Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   liefde????????? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=123510)

loefje 10-06-2002 16:11

liefde?????????

Als een poos hoor ik van veel vriendinnen : "Moet jij niet eens een leuke jongen zoeken?". WAAROM VRAAGT IEDEREEN DIT TOCH? Mag een meisje van 15 jaar niet zonder een "man" zitten? Is dit niet gezond , raakt je gezondheid erdoor aangetast? "Ja , ik heb HET al gedaan , in de vakantie , met een vreemde", zegt een vriendin dan. Tjonge jonge jonge wat ben ik trots op je. "Moet jij het ook niet eens gaan doen?". WAAROM? Is er dan niemand die zich "bewaard" voor de echte leuke jongen/meisje, of doet iedereen het al op zijn 12e jaar?

nare man 10-06-2002 16:18

Ze zijn er zeker wel, de brave mensen, alleen op dit forum valt dat niet zo op :D

luckyleo 10-06-2002 16:54

Mensen hitsen elkaar vaak op. Niet nodig. Het meeste wat ze zeggen is ook helemaal niet waar. Vaak opschepperij. Gewoon je eigen weg gaan. Zijn nog veel mer mensen die er zo over denken hoor. Je bent niet de enige.

Chloe Siere 10-06-2002 19:03

in dit geval moet je naar jezelf luisteren... kom op he, je vriendinnen kunnen jou niet vertellen wat jij moet doen.

maar misschien bedoelen ze het alleen maar goed. zij vinden het waarschijnlijk geweldig om een vriend te hebben en gunnen jou dit misschien ook wel...

neem het niet verkeerd op. maar echt, je moet niet iets doen wat zij willen en jij niet.

Psychopath 10-06-2002 19:17

Ikke is 15 en nooit vriendin gehad!! Is dat erg???(jaaaaaa, hard zoeken dus!!!)

The Bachelor 11-06-2002 10:34

je moet het indd bewaren voor een speciaal iemand. er zijn nu al mensen met trauma's over de eerste keer, dat ze het graag overdoen maar dan met een speciaal iemand. zelf was ik 16 en had een half jaar wat, nu heb ik nog steeds met dezelfde al, bijna 1,5 jaar, dus dat wil wat zeggen. ik zou het bewaren dan is het mooier!

Pletterprater 11-06-2002 12:38

Citaat:

loefje schreef:
Als een poos hoor ik van veel vriendinnen : "Moet jij niet eens een leuke jongen zoeken?". WAAROM VRAAGT IEDEREEN DIT TOCH? Mag een meisje van 15 jaar niet zonder een "man" zitten? Is dit niet gezond , raakt je gezondheid erdoor aangetast? "Ja , ik heb HET al gedaan , in de vakantie , met een vreemde", zegt een vriendin dan. Tjonge jonge jonge wat ben ik trots op je. "Moet jij het ook niet eens gaan doen?". WAAROM? Is er dan niemand die zich "bewaard" voor de echte leuke jongen/meisje, of doet iedereen het al op zijn 12e jaar?
Hoi, ik ben 20, ik ben maagd... zie je wel... ze bestaan nog :), ik bewaar me wel voor het juiste meisje :O (denk haar overigens deze zomervakantie in het echt te zien, maar toch)

NY152 11-06-2002 13:29

Hehe ik heb tot nu toe pas 1 serieuse relatie gehad moet eerlijk zeggen was een hele leuke ervaring maar vind het veel leuker van tijd tot tijd een losse score te hebben en voor de rest geen verplichtingen enzo. Moet er niet aan denken dat ik al jaren aan iemand vast zou zitten.

Dus je kan er ook gewoon voor kiezen om vrijgezel te zijn :p

browneyes 11-06-2002 13:39

groot gelijk heb je, die eerste keer moet je bewaren voor n speciaal iemand. Ikzelf heb nu wel n vriend, hij zou t heel tof vinden als mijn eerste keer met hem is, maar ik twijfel nog...ik wil ook zkr van alles zijn, en ik snap heel goed dat je zo denkt hoor!

Laat die vriendinnen van je, mensen hoeven er echt niet trots op te zijn dat ze met n vreemde naar bed zijn gegaan, tis eerder iets om je voor te schamen vind ik :rolleyes:

Suc6 ermee, en je niet teveel van anderen aantrekken!!

Liefssssss

Razzle 11-06-2002 13:57

Citaat:

loefje schreef:
Ben 't totaal met je eens. Maar sommige mensen zijn nu eenmaal zo, anderen vinden het stoer om zo te doen, en andere mensen... die zijn gewoon verstandig (net als jou)...

ABgirl 13-06-2002 09:42

Citaat:

loefje schreef:
Ik vind het onzin dat anderen dat zeggen. Ik heb zelf ook nog nooit een vriend gehad en zelfs nog nooit gezoend, maar ben ik dan meteen zo vreemd? Ik ben gewoon nog niet de juiste persoon tegengekomen.

no_nickname 13-06-2002 14:58

ik heb nu bijna 5maanden een vriendin, ik 17 zij 16 en we zijn nog niet verder gegaan dan trekken en vingeren.

Ik wil wel maar zij nog niet dus daar heb ik respect voor. En al doe je het op je 34e voor het eerst... wat is er mis mee???

Ik wil de 1e keer echt met mijn huidige vriendin doen en dus wacht ik lekker

*heeft van ander meisje te horen gekregen dat ze met hem naar bed wil voor één keer* :D :confused:

ABrules 13-06-2002 16:55

Volg je eigen gevoel dan kan het nooit fout zijn.

partychick16 13-06-2002 17:32

heeeeey
wat boeit het nu of je wel of geen vriend heb.Ik heb ook vriendinnen die 16 zijn die ook geen vriend hebben.Als je een vriend hebt op 16 jarige leeftijd okay mooi meegenomen maar je hebt nog zo lang om de "ware" tegen te komen dat hoeft toch nie meteen zo vroeg.Gewoon niks van je vriendinnen aantrekken en gewoon lol maken en als je een leuke/knappe jongen tegenkomt mooi toch????

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:35.