Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Hehe ik heb tot nu toe pas 1 serieuse relatie gehad moet eerlijk zeggen was een hele leuke ervaring maar vind het veel leuker van tijd tot tijd een losse score te hebben en voor de rest geen verplichtingen enzo. Moet er niet aan denken dat ik al jaren aan iemand vast zou zitten.
Dus je kan er ook gewoon voor kiezen om vrijgezel te zijn ![]()
|
![]() |
groot gelijk heb je, die eerste keer moet je bewaren voor n speciaal iemand. Ikzelf heb nu wel n vriend, hij zou t heel tof vinden als mijn eerste keer met hem is, maar ik twijfel nog...ik wil ook zkr van alles zijn, en ik snap heel goed dat je zo denkt hoor!
Laat die vriendinnen van je, mensen hoeven er echt niet trots op te zijn dat ze met n vreemde naar bed zijn gegaan, tis eerder iets om je voor te schamen vind ik ![]() Suc6 ermee, en je niet teveel van anderen aantrekken!! Liefssssss |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik heb nu bijna 5maanden een vriendin, ik 17 zij 16 en we zijn nog niet verder gegaan dan trekken en vingeren.
Ik wil wel maar zij nog niet dus daar heb ik respect voor. En al doe je het op je 34e voor het eerst... wat is er mis mee??? Ik wil de 1e keer echt met mijn huidige vriendin doen en dus wacht ik lekker *heeft van ander meisje te horen gekregen dat ze met hem naar bed wil voor één keer* ![]() ![]()
|
![]() |
heeeeey
wat boeit het nu of je wel of geen vriend heb.Ik heb ook vriendinnen die 16 zijn die ook geen vriend hebben.Als je een vriend hebt op 16 jarige leeftijd okay mooi meegenomen maar je hebt nog zo lang om de "ware" tegen te komen dat hoeft toch nie meteen zo vroeg.Gewoon niks van je vriendinnen aantrekken en gewoon lol maken en als je een leuke/knappe jongen tegenkomt mooi toch????
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] De tweede grote liefde flyaway | 0 | 13-11-2008 11:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Als de liefde voor de maan gaat. Ieke | 0 | 05-04-2005 16:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Lief Charlottetje | 93 | 03-04-2004 16:28 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Liefde Vlooienband | 8 | 21-10-2002 11:26 | |
Verhalen & Gedichten |
liefde is...................... Mi$$L@dy | 1 | 20-11-2001 19:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Pijn in mijn leven, liefde in mijn leven, waarom louis84 | 1 | 07-11-2001 16:16 |