![]() |
6pack
onbegrijpelijk dat er nog geen topic over is....
kijkt iemand het wel ns? :D en wat vind je dervan? |
Super is het.
Kijk het al vanaf het begin. tenminste is wat anders. alleen jammer dat menno, kris, en sophie er niet meer zijn. Alleen heb schijthekel aan nicolette. tim is wel ok. En het liedje flierefluiter :D |
6pack is de bom (Y)
|
Citaat:
|
Geweldig programma waar ik wel naar ga kijken als ik toevallig langs sbs6 zap, maar het is niet zo dat ik er speciaal voor tv ga kijken:).
|
6pack.tv (Y)
|
het feit dat lui van heidevolk erop waren(in begin) vonk al grappig, ik kijk het soms, en het is wel vermakelijk, als word het nu soms wat voorspelbaar, mja toch kijk ik :rolleyes:
|
Ik probeer zoveel mogelijk te zien en ik vind het echt geweldig.
Soms leuke items en echt gekke ideeën en helaas te vaak oninteressante zooi. Verder is Valerio, zeker in de Kutdorpentest, geniaal. Dat droge commentaar en die moeilijk kijkende blik zijn zo vet. En idd Nicolette is ooj niet echt mijn favoriet |
Citaat:
|
Ja, Menno was ook mijn favoriet. (y) De Okasjon-test (oid :D ) was echt geweldig.
Ik weet niet precies wie nicolette is eigenlijk? :confused: is dat die nieuw(st)e? |
Citaat:
Nicolette is idd die nieuwe (foto'tje voor als het nog niet duidelijk is voor iemand :o). |
Citaat:
|
generaliseren (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Kvind het der wel leuk doen (helemaal bij de boer-olympics ;)). |
Wat is het dan voor iets?
Die Nicolette ken ik btw wel van The Farm. |
Citaat:
www.6pack.tv Daar kan je ook afleveringen bekijken, mocht je er een gemist hebben :) |
Opijnen, Opijnen, Koeien in de wei, koeien in de wei
hahah geniaal lied, sowieso is die kutdorpentest kick |
6pack is en blijft gaaf ondanks dat de enkelen van de oude crew wegzijn, 6pack studio vind ik vaak nogal afgeraffeld overkomen.
|
Citaat:
|
Froukje is echt heet :o
Verder wel een tof programma, maar 't komt wel te laat, zeker op zaterdag. Valerio is ook cool, echt te droog gewoon (y) |
Daar maar 's gaan solliciteren binnenkort.
|
Citaat:
|
De Kuttepiel in Friesland was ook leuk. Alleen over het algemeen vind ik de Friese correspondenten minder leuk
|
frituren met valerio, was ook super (y)
|
Inderdaad erg leuk :) Ik pak het mee als ik het voorbij zie komen maar ben niet echt iemand die iedere dag kijkt ofzo
|
Ik kijk het echt elke dag gewoon, haha!
Super geniaal programma, sixpack studio vind ik maar niks btw. |
Wel vet, alleen jammer dat het zo idioot laat op tv komt soms.
|
Sommige filmpjes zijn wel leuk, soms wel stom dat het opgezet spel is, zie inbreken in die pretparken en dat ze inbreken in die kartbaan.
|
6 pack is geweldig, mijn favo is natuurlijk frouke :evil:
|
TV-ploeg 6Pack in cel na opnames op schip
-------------------------------------------------------------------------------- In de nacht van dinsdag op woensdag is de cameraploeg van het SBS 6-pro- gramma 6Pack aangehouden. De ploeg filmde op het VOC-schip Amsterdam bij het Scheepvaartmuseum en dat is verboden terrein. De politie heeft de zes mannen en een vrouw aangehouden omdat ze 'absoluut niet blij' zijn met de actie. "Het heeft nogal wat wat onrust veroorzaakt." "Ze zijn vanaf het water op het schip gekomen, dat vlakbij bij het beveiligde marinecomplex ligt", aldus een woordvoerder van de politie tegen het ANP. "Je moet je afvragen of je in deze tijden dit soort acties moet doen." De zeven tv-makers zitten nog vast en worden verhoord. Eén van de teamleden verbaast zich over dit voorval: "'In deze tijden' Hebben ze het over de zomer? De komkommertijd? Of moeten we allemaal sidderend van angst achter de geraniums gaan zitten en wachten tot het onze tijd is? Het is zomer, en als wij zin hebben de mast van een VOC-schip in te klimmen gaan we ervoor en staan we er niet bij stil dat verveelde mariniers de stille hoop koesteren dat er eindelijk eens iets spannends te gebeuren staat. Wat een deceptie, het waren slechts 6packers!" 6Pack wordt van dinsdag tot en met vrijdag in de late avond op SBS6 uitgezonden. In het programma doen de jonge tv-makers waar ze zin in hebben. Heineken sponsort 6pack. http://mediakrant.web-log.nl/log/3172780 :evil: |
ja vanavond zullen we het zien, volgens de 6pack site:
Citaat:
|
Hmm viel eigenlijk alleszins mee. Ze waren al weer vrij. Dat in Marokko vind ik saaaaaai.
|
En vrijdag is het seizoen alweer afgelopen :( .
|
keek het ''vroeger'' altijd, alweer bijna 3jaar terug..
menno froukje enzo, was altijd wel lache, zie het nu nog maar zelden helaas.. |
Toevallig, ik ken het pas sinds eergisteren of zo. Ik vind het eigenlijk niet zo geweldig om naar te kijken.
|
Citaat:
|
Jammer dat Maarten weggaat. (n)
|
En het seizoen is afgelopen dit jaar (n)
nu weer een tijde herhalingen. |
Valerio is wel op een droge manier grappig. :)
|
Valerio. :cool:
|
Citaat:
|
Zijn die lui interessant? :confused:
|
t/m 14 jaar kan ik me best voorstellen dat je dat soort dingen leuk leuk vindt.
|
Citaat:
|
Maarten en (hoorde ik net) froukje uit 6pack :( Vooral van Maarten vind ik het superjammer, gelukkig gaat 'ie achter de schermen nog door.
|
Citaat:
gewoon geen mensen meer die bij waren vanaf het begin (n) (n) |
Gister was weer leuk met die protesten :D
Wij willen bier!! Wij willen meer bier!! En dan iedereen gratis bier uitdelen :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:58. |