![]() |
Jezelf extra stimuleren? (dames)
Hallo, ik heb n vraagje. Ik heb nu 1.5 jaar een vriend, en de sex is opzich gewoon goed. Maar ik heb nogal eens problemen met klaarkomen (eigenlijk bijna altijd, behalve alsk t zelf doe). Nou hoor ik weleens dat je zelf een bepaalde houding aan kan nemen, of bepaalde spieren kan aanspannen ofzo dat je wat meer gestimuleerd wordt, klopt?
Zijn er ook veel meisjes die zichzelf vingeren tijdens penetratie? Ik zou het graag willen, maar doe het eigenlik nooit, denk omdat ik dat toch 'n beetje vaag vind :s |
dat kan hij toch ook doen tijdens de seks?
doe ik altijd |
Mijn vriend houdt zijn vingers er wel eens bij tijdens de penetratie. Stimulatie van buitenaf vindt ik soms wel lekker, maar vaker leidt het me juist af van het gevoel van binnenuit. Zelf stimuleer ik dus eigenlijk ook nooit met mijn vingers tijdens penetratie. Alleen als ik op mijn buik lig, en hij mij dan van achter neemt (het schildpadje heet dat geloof ik?), dan vindt ik wat vingers erbij vaak wel lekker.
Maar dan heb ik weer het geluk dat ik makkelijk klaarkom van penetratie alleen, dus extra stimulatie is niet echt nodig. Wel kantel ik af en toe mijn bekken een beetje, zodat de hoek van binnen anders wordt, waardoor het gevoel van binnen ook veranderd. En bij bepaalde standjes is de stimulatie van binnenuit inderdaad lekkerder dan bij een ander standje, dus probeer gewoon eens wat verschillende dingen uit zou ik zeggen. |
Dat kan je vriend toch ook doen tijdens de sex.
|
Hij kan het doen, en jij ook. In allebei de gevallen zal hij het niet genant vinden maar erg opwindend.
En kom op zeg, het is al anderhalf jaar je vriend, moet je nou nog miepen over genant? Het is vingeren of niet klaarkomen, ik zou het wel weten wat ik koos. Niet iedereen komt van alleen penetratie, ik dus ook echt niet, nooit, maar met een vinger erbij altijd. Wat denk jij dat mijn vriend leuker vind? |
Jaa, daar heb je ook wel gelijk in. Waarschijnlijk zal dat ook het geval zijn bij mijn vriend. Maar kben op het gebied van sex altijd n btje voorzichtig enzo.. btje afwachtend. Maar als ik er door kan komen, is de beslissing inderdaad misschien erg makkelijk!
|
Citaat:
|
Als jij al anderhalf jaar niet bij hem kunt klaarkomen, vind ik de sex niet "gewoon goed", maar eigenlijk "gewoon slecht".
|
Citaat:
|
Als het eens een keertje voorkomt dat het niet lukt zal ik daar niet van wakker liggen, maar de TS zegt dat ze nooit klaarkomt bij haar vriendje, maar wel bij zichzelf. Dat klopt niet, dan bakt-ie er niks van.
|
Dan moet ze hem gewoon een handje helpen, easy as that
|
Citaat:
maar dan in de verleden tijd ;) :( |
Citaat:
|
Niets vaags aan hoor. Doe het zelf eigelijk ook altijd, en als ik het niet doe, dan doet mijn vriend het wel voor me. De meeste jongens vinden het eerder eh.. `leuk`dan dat ze het vaag zullen vinden. ;) Niet veel meisjes komen nu klaar van enkel penetratie.. :o
|
zorg dat hij 'een handje helpt'
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik bedoel..klaarkomen hoort er gewoon bij, ook voor jou, en hoe je dat nou doet dat dondert niet. Ik zie het al voor me dat hij al anderhalf jaar het met jou zou doen en nooit ervan klaarkwam...ik denk dat er dan heel snel een andere oplossing gezocht was! |
Citaat:
bent helemaal met je eens, net als mannen zwanger konden worden, was abortus nu een sacrement |
Ik doe dat regelmatig. En anders doet hij het. Van alleen penetratie kom ik niet klaar hoor.
|
Hmm.. de volgende x ga ik er maar eens over beginnen... ben daar wel erg schijterig voor eerlijk gezegd. Maar als ik dit allemaal lees is het idd belachelijk, al de kerol nie klaar komt heb je n probleem, bij n meisje: Owww wat geeft dat nou!
Was wel benieuwd naar meningen van anderen, hoe meer ik er lees hoe meer ik ervan overtuigd raak dat er wat aan te doen is. Ieder meisje moet toch bij een jongen klaar kunnen komen als dat bij derzelf ook kan! Hij moet dr alleen ff tijd voor nemen.... toch?! :| |
Citaat:
|
Nog opties om het gesprek te beginnen??
- Ik zat eens te denken... - Kunnen we niet eens werken aan.. - Vind jij het ook niet jammer dat.. hehe, geen goede beginzinnetjes he!!!! :o |
Citaat:
|
??? :confused: wat bedoel je?
|
Het ter sprake brengen is toch wel het grootste probleem.. ben deze week ongesteld.. en ik wil er liever over beginnen als we zeg maar sex gaan hebben ofzo.
Maar nog n x.. weet iemand hoe je 't subtiel kan brengen? XX :| |
"Lieverd, ik kom nooit klaar als we het doen"
Dat is de enige manier, wees maar eerlijk. Eromheen draaien snapt hij nog veel minder van. |
Je hebt gelijk... kben gewoon 'n schijterd.. ik ben aan het zeiken, maar doe zelf weinig om er verbetering in te krijgen. :rolleyes:
|
De volgende keer dat jullie het aan het doen zijn, ga je met je vingers naar beneden en begin je met jezelf te spelen. Eerst zal zijn buik in de weg zitten, maar je duwt er met je hand tegen aan en zegt dat hij even ruimte moet maken.
Hij denkt dan eerst wtf, maar zal er niets van durven zeggen. Of hij vindt het geil, zoals ieder weldenkende jongen. In ieder geval geef je hem het zinnetje uit de vorige post als hij klachten heeft, dan houdt hij verder zijn mond wel. Je kunt ook op hem gaan zitten en met je eigen vingers aan de slag gaan, dan hoeft hij ook zijn buik niet in te trekken. Heeft hij een nog mooier uitzicht. Daarna zal een gesprek erover vanzelf op gang komen. |
Citaat:
Offtopic: maar dat zal ze toch al láng wel geprobeerd hebben? |
Je kan ook bovenop gaan zitten en dan een beetje je bekken kantelen zodat je een beetje over zijn schaambot (zo heet dat ding toch? :confused: ) wrijft.
En verder zou ik anders idd gewoon beginnen met jezelf als jullie bezig zijn, je hoeft het niet tegen hem te zeggen, hij snapt het dan vanzelf wel denk ik ;) Have fun! ;) |
op z'n hondjes stimuleert beter, maar dat is best onpersoonlijk vind ik
dan is juno's idee beter |
Oh, maar lepeltjes is dan ook een goed idee. Je kunt er makkelijk bij en het is toch heel gezellig.
|
Kheb t gezegd, kheb t gezegd :)
|
Citaat:
|
Is niet nodig bij mij. En als het wel nodig is, nog niet, want ik vind klaarkomen niet zo belangrijk. Wel fijn als het lukt, maar zo niet, dan niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik stimuleer mezelf eigenlijk altijd als ik wil klaarkomen... niet meteen, maar zodra hij zegt dat ie klaar gaat komen stimuleer ik mn clitoris en komen we tegelijk klaar :D
|
Citaat:
Natuurlijk doet mijn vriend het ook wel eens hoor :). Alleen zelf kan ik het net iets beter, omdat je het gewoon beter voelt bij jezelf, en precies weet wanneer je sneller moet gaan enzo. Maar als mijn vriend me laat klaar komen, kom ik toch wel lekkerder eigenlijk :). |
Citaat:
Dit doe ik wel alleen als ik mijzelf 100% op mijn gemak voel, anders ben ik er te verlegen voor ;) |
Gewoon doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:43. |