![]() |
|
Verwijderd
|
Ge-released op 6 Juli 2005, de nieuwe cd van The Number 12 Looks Like You getiteld Nuclear. Sad Nuclear! Na een tamelijk stevige bijna grind achtige cd komen ze nu met een wat gevoeligere aanpak, wat ik van ene kant erg jammer vind omdat het chaotische en bijna leipe van de eerste cd me wel aanstond.
![]() tracklist: 1. Devil's Dick Disaster 2. Texas Dolly 3. Clarissa Explains Cuntainment 4. Track Four 5. Proud Parents Convention Held In The ER, The 6. Ap Aptly Fictional Description 7. Like A Cat 8. Rememberance Dialogue 9. An Exercise In Self-Portraiture: Go Shoot Yourself 10. Opertaing On A Re-Run Episode 11. Track Eleven 12. Category Texas Dolly vind ik er wel uitspringen, vooral de geniale gitaarsolo. Voor de rest staat de cd me ook al aan, like I said; het is allemaal wat rustiger en ergens zelfs wel een beetje emo (wie begint er al te kokhalzen?). Anyway, hij zal hier nog wel vele rondjes draaien ![]() Official Site Track 2 - Texas Dolly |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Deze track hieronder vind ik een van de beste van de vorige cd. Duidelijk verschil, wat meer straight forward of in ieder geval een stuk harder
![]() Jezus and Tori.mp3 |
![]() |
||
Citaat:
niet echt mijn ding verder. tis ook niet echt mathcore ![]()
||
Citaat:
![]()
|
|