Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nicolette is idd die nieuwe (foto'tje voor als het nog niet duidelijk is voor iemand ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Kvind het der wel leuk doen (helemaal bij de boer-olympics ![]()
||
Citaat:
![]() www.6pack.tv Daar kan je ook afleveringen bekijken, mocht je er een gemist hebben ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
TV-ploeg 6Pack in cel na opnames op schip
-------------------------------------------------------------------------------- In de nacht van dinsdag op woensdag is de cameraploeg van het SBS 6-pro- gramma 6Pack aangehouden. De ploeg filmde op het VOC-schip Amsterdam bij het Scheepvaartmuseum en dat is verboden terrein. De politie heeft de zes mannen en een vrouw aangehouden omdat ze 'absoluut niet blij' zijn met de actie. "Het heeft nogal wat wat onrust veroorzaakt." "Ze zijn vanaf het water op het schip gekomen, dat vlakbij bij het beveiligde marinecomplex ligt", aldus een woordvoerder van de politie tegen het ANP. "Je moet je afvragen of je in deze tijden dit soort acties moet doen." De zeven tv-makers zitten nog vast en worden verhoord. Eén van de teamleden verbaast zich over dit voorval: "'In deze tijden' Hebben ze het over de zomer? De komkommertijd? Of moeten we allemaal sidderend van angst achter de geraniums gaan zitten en wachten tot het onze tijd is? Het is zomer, en als wij zin hebben de mast van een VOC-schip in te klimmen gaan we ervoor en staan we er niet bij stil dat verveelde mariniers de stille hoop koesteren dat er eindelijk eens iets spannends te gebeuren staat. Wat een deceptie, het waren slechts 6packers!" 6Pack wordt van dinsdag tot en met vrijdag in de late avond op SBS6 uitgezonden. In het programma doen de jonge tv-makers waar ze zin in hebben. Heineken sponsort 6pack. http://mediakrant.web-log.nl/log/3172780 ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() gewoon geen mensen meer die bij waren vanaf het begin ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |