnigen. |
Citaat:
|
*sleept topic achter zich aan en plant op seksualiteit*
|
Citaat:
|
Om het wat fijner te maken? Stoppen. :)
Zie niet in waarom jou vriend er nog plezier in kan hebben wanneer het bij jou pijn doet. Nog één keer doorstoten en ik sla je, dergelijke 'uitzonderingen' (want dat zijn het) kan bij mij iedere gek vergeten, al staat hij stampvoetend naast me te springen, en hoe leuk hij het ook vind: Ik heb het geprobeert, ik vind het niets, en nu KOEST! Ik zou dan ook niet zoeken naar manieren om het te verbeteren... Hij respecteerd je keuze maar op dit gebied, dan maar niet anaal. (y) |
Citaat:
Zoals al gezegd. T moet leuk zijn en als hij dat niet begrijpt, jammer dan. Als ie 't echt niet snapt, koop je een huge dildo en dan ram je die bij hem er maar in. Wie niet luisteren wilt moet maar voelen. |
Citaat:
|
.....
|
Citaat:
|
Kennelijk begrijpen jullie niet wat ze vraagt :) Ze vraagt tips zodat het voor haar leuker (minder onplezierig) wordt om haar vriendje te plezieren, niet om haar te indoctrineren met stoppen. (zij heeft toch al de keuze gemaakt om ook eens iets 'op te offeren' en misschien doet haar vriendje ook iets soortgelijks bij haar) :)
In ieder geval ontopic: qua standje jij plat op je buik met een kussen onder je buik zodat je derrière al omhoog komt en al zich automatisch beter zal ontspannen. Tenslotte, laat hem anaal wanneer jullie al stevige seks hebben gehad en jij je een beetje als een lappenpop voelt, in ieder geval moe, dat wilt ook wel eens helpen. En voor de rest, wat Lautitia zei :) [edit] Doggy-style is geen aanrader als het nog niet makkelijk gaat, maar daar ben je denk ik al achter |
tja, en wat niet gaat dat gaat niet!
Het is toch de bedoeling dat beiden genieten van de seks en dat niet de een maar iets moet ondergaan, omdat de ander dat zo graag wil? Als hij het heel graag wil en jij wil het juist niet, dan heeft hij toch lekker pech? Als hij dat niet voor je over heeft dan is het gewoon een eikel! |
Maar ze vraagt niet of ze moet stoppen of niet, ze vraagt hoe ze t plezieriger kan maken! Dus als je geen antwoorden dáárop hebt, reply dan in hemelsnaam ook niet. Als zij wel iets wilt doen om haar vriend te plezieren wat ze niet echt fijn vindt, is dat haar keuze en ik zeg nogmaals, misschien is het ook andersom :)
|
Citaat:
|
Praat er eens over en zoals ik ook al eens las denk anders haalt al veel ideeen weg van pijn etc.
Maar belangerijkste is gewoon praat er over dat je het niet fijn vind. |
Als je iets niet wilt of pijn doet..
NIET doen.. Dan ga je je alleen maar klote voelen.. Misschien voel je je wel schuldig als je vriend wilt en jij niet. Maar het gaat ook omjou.. denk aan jezelf kom voor jezelfop en praat |
Gebruiken jullie al glijmiddel? Anders kan je dat natuurlijk een keer proberen. Het zal dan wat makkelijker gaan, en minder pijn doen.
Ik weet dat je dit niet vraagt in je topic: maar ik zou er echt mee stoppen als ik jou was. Je vriend zal toch wel begrijpen dat je liever geen anale seks hebt omdat dat echt te erge pijn doet. |
Ze hebben speciaal voor homo's verdovende cremes ofzo dat het minder pijnlijker maakt, meen ik ooit gehoort te hebben.
|
Citaat:
Zijn dat geen poppers? |
Citaat:
|
Koop een grote voorbinddildo, en eis hem dat jij hem een keer anaal wilt nemen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Op www.christine-le-duc.nl vind je wel die glijmiddelen :) |
Citaat:
Tis volgens mij wel uit de handel gehaald maar dan moet je even kijken bij de sexshop. Overigens; kgebruikte het wel es met een stel vrienden en dan voor een geweldige lachkick... |
Citaat:
maw, het is hier toch wel vrij duidelijk dat TS beter voor zichzelf op moet komen, dus dat zeg ik (en andere) dan. |
Citaat:
Dit is echter voor beiden geen prettige situatie zo. Nu probeert ze te zoeken naar een oplossing, of het wellicht (minder) pijnloos kan. Ze komt met andere woorden in eerste instantie niet alleen op voor haar eigen belangen! Als er duidelijk sprake zou zijn van lijden, zou ze toch niet op het idee gekomen zijn om hier om tips te gaan vragen :confused:. Oké, dit valt niet uit te sluiten en in dat geval ga ik mee met het advies/verzoek te stoppen hem zijn zin te geven. Maar nogmaals, de beginpost bevat een vraag om totaal andere reply's dan de meeste die tot nu toe gegeven zijn. |
Citaat:
en kan je me uitleggen wanneer het andere en anderen is, want dat ben ik vergeten |
Anale sex is veel te metal :nono:
|
Citaat:
Offtopic: 'Andere' is een bijvoeglijke naamwoord dat zelfstandig gebruikt kan worden. Wanneer het om andere zaken dan personen gaat, dan staat het altijd in het enkelvoud. Wanneer het om personen gaat, dan staat het in het enkelvoud of meervoud ('anderen' dus), al naar gelang het betrekking heeft op één of meer personen. De woorden 'beide', 'sommige', 'vele', 'alle' staan echter wanneer ze betrekking hebben op personen altijd in het meervoud, die hebben altijd op meer personen betrekking. |
Poppers? :|
|
Citaat:
|
Na 5 jaar nog niet opgerekt?
|
Citaat:
Ach het is weer heerlijk dubbel hier, ze vraagt er niet om om te stóppen maar zoals het in de openingspost staat vind TS de liefdesdaad niet meer zo plezierig want hij-zou-eens-kunnen-vragen... Bijkomend dat wanneer ze het dóet het een fantástische avond is voor vriendlief en haar eigen humeur tot een vriespunt zakt dus dat schiet ook niet zo op, over verwijdering gesproken. (ja, ook verwijding ja maar dat terzijde). Eis eens dat hij je daar eerst likt, als hij toch zo anaal gefetisjst is dan doet hij dat ook wel. (y) |
yEAH BABY :D
|
eerst n vinger erin dan nog 1 e.d beetje glijmiddel erbij en dan heel langzaam zn piemel erin. En als het echt pijn blijft doen gewoon niet meer doen dn
|
Volgens mij gaan we offtopic in een discussie wat goed is voor het meisje. Heb wat respect voor keuzes, zoals Scordalus zei.
Ik heb hetzelfde probleem, en ik wil mijn vriend ook wel eens laten, omdat hij het zo ontiegelijk lekker vindt. Meestal geef ik alleen toe als ik flink aangeschoten ben, omdat ik dan meer ontspannen ben en de alcohol ook verdoofd. verder veel glijmiddel en rustig aan. Het blijft pijn doen. Ik vertel hem vaak genoeg hoeveel en dan voelt hij zich schuldig, maar als het bloed is in de penis, zijn de hersenen daar ook, je weet wel wat ik bedoel. Ik voer op het moment een uitsterfbeleid. Misschien moet ik maar besluiten gewoon nee te blijven zeggen. Hij heeft het tenslotte niet nodig om te overleven, we hebben het verder leuk en ik voel me altijd zo beurs en een beetje viezig erna (hij zit wil in je kont tenslotte) Afijn, ik kan je niet echt helpen. Ik ben ook zoekende. En eigenlijk is dat alcohol-verhaal de slechtste tip uit het boekje die ik je maar kan geven. Do NOT try this at home!!!!!! |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
ik zou het a) in eerste instantie nooit hebben toegestaan b) als het een keer gebeurd is en hij vond het lekker, er op gewezen hebben dat het eenmalig was. |
Citaat:
idd gewoon stop doet het pijn dan niet!! |
Gewoon niet meer doen mischien?
:confused: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:50. |