![]() |
Wooh, Grimm heeft een gave jas!
|
Wissel 'm anders effe om met de mail-sticky!
foowtoows zijn Über! :cool: Citaat:
|
OMG GRIMM! je kwam echt in pak..:D (y)
|
Nice pictures, Iek! :cool:
|
Citaat:
:) Zo sta ik er ook nog een keer op. |
Haha, leuk! :)
|
Wie is die jongen met dat petje op?
Verder leuke foto's Ieke! (y) |
Citaat:
|
Leuke foto's :)
|
Citaat:
|
die eerste foto! die is gewoon echt tof! doet er niet toe dat ie niet helemaal scherp is enzo, maar die is gewoon echt ontzettend tof!
en wat is nou een leven zonder Broese*) en de Slegte? (damn, jammer dat ik er niet bij kon zijn) |
Ziet er inderdaad erg gezellig uit allemaal. :)
|
Citaat:
Volgende keer gewoon komen. :p Er zijn nog wel wat meer foto's, maar deze zijn gewoon de leukste. |
Ik weet het niet zeker, maar als Grimm gister in Gorcum was, en met zijn broertje (of een ander klein kindje) een ijsje kocht bij de Febo, dan heb ik 'm gezien. En anders heeft 'ie een look a like.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Overigens, beknopte samenvatting van de meeting:
Station (Lang wachten) Twee boekenwinkels (Hey, ineens kwam chocomelsletje) Supermarkt (drank inslaan en rondrijden in winkelwagentjes) Skatebaan (skaten zonder skateboard lukt niet, schokkende ontdekkingen wat betreft LUH. Een jarige Ieke, dus taart! Drank, voetballen en ineens voegde Nijn* zich bij ons. Terwijl enkele anderen vertrokken.) We zwalkten gezamelijk terug naar de stad, terwijl kapitein René met Linda ons niet bij konden houden. Ze gingen vast iets anders doen. Verder wilde Timo het laatste biertje niet opdrinken, want het schuim was hard geworden. Het bier konden we lozen in een prullebak. Daarna hebben Timo, Christoph, koenders en ik in de Mac gegeten, waarna ik naar huis ging. Vul me maar aan of corrigeer me. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat laatste heb ik er maar bij verzonnen. |
Lijkt me wel wat, een nazomerse meeting zo ergens in oktober. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Trouwens, even een vraagje aan gezaghebbenden (zuster, ik richt me tot jou ;)):
Mogen we eind augustus/begin september weer foto's posten in een nieuw fototopic? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het antwoord op je vraag is overgens nee. Ik heb een leuker idee voor de afwisseling, maar dat zullen jullie dan wel zien :p |
Citaat:
We wachten in spanning af, ik heb vuurrood haar dat ik jullie niet wil onthouden. |
Citaat:
Waarom dat? :| |
Citaat:
Ik moest jullie effe zieken :D Dat jullie maar mooi geloven dat het echt is. En terecht. Maar ik mag nog geen foto's posten :) By the way, het is permanent :) |
Citaat:
Of dat is zeker te ver weg voor velen? :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Strand van Scheveningen is voor mij aan te lopen. Als ik drie uur van te voren vertrek. (Y)
Trouwens, Grimm hoezo richt je je tot zuster? Hm? Ruik ik muiterij? LUH-3417 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jij ruikt niks, maar zuster heeft overkoepelende macht. ;) Geen muiterij in ieder geval. |
:(
luh-3417 |
Gut, wat een persoonlijk *kuch* antwoord op mijn privébericht Ieke, en eeh, wat is je geweldige andere plan dan? Ik vind het enigsinds niet rechtvaardig dat jij in je eentje beslist wanneer en hoeveel fototopics er mogen zijn.
En ik vind het raar dat je een privébericht beantwoord met alleen een link, maar dat zal wel aan mij liggen, :confused:. |
Citaat:
Dat wij beslissen hoeveel fototopics er zijn is logisch. Wij zijn de forumbazen en daar heb je je aan aan te passen. Ik weet niet of het je is opgevallen, maar veel meer forums hier hebben er een beperking op. |
Citaat:
Ik heb echt geen klachten op jullie als forumbazen hoor, integendeel, maar wat fototopics betreft doen jullie altijd zo moeilijk. Op lifestyle mogen er 2 per maand. Ik zal al blij zijn als er op Letteren 1 per 2 maanden mag. En volgens mij, beslis alleen jij alles wat betreft de fototopics. |
Citaat:
Hmm, ik zal de kapitein niet meer plagen, hij is geveld door een ernstige ziekte, al houdt hij zich groot. Beterschap ! :) |
Citaat:
Met 1 per 2 maanden krijgen jullie dat ding niet vol, tenzij jullie hem vol gaan spammen zoals op LS verschrikkelijk met fototopics gebeurt. Daarbij komen ook constant dezelfde foto's voorbij, het is even niet orgineel meer. Tijd wachten helpt. Nu is het wel net na de vakantie, maar het kan nog best even wachten. Daarbij is iets anders ook wel leuk. Verder is er denk ik opzich weinig te klagen. Wij zijn zo'n beetje het enige forum met echt vaak een fototopic. LS heeft het ook regelmatig, maar daar ligt het zoizo wat anders. Op L&R is een speciaal fototopic, maar gewone komen niet veel voor. Alleen onzin is een totaal ander verhaal. Wat volgens jou zo is hoeft in werkelijkheid niet zo te zijn. Ik heb het onderwerp voor mijn vakantie (dus begin juli) ook nog even met LUH overlegt. |
Ik vind het wel best hoor. Fototopic is fototopic, met foto's dus en ook niet steeds dezelfde.
Tijd voor even een ander soort fototopic. ;) |
Hmm, even in het algemeen, ik vind de sfeer nu erg chill op Letteren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:52. |