Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-07-2005, 12:43
HmmIk
HmmIk is offline
Hallo, ik heb n vraagje. Ik heb nu 1.5 jaar een vriend, en de sex is opzich gewoon goed. Maar ik heb nogal eens problemen met klaarkomen (eigenlijk bijna altijd, behalve alsk t zelf doe). Nou hoor ik weleens dat je zelf een bepaalde houding aan kan nemen, of bepaalde spieren kan aanspannen ofzo dat je wat meer gestimuleerd wordt, klopt?
Zijn er ook veel meisjes die zichzelf vingeren tijdens penetratie? Ik zou het graag willen, maar doe het eigenlik nooit, denk omdat ik dat toch 'n beetje vaag vind
Met citaat reageren
Oud 25-07-2005, 12:45
zeeschaap
zeeschaap is offline
dat kan hij toch ook doen tijdens de seks?
doe ik altijd
Collega: Matjong schreef op 29-04-2005 @ 01:16 : Bééééééééhhh! Bééh? Bééh! Bééh? Bééh! Béheeheééheéh!!
Met citaat reageren
Oud 25-07-2005, 12:54
Thee Muts
Thee Muts is offline
Mijn vriend houdt zijn vingers er wel eens bij tijdens de penetratie. Stimulatie van buitenaf vindt ik soms wel lekker, maar vaker leidt het me juist af van het gevoel van binnenuit. Zelf stimuleer ik dus eigenlijk ook nooit met mijn vingers tijdens penetratie. Alleen als ik op mijn buik lig, en hij mij dan van achter neemt (het schildpadje heet dat geloof ik?), dan vindt ik wat vingers erbij vaak wel lekker.

Maar dan heb ik weer het geluk dat ik makkelijk klaarkom van penetratie alleen, dus extra stimulatie is niet echt nodig. Wel kantel ik af en toe mijn bekken een beetje, zodat de hoek van binnen anders wordt, waardoor het gevoel van binnen ook veranderd. En bij bepaalde standjes is de stimulatie van binnenuit inderdaad lekkerder dan bij een ander standje, dus probeer gewoon eens wat verschillende dingen uit zou ik zeggen.
Oud 25-07-2005, 13:18
Anoukjuh
Anoukjuh is offline
Dat kan je vriend toch ook doen tijdens de sex.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2005, 13:55
juno
juno is offline
Hij kan het doen, en jij ook. In allebei de gevallen zal hij het niet genant vinden maar erg opwindend.

En kom op zeg, het is al anderhalf jaar je vriend, moet je nou nog miepen over genant?

Het is vingeren of niet klaarkomen, ik zou het wel weten wat ik koos. Niet iedereen komt van alleen penetratie, ik dus ook echt niet, nooit, maar met een vinger erbij altijd. Wat denk jij dat mijn vriend leuker vind?
Met citaat reageren
Oud 25-07-2005, 16:48
HmmIk
HmmIk is offline
Jaa, daar heb je ook wel gelijk in. Waarschijnlijk zal dat ook het geval zijn bij mijn vriend. Maar kben op het gebied van sex altijd n btje voorzichtig enzo.. btje afwachtend. Maar als ik er door kan komen, is de beslissing inderdaad misschien erg makkelijk!
Met citaat reageren
Oud 25-07-2005, 17:09
rodina
rodina is offline
Citaat:
HmmIk schreef op 25-07-2005 @ 17:48 :
Jaa, daar heb je ook wel gelijk in. Waarschijnlijk zal dat ook het geval zijn bij mijn vriend. Maar kben op het gebied van sex altijd n btje voorzichtig enzo.. btje afwachtend. Maar als ik er door kan komen, is de beslissing inderdaad misschien erg makkelijk!
Laat dat misschien maar weg. En als je het zelf niet wilt doen, begeleid je zijn hand toch.
Oud 25-07-2005, 17:11
juno
juno is offline
Als jij al anderhalf jaar niet bij hem kunt klaarkomen, vind ik de sex niet "gewoon goed", maar eigenlijk "gewoon slecht".
Met citaat reageren
Oud 25-07-2005, 17:53
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
juno schreef op 25-07-2005 @ 18:11 :
Als jij al anderhalf jaar niet bij hem kunt klaarkomen, vind ik de sex niet "gewoon goed", maar eigenlijk "gewoon slecht".
Niet klaarkomen hoeft niet automatisch te betekenen dat de seks op zich slecht was. Maar ja, jij en je vreemde mening over seks af en toe...daar kan ik met mijn hoofd niet bij
Met citaat reageren
Oud 25-07-2005, 17:57
juno
juno is offline
Als het eens een keertje voorkomt dat het niet lukt zal ik daar niet van wakker liggen, maar de TS zegt dat ze nooit klaarkomt bij haar vriendje, maar wel bij zichzelf. Dat klopt niet, dan bakt-ie er niks van.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2005, 18:00
Shitonya
Shitonya is offline
Dan moet ze hem gewoon een handje helpen, easy as that
Met citaat reageren
Oud 25-07-2005, 19:33
Crunchie
Crunchie is offline
Citaat:
juno schreef op 25-07-2005 @ 14:55 :
Hij kan het doen, en jij ook. In allebei de gevallen zal hij het niet genant vinden maar erg opwindend.

En kom op zeg, het is al anderhalf jaar je vriend, moet je nou nog miepen over genant?

Het is vingeren of niet klaarkomen, ik zou het wel weten wat ik koos. Niet iedereen komt van alleen penetratie, ik dus ook echt niet, nooit, maar met een vinger erbij altijd. Wat denk jij dat mijn vriend leuker vind?
Precies wat ik wilde typen!
maar dan in de verleden tijd
Met citaat reageren
Oud 25-07-2005, 23:11
Tom Poes
Tom Poes is offline
Citaat:
Crunchie schreef op 25-07-2005 @ 20:33 :
Precies wat ik wilde typen!
maar dan in de verleden tijd

Hij kon het doen, en jij ook. In allebei de gevallen zou hij het niet genant hebben gevonden maar erg opwindend.

En kom op zeg, het was al anderhalf jaar je vriend, moest je nou nog miepen over genant?

Het was vingeren of niet klaarkomen, ik zou het wel weten wat ik koos. Niet iedereen kwam van alleen penetratie, ik dus ook echt niet, nooit, maar met een vinger erbij altijd. Wat dacht jij dat mijn vriend leuker vond?
waarom zou je dat in hemelsnaam willen typen
Oud 25-07-2005, 23:29
Mariekje*
Mariekje* is offline
Niets vaags aan hoor. Doe het zelf eigelijk ook altijd, en als ik het niet doe, dan doet mijn vriend het wel voor me. De meeste jongens vinden het eerder eh.. `leuk`dan dat ze het vaag zullen vinden. Niet veel meisjes komen nu klaar van enkel penetratie..
Oud 26-07-2005, 08:15
waves
waves is offline
zorg dat hij 'een handje helpt'
Oud 26-07-2005, 10:11
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
juno schreef op 25-07-2005 @ 18:57 :
Als het eens een keertje voorkomt dat het niet lukt zal ik daar niet van wakker liggen, maar de TS zegt dat ze nooit klaarkomt bij haar vriendje, maar wel bij zichzelf. Dat klopt niet, dan bakt-ie er niks van.
Ik denk niet dat hij er per definitie niks van bakt, misschien komt zij wel gewoon heel moeilijk ofzo. Of is hij gewoon lekker egoïstisch bezig, en interesseert het hem niet zo veel. Denk dat het belangrijkste punt dat dan mist de communicatie tussen hun beiden is. Als zij inderdaad in die 1,5 jaar nog nooit bij hem is klaargekomen, lijkt het mij dat hij zich toch al vrij snel af is gaan vragen hoe dat komt en daar met haar over in gesprek gaat. En als hij dat niet doet, mag je toch op z'n minst verwachten dat zij het onderwerp dan ter sprake brengt. Ik denk dat het vooral daar aan ligt, een gebrek aan communicatie, zeker als ik zo van de TS lees dat zij nog steeds terughoudend is in dingen.
Oud 26-07-2005, 11:40
HmmIk
HmmIk is offline
Citaat:
juno schreef op 25-07-2005 @ 18:57 :
Ben wel eens bij hem klaargekomen, maar zodra we het gaan doen lukt het gewoon niet meer.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 11:52
juno
juno is offline
Citaat:
HmmIk schreef op 26-07-2005 @ 12:40 :
Ben wel eens bij hem klaargekomen, maar zodra we het gaan doen lukt het gewoon niet meer.
Tja, niet iedereen komt door penetratie. Maar dat is toch geen probleem? Dan kom je toch eerst bij hem klaar op jouw manier, en gaan jullie het daarna doen?

Ik bedoel..klaarkomen hoort er gewoon bij, ook voor jou, en hoe je dat nou doet dat dondert niet. Ik zie het al voor me dat hij al anderhalf jaar het met jou zou doen en nooit ervan klaarkwam...ik denk dat er dan heel snel een andere oplossing gezocht was!
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 12:08
Optima
Optima is offline
Citaat:
juno schreef op 26-07-2005 @ 12:52 :
Ik zie het al voor me dat hij al anderhalf jaar het met jou zou doen en nooit ervan klaarkwam...ik denk dat er dan heel snel een andere oplossing gezocht was!
AMEN! inderdaad, seks is geen seks als de man niet is klaargekomen, maar als de vrouw geen orgasme heeft gehad, och, dan heeft ze er toch wel op een andere manier van kunnen genieten

bent helemaal met je eens, net als mannen zwanger konden worden, was abortus nu een sacrement
Oud 26-07-2005, 14:13
Lorelei
Lorelei is offline
Ik doe dat regelmatig. En anders doet hij het. Van alleen penetratie kom ik niet klaar hoor.
Oud 29-07-2005, 23:39
HmmIk
HmmIk is offline
Hmm.. de volgende x ga ik er maar eens over beginnen... ben daar wel erg schijterig voor eerlijk gezegd. Maar als ik dit allemaal lees is het idd belachelijk, al de kerol nie klaar komt heb je n probleem, bij n meisje: Owww wat geeft dat nou!

Was wel benieuwd naar meningen van anderen, hoe meer ik er lees hoe meer ik ervan overtuigd raak dat er wat aan te doen is. Ieder meisje moet toch bij een jongen klaar kunnen komen als dat bij derzelf ook kan! Hij moet dr alleen ff tijd voor nemen.... toch?!
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 23:44
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
HmmIk schreef op 30-07-2005 @ 00:39 :
Hij moet dr alleen ff tijd voor nemen.... toch?!
Juist!
Oud 29-07-2005, 23:51
HmmIk
HmmIk is offline
Nog opties om het gesprek te beginnen??

- Ik zat eens te denken...
- Kunnen we niet eens werken aan..
- Vind jij het ook niet jammer dat..

hehe, geen goede beginzinnetjes he!!!!
Met citaat reageren
Oud 30-07-2005, 05:31
Outdated Spirit
Outdated Spirit is offline
Citaat:
HmmIk schreef op 30-07-2005 @ 00:51 :
Nog opties om het gesprek te beginnen??

- Ik zat eens te denken...
- Kunnen we niet eens werken aan..
- Vind jij het ook niet jammer dat..

hehe, geen goede beginzinnetjes he!!!!
Ziet niet als een gemis maar als een toevoeging.
Oud 30-07-2005, 12:47
HmmIk
HmmIk is offline
??? wat bedoel je?
Met citaat reageren
Oud 31-07-2005, 18:51
HmmIk
HmmIk is offline
Het ter sprake brengen is toch wel het grootste probleem.. ben deze week ongesteld.. en ik wil er liever over beginnen als we zeg maar sex gaan hebben ofzo.
Maar nog n x.. weet iemand hoe je 't subtiel kan brengen?

XX
Met citaat reageren
Oud 31-07-2005, 19:37
juno
juno is offline
"Lieverd, ik kom nooit klaar als we het doen"

Dat is de enige manier, wees maar eerlijk. Eromheen draaien snapt hij nog veel minder van.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2005, 19:41
HmmIk
HmmIk is offline
Je hebt gelijk... kben gewoon 'n schijterd.. ik ben aan het zeiken, maar doe zelf weinig om er verbetering in te krijgen.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2005, 19:47
juno
juno is offline
De volgende keer dat jullie het aan het doen zijn, ga je met je vingers naar beneden en begin je met jezelf te spelen. Eerst zal zijn buik in de weg zitten, maar je duwt er met je hand tegen aan en zegt dat hij even ruimte moet maken.

Hij denkt dan eerst wtf, maar zal er niets van durven zeggen. Of hij vindt het geil, zoals ieder weldenkende jongen. In ieder geval geef je hem het zinnetje uit de vorige post als hij klachten heeft, dan houdt hij verder zijn mond wel.

Je kunt ook op hem gaan zitten en met je eigen vingers aan de slag gaan, dan hoeft hij ook zijn buik niet in te trekken. Heeft hij een nog mooier uitzicht.

Daarna zal een gesprek erover vanzelf op gang komen.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2005, 20:00
hemhemhem
hemhemhem is offline
Citaat:
juno schreef op 31-07-2005 @ 20:47 :
[B]kip
klinkt goed
Offtopic: maar dat zal ze toch al láng wel geprobeerd hebben?
Oud 31-07-2005, 20:00
mystery86
mystery86 is offline
Je kan ook bovenop gaan zitten en dan een beetje je bekken kantelen zodat je een beetje over zijn schaambot (zo heet dat ding toch? ) wrijft.

En verder zou ik anders idd gewoon beginnen met jezelf als jullie bezig zijn, je hoeft het niet tegen hem te zeggen, hij snapt het dan vanzelf wel denk ik

Have fun!
Oud 31-07-2005, 20:01
hemhemhem
hemhemhem is offline
op z'n hondjes stimuleert beter, maar dat is best onpersoonlijk vind ik
dan is juno's idee beter
Oud 31-07-2005, 20:08
juno
juno is offline
Oh, maar lepeltjes is dan ook een goed idee. Je kunt er makkelijk bij en het is toch heel gezellig.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2005, 12:07
HmmIk
HmmIk is offline
Kheb t gezegd, kheb t gezegd
Met citaat reageren
Oud 02-08-2005, 12:41
VanDalen
Citaat:
HmmIk schreef op 02-08-2005 @ 13:07 :
Kheb t gezegd, kheb t gezegd
EN?
Met citaat reageren
Oud 06-08-2005, 21:56
flupkeflup
flupkeflup is offline
Is niet nodig bij mij. En als het wel nodig is, nog niet, want ik vind klaarkomen niet zo belangrijk. Wel fijn als het lukt, maar zo niet, dan niet.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2005, 11:18
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 25-07-2005 @ 13:54 :
Maar dan heb ik weer het geluk dat ik makkelijk klaarkom van penetratie alleen, dus extra stimulatie is niet echt nodig. Wel kantel ik af en toe mijn bekken een beetje, zodat de hoek van binnen anders wordt, waardoor het gevoel van binnen ook veranderd. En bij bepaalde standjes is de stimulatie van binnenuit inderdaad lekkerder dan bij een ander standje, dus probeer gewoon eens wat verschillende dingen uit zou ik zeggen.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2005, 22:15
Nickymeis
Nickymeis is offline
Citaat:
grl schreef op 26-07-2005 @ 15:13 :
Ik doe dat regelmatig. En anders doet hij het. Van alleen penetratie kom ik niet klaar hoor.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2005, 18:29
gekmeisje18
gekmeisje18 is offline
ik stimuleer mezelf eigenlijk altijd als ik wil klaarkomen... niet meteen, maar zodra hij zegt dat ie klaar gaat komen stimuleer ik mn clitoris en komen we tegelijk klaar
Oud 22-08-2005, 09:40
Verwijderd
Citaat:
gekmeisje18 schreef op 21-08-2005 @ 19:29 :
ik stimuleer mezelf eigenlijk altijd als ik wil klaarkomen... niet meteen, maar zodra hij zegt dat ie klaar gaat komen stimuleer ik mn clitoris en komen we tegelijk klaar
Ja ik ook vaak, dat ik het zelf doe. Alleen zegt hij nooit echt dat hij bijna komt, maar dat is wel goed te merken bij hem . Maar mezelf vingeren tijdens de penetratie gebeurd vaak hoor. Mijn vriend vindt het meestal nog opwindender worden dan .

Natuurlijk doet mijn vriend het ook wel eens hoor . Alleen zelf kan ik het net iets beter, omdat je het gewoon beter voelt bij jezelf, en precies weet wanneer je sneller moet gaan enzo.
Maar als mijn vriend me laat klaar komen, kom ik toch wel lekkerder eigenlijk .
Met citaat reageren
Oud 22-08-2005, 10:39
U*NiQ
U*NiQ is offline
Citaat:
HmmIk schreef op 25-07-2005 @ 13:43 :
Hallo, ik heb n vraagje. Ik heb nu 1.5 jaar een vriend, en de sex is opzich gewoon goed. Maar ik heb nogal eens problemen met klaarkomen (eigenlijk bijna altijd, behalve alsk t zelf doe). Nou hoor ik weleens dat je zelf een bepaalde houding aan kan nemen, of bepaalde spieren kan aanspannen ofzo dat je wat meer gestimuleerd wordt, klopt?
Zijn er ook veel meisjes die zichzelf vingeren tijdens penetratie? Ik zou het graag willen, maar doe het eigenlik nooit, denk omdat ik dat toch 'n beetje vaag vind
Aangezien ik erg moeilijk klaar kom, vinger ik mijzelf (zoals jij het noemt ) tijdens de penetratie. De meeste jongens vinden dat nog leuk ook nog
Dit doe ik wel alleen als ik mijzelf 100% op mijn gemak voel, anders ben ik er te verlegen voor
Met citaat reageren
Oud 23-08-2005, 13:15
Poeperd
Poeperd is offline
Gewoon doen.
Oud 31-08-2005, 20:10
Leannán
Leannán is offline
Citaat:
HmmIk schreef op 25-07-2005 @ 13:43 :
It takes a long while to come just by penetration. so when i havent come yet and I think its time to come I start fingering myself during penetration.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2005, 17:14
flupkeflup
flupkeflup is offline
Citaat:
Leannán schreef op 31-08-2005 @ 21:10 :
It takes a long while to come just by penetration. so when i havent come yet and I think its time to come I start fingering myself during penetration.
als je dit topic door kunt lezen kun je ook wel gewoon in het Nederlands antwoorden, aandachttrekster..
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten