![]() |
[mathcore] the #12 Looks Like You - Nuclear. Sad Nuclear
Ge-released op 6 Juli 2005, de nieuwe cd van The Number 12 Looks Like You getiteld Nuclear. Sad Nuclear! Na een tamelijk stevige bijna grind achtige cd komen ze nu met een wat gevoeligere aanpak, wat ik van ene kant erg jammer vind omdat het chaotische en bijna leipe van de eerste cd me wel aanstond.
http://www.punknews.org/images/cover...ad_nuclear.jpg tracklist: 1. Devil's Dick Disaster 2. Texas Dolly 3. Clarissa Explains Cuntainment 4. Track Four 5. Proud Parents Convention Held In The ER, The 6. Ap Aptly Fictional Description 7. Like A Cat 8. Rememberance Dialogue 9. An Exercise In Self-Portraiture: Go Shoot Yourself 10. Opertaing On A Re-Run Episode 11. Track Eleven 12. Category Texas Dolly vind ik er wel uitspringen, vooral de geniale gitaarsolo. Voor de rest staat de cd me ook al aan, like I said; het is allemaal wat rustiger en ergens zelfs wel een beetje emo (wie begint er al te kokhalzen?). Anyway, hij zal hier nog wel vele rondjes draaien (y). Wat vinden jullie? Official Site Track 2 - Texas Dolly |
coole band, alleen staat die zang me echt tegen voor de rest erg cool!
|
Op Texas dolly komen wel een heleboel stukken voor waarvan je denkt: "OK, het is fuckin' overbodig, maar het is mathcore, dus laten we het er maar tussen proppen." Rond de twee minuten werd ik overweldigd door een Cornelgevoel. :(.
|
Bedoel je die jazz achtige zaken? want dan ben ik het wel met je eens. Ze proberen net een beetje te hard :)
hehe, die edit. I catch your drift Henk! |
Citaat:
|
Ik vind het wel humoristisch, maar het oude werk beukte harder door inderdaad.
|
ik dig de hoes wel
|
Deze track hieronder vind ik een van de beste van de vorige cd. Duidelijk verschil, wat meer straight forward of in ieder geval een stuk harder :)
Jezus and Tori.mp3 |
ik vond het niks, en vind het nog steeds niks.
dan nog maar een keer into the moat door de speakers. |
Ik luister hem opzich best vaak, heel diverse plaat zitten veel gave dingen tussen maar sommige shit is echt too much metal pour moi. maarja ik kan het wel weer waarderen omdat het bijna op een parodiërende manier gespeeld is. gave band.
|
het feit dat het me trekt is omdat het gewoon goede muziek is met goede compositie etc en dan doe ik niet zo moeilijk over een paar foeilelijke doch technisch verantwoorde glittermetalstukken
|
bram ik download hemw el van jou.
|
ik heb hem binnen via de nieuwe soulseek.
hij is wel oke, al hoor ik liever die oudere plaat eens, aangezien die wat harder zou zijn. ik vind deze plaat wel wat op het werk van fall of troy lijken. fall of troy lijkt dan weer op hot cross en zo gaat het nog wel even door.:) |
Weer zo'n band met "intelligente" songtitels....
|
ik kan de muziek wel snappen, maar de songtitels hehe,
gelijk heb je hoor. |
Ik weet het.
|
hehe doet me denken aan Morbide Eenheid. Een nederlands Mathcore bandje. Parodie op die achterlijke mathcoretitels
Morbide Eenheid Op een booreiland twee jaar geleden tracklisting 1. eenzame truckers huilend naar de maan 2. BX521, de oprotrobot knijpt er wederom stilletjes tussenuit 3. smell you later tygo de koster uit hazerswoude 4. het gilde heeft gesproken |
hehe:)
wat een ep. ik wil het eigenlijk wel een horen, share jij het?:O |
Citaat:
niet echt mijn ding verder. tis ook niet echt mathcore ;) |
Citaat:
|
ja daar zit wat in, maar wel cool!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:11. |