Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-07-2005, 15:51
Fleurin20
Fleurin20 is offline
Ik heb al bijna 5 jaar een relatie en mijn vriend doet het graag anaal. Ik heb er een hekel aan omdat het pijn doet en het is een verselijk gevoel. Maar omdat hij het heel graag wilt doe ik het wellis voor hem. hebben jullie misschien tips zodat het anaal vrijen wat beter gaat? Alvast bedankt..
Met citaat reageren
Oud 21-07-2005, 15:55
Verwijderd
-> seksualiteit

en: hoe kan hij het nou leuk vinden om jou pijn te doen?
Met citaat reageren
Oud 21-07-2005, 15:58
Fleurin20
Fleurin20 is offline
(ja sorry ik ben hier voor het eerst, zag net sexualiteit)

tjah geen idee.. maar ik wil het ook best wel doen hoor..daar gaat het niet om..maar ik vroeg me af of er misschien trucjes voor zijn hoe het beter gaat
Met citaat reageren
Oud 21-07-2005, 16:14
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
en dat is 20...
Je zit al 5 jaar met dit "probleem"...praat er in godsnaam met hem over, het is jullie probleem en het gaat over hem, niet ons. Je moet beide van seks genieten ( cliche cliche ), dus als hij niet rekening met jou wil/kan houden dan is het een kwestie van tijd voordat het uit gaat
Met citaat reageren
Oud 21-07-2005, 16:16
Mandarijntje
Avatar van Mandarijntje
Mandarijntje is offline
Ehhh.... glijmiddel? En gewoon ontspannen en niet denken hoe kut het eigenlijk voelt (of hoe kut het niet voelt), maar er gewoon van proberen te genieten.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2005, 16:19
Fleurin20
Fleurin20 is offline
ja daar weet ik alles van maar doe het maar eens..ik blijf gespannen omdat het pijn doet..zijn er geen tips voor een bepaald standje zodat het minder pijn doet ofzo?
Met citaat reageren
Oud 21-07-2005, 16:37
DutchGirl
Avatar van DutchGirl
DutchGirl is offline
STOP ermee.
__________________
| Pannekoeketrut | Je bent, en je hebt te zijn.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2005, 18:04
Lautitia
Lautitia is offline
Je vriend moet in het begin heel rustig aan doen. Hij moet daarbij érg goed naar jou luisteren: als je aangeeft dat het erg pijn doet, dient hij even te stoppen tot het weer gaat. Soms moet je echter even over een bepaald punt heen totdat het geen pijn meer doet en dat lukt waarschijnlijk alleen als je het zelf wil. Begin er dus niet aan als dit niet het geval is, dat bespaart jullie beiden de nodige frustraties.

Misschien helpt het ook als hij het eerst eens met een paar vingers probeert. Glijmiddel kan ook veel helpen.

Wat betreft standjes: dat kun je het beste zelf uitproberen, het is even uitvinden hoe het het best voelt.

Maar doe het echt alleen wanneer je het wil of er iig geen bezwaar tegen hebt, dat is mijn belangrijkste advies. Ik kan me niet voorstellen dat hij het leuk vindt je te pijnigen.
__________________
- "Zulke dingen gebeuren niet in het echt." "Nee, nee, nee. Het is andersom: zulke dingen verzin je niet!" -
Met citaat reageren
Oud 21-07-2005, 18:06
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 21-07-2005 @ 17:14 :
en dat is 20...
Je zit al 5 jaar met dit "probleem"...praat er in godsnaam met hem over, het is jullie probleem en het gaat over hem, niet ons. Je moet beide van seks genieten ( cliche cliche ), dus als hij niet rekening met jou wil/kan houden dan is het een kwestie van tijd voordat het uit gaat
exactly my thoughts
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2005, 18:08
Verwijderd
*sleept topic achter zich aan en plant op seksualiteit*
Met citaat reageren
Oud 21-07-2005, 18:10
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
Citaat:
DutchGirl schreef op 21-07-2005 @ 17:37 :
STOP ermee.
idd
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 21-07-2005, 18:35
Mariekje*
Mariekje* is offline
Om het wat fijner te maken? Stoppen.

Zie niet in waarom jou vriend er nog plezier in kan hebben wanneer het bij jou pijn doet. Nog één keer doorstoten en ik sla je, dergelijke 'uitzonderingen' (want dat zijn het) kan bij mij iedere gek vergeten, al staat hij stampvoetend naast me te springen, en hoe leuk hij het ook vind: Ik heb het geprobeert, ik vind het niets, en nu KOEST! Ik zou dan ook niet zoeken naar manieren om het te verbeteren... Hij respecteerd je keuze maar op dit gebied, dan maar niet anaal.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 21-07-2005, 18:45
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
HvJ schreef op 21-07-2005 @ 19:35 :
Om het wat fijner te maken? Stoppen.

Zie niet in waarom jou vriend er nog plezier in kan hebben wanneer het bij jou pijn doet. Nog één keer doorstoten en ik sla je, dergelijke 'uitzonderingen' (want dat zijn het) kan bij mij iedere gek vergeten, al staat hij stampvoetend naast me te springen, en hoe leuk hij het ook vind: Ik heb het geprobeert, ik vind het niets, en nu KOEST!
En nu koest! Geniaal


Zoals al gezegd. T moet leuk zijn en als hij dat niet begrijpt, jammer dan. Als ie 't echt niet snapt, koop je een huge dildo en dan ram je die bij hem er maar in.


Wie niet luisteren wilt moet maar voelen.
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 21-07-2005, 18:47
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
Citaat:
rodina schreef op 21-07-2005 @ 19:45 :
En nu koest! Geniaal


Zoals al gezegd. T moet leuk zijn en als hij dat niet begrijpt, jammer dan. Als ie 't echt niet snapt, koop je een huge dildo en dan ram je die bij hem er maar in.


Wie niet luisteren wilt moet maar voelen.
en wat nou als ie dat heel lekker vindt?
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 21-07-2005, 19:25
Ici-Paris_#
Avatar van Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
.....
Met citaat reageren
Oud 21-07-2005, 19:34
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
little nemo schreef op 21-07-2005 @ 19:47 :
en wat nou als ie dat heel lekker vindt?
Wat nou als de TS dat heel on-lekker vindt? Echt, dikke pech!
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 21-07-2005, 21:07
Verwijderd
Kennelijk begrijpen jullie niet wat ze vraagt Ze vraagt tips zodat het voor haar leuker (minder onplezierig) wordt om haar vriendje te plezieren, niet om haar te indoctrineren met stoppen. (zij heeft toch al de keuze gemaakt om ook eens iets 'op te offeren' en misschien doet haar vriendje ook iets soortgelijks bij haar)

In ieder geval ontopic: qua standje jij plat op je buik met een kussen onder je buik zodat je derrière al omhoog komt en al zich automatisch beter zal ontspannen. Tenslotte, laat hem anaal wanneer jullie al stevige seks hebben gehad en jij je een beetje als een lappenpop voelt, in ieder geval moe, dat wilt ook wel eens helpen. En voor de rest, wat Lautitia zei

[edit] Doggy-style is geen aanrader als het nog niet makkelijk gaat, maar daar ben je denk ik al achter

Laatst gewijzigd op 21-07-2005 om 21:11.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2005, 21:29
El Chupacabras
Avatar van El Chupacabras
El Chupacabras is offline
tja, en wat niet gaat dat gaat niet!
Het is toch de bedoeling dat beiden genieten van de seks en dat niet de een maar iets moet ondergaan, omdat de ander dat zo graag wil?

Als hij het heel graag wil en jij wil het juist niet, dan heeft hij toch lekker pech? Als hij dat niet voor je over heeft dan is het gewoon een eikel!
__________________
- Ik weet hoe je moeder smaakt -
Met citaat reageren
Oud 21-07-2005, 21:34
Verwijderd
Maar ze vraagt niet of ze moet stoppen of niet, ze vraagt hoe ze t plezieriger kan maken! Dus als je geen antwoorden dáárop hebt, reply dan in hemelsnaam ook niet. Als zij wel iets wilt doen om haar vriend te plezieren wat ze niet echt fijn vindt, is dat haar keuze en ik zeg nogmaals, misschien is het ook andersom
Met citaat reageren
Oud 21-07-2005, 21:38
Lautitia
Lautitia is offline
Citaat:
Scordalus schreef op 21-07-2005 @ 22:34 :
Ze vraagt hoe ze t plezieriger kan maken.
__________________
- "Zulke dingen gebeuren niet in het echt." "Nee, nee, nee. Het is andersom: zulke dingen verzin je niet!" -
Met citaat reageren
Oud 21-07-2005, 22:42
Verwijderd
Praat er eens over en zoals ik ook al eens las denk anders haalt al veel ideeen weg van pijn etc.
Maar belangerijkste is gewoon praat er over dat je het niet fijn vind.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2005, 07:33
Ingetjuhh
Avatar van Ingetjuhh
Ingetjuhh is offline
Als je iets niet wilt of pijn doet..
NIET doen..

Dan ga je je alleen maar klote voelen..

Misschien voel je je wel schuldig als je vriend wilt en jij niet.
Maar het gaat ook omjou..

denk aan jezelf kom voor jezelfop en praat
__________________
Maar verliefd zijn is veel leuker....
Met citaat reageren
Oud 22-07-2005, 09:46
Verwijderd
Gebruiken jullie al glijmiddel? Anders kan je dat natuurlijk een keer proberen. Het zal dan wat makkelijker gaan, en minder pijn doen.

Ik weet dat je dit niet vraagt in je topic: maar ik zou er echt mee stoppen als ik jou was. Je vriend zal toch wel begrijpen dat je liever geen anale seks hebt omdat dat echt te erge pijn doet.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2005, 09:55
Estar
Estar is offline
Ze hebben speciaal voor homo's verdovende cremes ofzo dat het minder pijnlijker maakt, meen ik ooit gehoort te hebben.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2005, 10:00
PolletPoulet
PolletPoulet is offline
Citaat:
Estar schreef op 22-07-2005 @ 10:55 :
Ze hebben speciaal voor homo's verdovende cremes ofzo dat het minder pijnlijker maakt, meen ik ooit gehoort te hebben.
Dan kijk je toch al uit naar de dag erna, alles lekker uitgerokken!

Zijn dat geen poppers?
__________________
Do not argue with an idiot. He'll pull you down to his level and beat you with experience...
Met citaat reageren
Oud 22-07-2005, 10:06
Estar
Estar is offline
Citaat:
PolletPoulet schreef op 22-07-2005 @ 11:00 :
Dan kijk je toch al uit naar de dag erna, alles lekker uitgerokken!

Zijn dat geen poppers?
Weet ik allemaal niet.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2005, 10:24
Rohit
Avatar van Rohit
Rohit is offline
Koop een grote voorbinddildo, en eis hem dat jij hem een keer anaal wilt nemen.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2005, 10:36
Igorrrai
Avatar van Igorrrai
Igorrrai is offline
Citaat:
Kshatriya schreef op 22-07-2005 @ 11:24 :
Koop een grote voorbinddildo, en eis hem dat jij hem een keer anaal wilt nemen.
__________________
Ertur neger ik kom uit Geleen!
Met citaat reageren
Oud 22-07-2005, 12:34
Verwijderd
Citaat:
PolletPoulet schreef op 22-07-2005 @ 11:00 :
Dan kijk je toch al uit naar de dag erna, alles lekker uitgerokken!

Zijn dat geen poppers?
Ze bedoelt zenuwremmende glijmiddelen en poppers zijn drugs die je spieren verlammen, dat bedoel jij dus.
Op www.christine-le-duc.nl vind je wel die glijmiddelen
Met citaat reageren
Oud 22-07-2005, 13:24
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
PolletPoulet schreef op 22-07-2005 @ 11:00 :
Dan kijk je toch al uit naar de dag erna, alles lekker uitgerokken!

Zijn dat geen poppers?
Poppers is een middeltje wat je moet inademen/snuifen, al je spieren ontspannen dan en op zo'n manier is anale sex goed mogelijk.

Tis volgens mij wel uit de handel gehaald maar dan moet je even kijken bij de sexshop.


Overigens; kgebruikte het wel es met een stel vrienden en dan voor een geweldige lachkick...
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 22-07-2005, 14:59
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Scordalus schreef op 21-07-2005 @ 22:34 :
Maar ze vraagt niet of ze moet stoppen of niet, ze vraagt hoe ze t plezieriger kan maken! Dus als je geen antwoorden dáárop hebt, reply dan in hemelsnaam ook niet.
idd, als een kennis naar me toe komt om te vragen of ik een lepeltje heb om zn heroïne in te kunnen doen om het op te warmen, dan zeg ik ook niet dat ie beter geen heroïne kan gebruiken, want dat vraagt ie immers niet. dus dan is zoiets zeggen wel heel idioot en onzinnig.


maw, het is hier toch wel vrij duidelijk dat TS beter voor zichzelf op moet komen, dus dat zeg ik (en andere) dan.
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 22-07-2005, 17:49
Lautitia
Lautitia is offline
Citaat:
little nemo schreef op 22-07-2005 @ 15:59 :
maw, het is hier toch wel vrij duidelijk dat TS beter voor zichzelf op moet komen, dus dat zeg ik (en andereN) dan.
Het blijkt helemaal niet dat de TS duidelijk lijdt onder de wensen van haar vriend. Ze lijdt onder het feit dat hij graag anale seks wil en ze wil hem graag dat plezier gunnen, maar niet wanneer ze er pijn voor moet doorstaan (en daar heeft ze natuurlijk groot gelijk in).

Dit is echter voor beiden geen prettige situatie zo. Nu probeert ze te zoeken naar een oplossing, of het wellicht (minder) pijnloos kan. Ze komt met andere woorden in eerste instantie niet alleen op voor haar eigen belangen!

Als er duidelijk sprake zou zijn van lijden, zou ze toch niet op het idee gekomen zijn om hier om tips te gaan vragen . Oké, dit valt niet uit te sluiten en in dat geval ga ik mee met het advies/verzoek te stoppen hem zijn zin te geven. Maar nogmaals, de beginpost bevat een vraag om totaal andere reply's dan de meeste die tot nu toe gegeven zijn.
__________________
- "Zulke dingen gebeuren niet in het echt." "Nee, nee, nee. Het is andersom: zulke dingen verzin je niet!" -
Met citaat reageren
Oud 22-07-2005, 17:57
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Lautitia schreef op 22-07-2005 @ 18:49 :
Het blijkt helemaal niet dat de TS duidelijk lijdt onder de wensen van haar vriend. Ze lijdt onder het feit dat hij graag anale seks wil en ze wil hem graag dat plezier gunnen, maar niet wanneer ze er pijn voor moet doorstaan (en daar heeft ze natuurlijk groot gelijk in).

Dit is echter voor beiden geen prettige situatie zo. Nu probeert ze te zoeken naar een oplossing, of het wellicht (minder) pijnloos kan. Ze komt met andere woorden in eerste instantie niet alleen op voor haar eigen belangen!

Als er duidelijk sprake zou zijn van lijden, zou ze toch niet op het idee gekomen zijn om hier om tips te gaan vragen . Oké, dit valt niet uit te sluiten en in dat geval ga ik mee met het advies/verzoek te stoppen hem zijn zin te geven. Maar nogmaals, de beginpost bevat een vraag om totaal andere reply's dan de meeste die tot nu toe gegeven zijn.
komop, het is toch niet goed dat een meisje jarenlang iets doet waar ze duidelijk totaal geen zin in heeft, dan heb je gewoon geen gezonde relatie. M.i. zou het in een gelijkwaardige relatie zo zijn dat zij duidelijk bij hem aangeeft dat ze het best wil doen maar niet zo. en dan kunnen ze samen uitzoeken hoe dan wel en als dat niet lukt, dat ze dan post 'ik en mn vriend willen anaal maar dat lukt niet' ofzo

en kan je me uitleggen wanneer het andere en anderen is, want dat ben ik vergeten
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 22-07-2005, 18:09
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Anale sex is veel te metal
Met citaat reageren
Oud 22-07-2005, 18:21
Lautitia
Lautitia is offline
Citaat:
little nemo schreef op 22-07-2005 @ 18:57 :
komop, het is toch niet goed dat een meisje jarenlang iets doet waar ze duidelijk totaal geen zin in heeft, dan heb je gewoon geen gezonde relatie. M.i. zou het in een gelijkwaardige relatie zo zijn dat zij duidelijk bij hem aangeeft dat ze het best wil doen maar niet zo. en dan kunnen ze samen uitzoeken hoe dan wel en als dat niet lukt, dat ze dan post 'ik en mn vriend willen anaal maar dat lukt niet' ofzo

en kan je me uitleggen wanneer het andere en anderen is, want dat ben ik vergeten
Nee, natuurlijk is dat niet goed, maar ook dat blijkt niet uit de post . En misschien heeft ze inderdaad aangegeven dat ze het zo niet wil, ook dat weten we niet. Het is begrijpelijk dat ze er ook dan niet samen uit kunnen komen. Je hebt wel gelijk dat de titel een beetje vreemd is, dat viel mij ook al op. Misschien moet de TS nog eens even reageren, om wat meer informatie te geven en of ze eigenlijk wel iets heeft aan de tips die gegeven worden.

Offtopic: 'Andere' is een bijvoeglijke naamwoord dat zelfstandig gebruikt kan worden. Wanneer het om andere zaken dan personen gaat, dan staat het altijd in het enkelvoud. Wanneer het om personen gaat, dan staat het in het enkelvoud of meervoud ('anderen' dus), al naar gelang het betrekking heeft op één of meer personen. De woorden 'beide', 'sommige', 'vele', 'alle' staan echter wanneer ze betrekking hebben op personen altijd in het meervoud, die hebben altijd op meer personen betrekking.
__________________
- "Zulke dingen gebeuren niet in het echt." "Nee, nee, nee. Het is andersom: zulke dingen verzin je niet!" -
Met citaat reageren
Oud 23-07-2005, 03:18
masterdj
Avatar van masterdj
masterdj is offline
Poppers?
__________________
Jip&Janneke <3 || <3 Kelz || G.o.d.M.a.d.e.M.e.F.u.n.k.y.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2005, 13:11
Maurice
Avatar van Maurice
Maurice is offline
Citaat:
Fleurin20 schreef op 21-07-2005 @ 16:51 :
Ik heb al bijna 5 jaar een relatie en mijn vriend doet het graag anaal. Ik heb er een hekel aan omdat het pijn doet en het is een verselijk gevoel. Maar omdat hij het heel graag wilt doe ik het wellis voor hem. hebben jullie misschien tips zodat het anaal vrijen wat beter gaat? Alvast bedankt..
ik vind anale sex onder 'sex' vallen en niet onder 'vrijen'.
__________________
they really got us by the nezmins
Met citaat reageren
Oud 23-07-2005, 14:23
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Na 5 jaar nog niet opgerekt?
Met citaat reageren
Oud 23-07-2005, 15:28
MightyDuck
Avatar van MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 23-07-2005 @ 15:23 :
Na 5 jaar nog niet opgerekt?
Mweheheheh

Ach het is weer heerlijk dubbel hier, ze vraagt er niet om om te stóppen maar zoals het in de openingspost staat vind TS de liefdesdaad niet meer zo plezierig want hij-zou-eens-kunnen-vragen...

Bijkomend dat wanneer ze het dóet het een fantástische avond is voor vriendlief en haar eigen humeur tot een vriespunt zakt dus dat schiet ook niet zo op, over verwijdering gesproken. (ja, ook verwijding ja maar dat terzijde).

Eis eens dat hij je daar eerst likt, als hij toch zo anaal gefetisjst is dan doet hij dat ook wel.
__________________
Est unusquisque faber ipsae suae fortunae
Met citaat reageren
Oud 24-07-2005, 00:07
leipe yugo
leipe yugo is offline
yEAH BABY
__________________
RESPECT
Met citaat reageren
Oud 24-07-2005, 11:26
Verwijderd
eerst n vinger erin dan nog 1 e.d beetje glijmiddel erbij en dan heel langzaam zn piemel erin. En als het echt pijn blijft doen gewoon niet meer doen dn
Met citaat reageren
Oud 02-08-2005, 22:10
botervleug
Avatar van botervleug
botervleug is offline
Volgens mij gaan we offtopic in een discussie wat goed is voor het meisje. Heb wat respect voor keuzes, zoals Scordalus zei.

Ik heb hetzelfde probleem, en ik wil mijn vriend ook wel eens laten, omdat hij het zo ontiegelijk lekker vindt. Meestal geef ik alleen toe als ik flink aangeschoten ben, omdat ik dan meer ontspannen ben en de alcohol ook verdoofd. verder veel glijmiddel en rustig aan.

Het blijft pijn doen. Ik vertel hem vaak genoeg hoeveel en dan voelt hij zich schuldig, maar als het bloed is in de penis, zijn de hersenen daar ook, je weet wel wat ik bedoel.

Ik voer op het moment een uitsterfbeleid. Misschien moet ik maar besluiten gewoon nee te blijven zeggen. Hij heeft het tenslotte niet nodig om te overleven, we hebben het verder leuk en ik voel me altijd zo beurs en een beetje viezig erna (hij zit wil in je kont tenslotte)

Afijn, ik kan je niet echt helpen. Ik ben ook zoekende. En eigenlijk is dat alcohol-verhaal de slechtste tip uit het boekje die ik je maar kan geven. Do NOT try this at home!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 03-08-2005, 08:53
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
DutchGirl schreef op 21-07-2005 @ 16:37 :
STOP ermee.
of neuk hem es lekker in zijn kont, weet hij ook hoe dat voelt.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 03-08-2005, 09:01
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
Citaat:
botervleug schreef op 02-08-2005 @ 23:10 :
Volgens mij gaan we offtopic in een discussie wat goed is voor het meisje. Heb wat respect voor keuzes, zoals Scordalus zei.

Ik heb hetzelfde probleem, en ik wil mijn vriend ook wel eens laten, omdat hij het zo ontiegelijk lekker vindt. Meestal geef ik alleen toe als ik flink aangeschoten ben, omdat ik dan meer ontspannen ben en de alcohol ook verdoofd. verder veel glijmiddel en rustig aan.

Het blijft pijn doen. Ik vertel hem vaak genoeg hoeveel en dan voelt hij zich schuldig, maar als het bloed is in de penis, zijn de hersenen daar ook, je weet wel wat ik bedoel.

Ik voer op het moment een uitsterfbeleid. Misschien moet ik maar besluiten gewoon nee te blijven zeggen. Hij heeft het tenslotte niet nodig om te overleven, we hebben het verder leuk en ik voel me altijd zo beurs en een beetje viezig erna (hij zit wil in je kont tenslotte)

Afijn, ik kan je niet echt helpen. Ik ben ook zoekende. En eigenlijk is dat alcohol-verhaal de slechtste tip uit het boekje die ik je maar kan geven. Do NOT try this at home!!!!!!
je had niet beter duidelijk kunnen maken dat ze het gewoon niet moet doen.

Citaat:
Ik vertel hem vaak genoeg hoeveel en dan voelt hij zich schuldig, maar als het bloed is in de penis, zijn de hersenen daar ook, je weet wel wat ik bedoel.
wat een stakker is je vriend
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 03-08-2005, 09:02
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
Citaat:
Qimm schreef op 03-08-2005 @ 09:53 :
of neuk hem es lekker in zijn kont, weet hij ook hoe dat voelt.
idd gelijke monnikken gelijke kappen

ik zou het
a) in eerste instantie nooit hebben toegestaan
b) als het een keer gebeurd is en hij vond het lekker, er op gewezen hebben dat het eenmalig was.
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 03-08-2005, 19:57
Qsky
Avatar van Qsky
Qsky is offline
Citaat:
DutchGirl schreef op 21-07-2005 @ 17:37 :
STOP ermee.


idd gewoon stop doet het pijn dan niet!!
__________________
Q's roeleren
Met citaat reageren
Oud 04-08-2005, 00:31
Verwijderd
Gewoon niet meer doen mischien?
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle HELP ME (snik en huil) pleaaasse!
Verwijderd
11 13-08-2005 23:00
Software & Hardware wie helpt me ff iemand te hacken om zn msn voor een paar dagen eraf te gooien?HELP ME
The_Eagles
12 08-08-2003 15:12
Werk, Geld & Recht !!!!! help me aub !!!!!
sweet dreams
8 06-07-2003 22:25
Psychologie Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!!
*leintje*
20 12-03-2002 20:35
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Help!!ME!!PLZ!!!!!! gedichten Analyse
tupac
0 04-01-2002 13:31
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen help me met nederlands
sunstacia
0 07-03-2001 07:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:05.