Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-07-2005, 20:43
brandje
brandje is offline
Heej ik ga dit jaar voor het eerst naar LowLands, ga al jaren alleen naar PinkPop maar wil ook eens kijken hoe LowLands is.

Ik heb een paar vragen want ik vind de website heel onduidelijk:

- Wat zijn ongeveer de prijzen van het Bier in de supermarkten op het Kampeerterrein?

- Zijn er meerdere Campsites en zo ja, welke lijkt het meeste op Camping A of B van PinkPop (met andere woorden welke campsite is het levendigste (en dus gezelligste )

- Liggen er supermarkten enigzins in de buurt van het terrein?(straal van 1-2 Km)

En tot slot zijn er nog andere dingen waar we op moeten letten of die we niet mogen missen?

Dus als iemand hier een antwoord op weet of iets anders belangrijks te melden heeft over dit onderwerp zeg 't maar
Oud 25-07-2005, 23:13
Onlyme
Onlyme is offline
Citaat:
brandje schreef op 25-07-2005 @ 21:43 :

- Wat zijn ongeveer de prijzen van het Bier in de supermarkten op het Kampeerterrein?
Een muntje. Dat was geloof ik tussen de 1,60 en 2 euro.

Citaat:
- Zijn er meerdere Campsites en zo ja, welke lijkt het meeste op Camping A of B van PinkPop (met andere woorden welke campsite is het levendigste (en dus gezelligste )
[/B]
Ja. Volgens mij maakt het weinig uit, alhoewel ik me voor kan stellen dat de camping het verst van het festivalterrein rustiger is dan de camping naast het festivalterrein. Ik heb alle keren op laatstgenoemde camping gestaan, dus zou het verschil niet weten.

Citaat:
- Liggen er supermarkten enigzins in de buurt van het terrein?(straal van 1-2 Km)
[/B]
Nee.

Citaat:
En tot slot zijn er nog andere dingen waar we op moeten letten of die we niet mogen missen?
[/B]
Veel goede concerten
Oud 26-07-2005, 09:50
pizza-amigo
pizza-amigo is offline
Duur bier :\
Oud 26-07-2005, 09:52
Verwijderd
Citaat:
Heej ik ga dit jaar voor het eerst naar LowLands, ga al jaren alleen naar PinkPop maar wil ook eens kijken hoe LowLands is.
Ik heb een paar vragen want ik vind de website heel onduidelijk:
1 muntje idd. Eh, dat geldt trouwens voor op het terrein. Daarbuiten wordt volgens mij niet verkocht.

Citaat:
Ja, maakt idd weinig uit. Elke campingplek heeft zo zijn sfeer.

Citaat:
Nee, maar je kunt wel terecht bij een 'supermarkt'-kraam vlak naast de terreiningang. Hier kun je brood/croissants/melk/boter/etc kopen. Maar dat wist je vast al gezien vraag 1...

Citaat:
Het festivalprogramma.
Oud 26-07-2005, 13:32
brandje
brandje is offline
Zijn er eigenlijk meerdere ingangen van de campings? Want dan kan ik misschien meer bier naar binnen smokkelen
Oud 26-07-2005, 14:40
Onlyme
Onlyme is offline
Ja, ze hebben een compleet onbewaakte ingang waar je ongezien een vrachtwagen bier met binnen kan smokkelen

Nee dus. Als ze je toch op iets betrappen, mag je je tentje inpakken.
Oud 26-07-2005, 15:28
Verwijderd
Maar als je hele groep gewoon het maximaal-toegestane aan bier meeneemt is dat allemaal best te doen. Bovendien zullen weinig portiertjes zeiken als je iets meer bier/wiet bij je hebt dan toegestaan.
Oud 26-07-2005, 15:36
Verwijderd
Lowlands is een kapitalistische uiting van het laagste soort
Oud 26-07-2005, 16:04
brandje
brandje is offline
Citaat:
Onlyme schreef op 26-07-2005 @ 15:40 :
Ja, ze hebben een compleet onbewaakte ingang waar je ongezien een vrachtwagen bier met binnen kan smokkelen

Nee dus. Als ze je toch op iets betrappen, mag je je tentje inpakken.
geweldige opmerking

Nee maar met 12 blikjes bier, ook al zijn het halve liters, kom ik net een dag/nacht met moeite mee door, dus echt geen 4 nachten. Maarja gewoon een paar keer op en neer lopen dan maar, en ik vroeg dus of er meerdere ingangen waren omdat het dan niet opvalt.
Oud 26-07-2005, 16:14
Onlyme
Onlyme is offline
Je mag wel van het terrein af: je hebt toch een bandje. Maar om naar de eerstvolgende supermarkt te lopen is niet echt te doen.
Oud 26-07-2005, 17:06
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
brandje schreef op 25-07-2005 @ 21:43 :
Er zijn vier relatief grote campings die weinig van elkaar verschillen. De 24-uurstent ligt het dichtst bij camping 2, maar waar je ook zit, het is nog geen tien minuten lopen.
Citaat:
Gauloises schreef op 26-07-2005 @ 16:36 :
Lowlands is een kapitalistische uiting van het laagste soort
Daarom ga ik er ook al jaren heen.
Citaat:
brandje schreef op 26-07-2005 @ 17:04 :

Nee maar met 12 blikjes bier, ook al zijn het halve liters, kom ik net een dag/nacht met moeite mee door, dus echt geen 4 nachten. Maarja gewoon een paar keer op en neer lopen dan maar, en ik vroeg dus of er meerdere ingangen waren omdat het dan niet opvalt.
Nee, de campings zijn slechts via een brug te bereiken. Maar vorig jaar werden de tassen nauwelijks gecontroleerd, dus je zou een gokje kunnen wagen en wat meer bier meesmokkelen. Maar het is in the middle of nowhere, supermarkten zijn er niet te vinden.
Oud 26-07-2005, 20:04
brandje
brandje is offline
Mja heb t al een beetje uitgevogeld, ik ga met twee vrienden op de donderdag al en dan gaan we vrijdag ochtend richting lelystad om daar de rest op te wachten bij t station om dan met z'n allen naar de aldi te gaan. En we gaan de tassen van de dames helemaal vol met bier gooien, zo is dat ook opgelost
Oud 26-07-2005, 20:48
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Als je alleen voor het bier gaat dan zou ik gewoon thuis blijven en iemand uitnodigen die gitaar speelt.
Scheelt een hoop geld, en scheelt mij weer een dronken gozer die over m'n tent struikeld.
Oud 26-07-2005, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 26-07-2005 @ 21:48 :
Als je alleen voor het bier gaat dan zou ik gewoon thuis blijven en iemand uitnodigen die gitaar speelt.
Scheelt een hoop geld, en scheelt mij weer een dronken gozer die over m'n tent struikeld.
Amen. Niks vervelender dan bierzuipende Lowlandsmaagden.
Oud 26-07-2005, 22:08
brandje
brandje is offline
Nou denk niet dat ik dronken word, ben ik niet zo snel. Maar Bier is gewoon mij festivalmotor, van tandenpoetsen tot koffievervanger Ga al jaren naar PinkPop en ben nog nooit lastig geweest (niets gesloopt, geen ruzie of extreem bezopen) en heb mezelf prima in de hand dus niet zo snel je conclusies trekken
Oud 26-07-2005, 22:15
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
N00dles schreef op 26-07-2005 @ 10:52 :
Nee, maar je kunt wel terecht bij een 'supermarkt'-kraam vlak naast de terreiningang. Hier kun je brood/croissants/melk/boter/etc kopen. Maar dat wist je vast al gezien vraag 1...
Dat ís de supermarkt.

Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 26-07-2005 @ 18:06 :
Er zijn vier relatief grote campings die weinig van elkaar verschillen. De 24-uurstent ligt het dichtst bij camping 2, maar waar je ook zit, het is nog geen tien minuten lopen.
Er zijn er zeven.
Oud 27-07-2005, 16:16
LittleLucille
LittleLucille is offline
k tel ook maar 4 campings hoor, waar liggen die andere 3 dan..

daarbij heeft bier mee nemen naar het terrein weinig zin, je moet daar alles om schudden in plastic bekers en de blikjs daar achter laten, en om daar nou ik weet niet hoeveel blikjes bier om te schudden.. zucht..

je kunt net zo goed, 1 grote fles sterke drank mee nemen, heb je het zelfde effect voor minder sleep werk
Oud 27-07-2005, 21:37
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
LittleLucille schreef op 27-07-2005 @ 17:16 :
k tel ook maar 4 campings hoor, waar liggen die andere 3 dan..
Aan de overkant van de brug.
Oud 28-07-2005, 10:24
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 26-07-2005 @ 23:15 :

Er zijn er zeven.
Serieus? Ik dacht dat ze het wel zouden terugbrengen naar vier, aangezien men dit jaar wat minder kaarten in de verkoop heeft gegooid.
Oud 28-07-2005, 23:00
Redhair
Redhair is offline
Hoeveel wiet mag je eigenlijk mee hebben?
Oud 28-07-2005, 23:16
Onlyme
Onlyme is offline
Citaat:
Redhair schreef op 29-07-2005 @ 00:00 :
Een ton tot anderhalf.
Oud 29-07-2005, 10:29
Redhair
Redhair is offline
Vast.
Oud 29-07-2005, 10:43
moisture
moisture is offline
hm, hoeveel liggen al die tenten eigenlijk van elkaar verwijderd? (en dan bedoel ik niet op de camping )
Oud 29-07-2005, 10:50
Onlyme
Onlyme is offline
Dat verschilt..sommige tenten staan praktisch naast elkaar. Als je van de ingang naar de grootste tent wil (hoe heet die ook alweer, bravo?) dan ben je zo'n 10 minuten aan het lopen.
Oud 29-07-2005, 11:06
Verwijderd
Citaat:
Redhair schreef op 29-07-2005 @ 00:00 :
Daar zijn geen beperkingen voor, het is immers geen Pinksterweekend. Gewoon de wettelijk toegestane hoeveelheid, lijkt me.

Citaat:
Onlyme schreef op 29-07-2005 @ 11:50 :
Dat verschilt..sommige tenten staan praktisch naast elkaar. Als je van de ingang naar de grootste tent wil (hoe heet die ook alweer, bravo?) dan ben je zo'n 10 minuten aan het lopen.
Alpha, geloof ik.
Advertentie
Oud 29-07-2005, 11:07
Onlyme
Onlyme is offline
Ga jij, Colin?
Oud 29-07-2005, 11:16
Verwijderd
Citaat:
Onlyme schreef op 29-07-2005 @ 12:07 :
Ga jij, Colin?
Nope. Jij? Zo ja, wie nog meer?
Oud 29-07-2005, 12:50
Onlyme
Onlyme is offline
Ik ga wel. Gilles iig, Dirk en Jasper. Volgens mij gaat Nick ook, en ik geloof Sanne en Marlous.
Oud 20-01-2006, 09:47
cheapquality
cheapquality is offline
Whoot ik dacht dat bier 2 munten was
Oud 20-01-2006, 09:58
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
cheapquality schreef op 20-01-2006 @ 10:47 :
Whoot ik dacht dat bier 2 munten was
lekkere up
Oud 20-01-2006, 10:15