![]() |
Drummer gezocht.
Wij, een toetsenist, een bassist en een violist, samen Wish You Were Frits vormend, zoeken een drummer uit (de omgeving van) Oldenzaal of Losser. Momenteel zijn we nog in een beginfase, hoewel we al geruime tijd (iets meer dan een half jaar) samen spelen. Dat komt vooral doordat we nog geen drummer hebben. We moeten dus een drummer hebben, het liefst deze vakantie nog (dit met het oog op repetities).
We zijn van plan in de richting van indierock te gaan, maar we moeten nog kijken wat eruit rolt. Voor ons is het belangrijkst dat we plezier hebben in samen muziek maken. Weet jij iemand of voel je je zelf aangesproken? Laat dan alsjeblieft even een bericht achter. |
Indierock wel leuk
Ik drum alleen niet :) (en dit hoort tegenwoordig toch op "Geklooi in de Garage"??) |
omg, oldenzaal is eng :o njah ver weg anyway en pas net begonnen met drummen. en idd dit moet in geklooi in de garage geloof ik. verder, toffe bandnaam yo (Y)
|
hoort op Geklooi in de Garage
|
daar staat ie toch> :rolleyes:
bter opletten tofke :rolleyes: |
Citaat:
|
to far away
|
Citaat:
|
ik schaam me dood :bloos:
|
Citaat:
|
Je kan nog zo'n goede drummer zijn maar als je een slechte muzikant bent, dan ben je ook een slechte drummer.
't Zou zo op een tegeltje kunnen. |
Citaat:
Je gaat toch ook niet tegen een ambachtelijke bakker zeuren als die opeens houtbewerker moet worden en hem vervolgens een slecht ambachtsman noemen. Zegt meer over de bekrompen instelling van de consument :) |
Citaat:
|
Citaat:
Ikzelf vind dat ik hardstikke kut speel omdat ik vrijwel geen theoretische onderlegging hebt. (Kan geen noot lezen en weet alleen hoe de mineur toonladder in elkaar zit) |
Jongens, wij zoeken een drummer!
|
Ik heb een 3 inch djembe, maar ik woon te ver weg...
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben veel en veel blijer met de drummer die we nu hebben, niet omdat hij zo verschrikkelijk goed is, maar omdat hij lekker door blijft drummen en luistert naar de gitaarpartijen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar oke, ik vond het gewoon een mooie zin. :) |
hoe kan je je instrument beheersen als je geen verstand hebt van muziek...dan kom je eigenlijk uit op het feit dat je dus iemand niet goed vind spelen naar jouw smaak. Als je geen "gevoel" hebt in datgene dat je doet zal het bij voorbaat een zware kluif zijn om enig nivo te bereiken.
|
Hoe kan je je instrument beheersen als je geen verstand hebt van muziek?
Kijk om je heen, er zijn zat gitaristen/drummers/bassisten die alles wel heel snel kunnen maar totaal niet functioneel spelen. Die hebben geen gevoel voor muziek en zijn naar mijn mening slechte muzikanten. |
Citaat:
|
ontopic mensen :d als je hier een discussie over wilt starten, doe dat dan maar in een apart topic.
|
Citaat:
|
aan een drumster hebben jullie niets?
maar: ik woon toch te ver weg. |
Een drumster is ook goed, ja.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:18. |