![]() |
Wat vragen van een LowLands-Maagd
Heej ik ga dit jaar voor het eerst naar LowLands, ga al jaren alleen naar PinkPop maar wil ook eens kijken hoe LowLands is.
Ik heb een paar vragen want ik vind de website heel onduidelijk: - Wat zijn ongeveer de prijzen van het Bier in de supermarkten op het Kampeerterrein? - Zijn er meerdere Campsites en zo ja, welke lijkt het meeste op Camping A of B van PinkPop (met andere woorden welke campsite is het levendigste (en dus gezelligste :) ) - Liggen er supermarkten enigzins in de buurt van het terrein?(straal van 1-2 Km) En tot slot zijn er nog andere dingen waar we op moeten letten of die we niet mogen missen? :confused: Dus als iemand hier een antwoord op weet of iets anders belangrijks te melden heeft over dit onderwerp zeg 't maar :cool: |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Duur bier :\
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Zijn er eigenlijk meerdere ingangen van de campings? Want dan kan ik misschien meer bier naar binnen smokkelen :p
|
Ja, ze hebben een compleet onbewaakte ingang waar je ongezien een vrachtwagen bier met binnen kan smokkelen :rolleyes:
Nee dus. Als ze je toch op iets betrappen, mag je je tentje inpakken. |
Maar als je hele groep gewoon het maximaal-toegestane aan bier meeneemt is dat allemaal best te doen. Bovendien zullen weinig portiertjes zeiken als je iets meer bier/wiet bij je hebt dan toegestaan.
|
Lowlands is een kapitalistische uiting van het laagste soort :nono:
|
Citaat:
Nee maar met 12 blikjes bier, ook al zijn het halve liters, kom ik net een dag/nacht met moeite mee door, dus echt geen 4 nachten. Maarja gewoon een paar keer op en neer lopen dan maar, en ik vroeg dus of er meerdere ingangen waren omdat het dan niet opvalt. |
Je mag wel van het terrein af: je hebt toch een bandje. Maar om naar de eerstvolgende supermarkt te lopen is niet echt te doen.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Mja heb t al een beetje uitgevogeld, ik ga met twee vrienden op de donderdag al en dan gaan we vrijdag ochtend richting lelystad om daar de rest op te wachten bij t station om dan met z'n allen naar de aldi te gaan. En we gaan de tassen van de dames helemaal vol met bier gooien, zo is dat ook opgelost (y)
|
Als je alleen voor het bier gaat dan zou ik gewoon thuis blijven en iemand uitnodigen die gitaar speelt.
Scheelt een hoop geld, en scheelt mij weer een dronken gozer die over m'n tent struikeld. |
Citaat:
|
Nou denk niet dat ik dronken word, ben ik niet zo snel. Maar Bier is gewoon mij festivalmotor, van tandenpoetsen tot koffievervanger :) Ga al jaren naar PinkPop en ben nog nooit lastig geweest (niets gesloopt, geen ruzie of extreem bezopen) en heb mezelf prima in de hand dus niet zo snel je conclusies trekken :rolleyes:
|
Citaat:
Citaat:
|
k tel ook maar 4 campings hoor, waar liggen die andere 3 dan..
daarbij heeft bier mee nemen naar het terrein weinig zin, je moet daar alles om schudden in plastic bekers en de blikjs daar achter laten, en om daar nou ik weet niet hoeveel blikjes bier om te schudden.. zucht.. je kunt net zo goed, 1 grote fles sterke drank mee nemen, heb je het zelfde effect voor minder sleep werk ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoeveel wiet mag je eigenlijk mee hebben?
|
Citaat:
|
Vast.
|
hm, hoeveel liggen al die tenten eigenlijk van elkaar verwijderd? (en dan bedoel ik niet op de camping ;) )
|
Dat verschilt..sommige tenten staan praktisch naast elkaar. Als je van de ingang naar de grootste tent wil (hoe heet die ook alweer, bravo?) dan ben je zo'n 10 minuten aan het lopen.
|
Citaat:
Citaat:
|
Ga jij, Colin?
|
Citaat:
|
Ik ga wel. Gilles iig, Dirk en Jasper. Volgens mij gaat Nick ook, en ik geloof Sanne en Marlous.
|
Whoot ik dacht dat bier 2 munten was :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:50. |