![]() |
Herman Finkers
goed over smaak valt niet te twisten blabla, behalve dan natuurlijk bij finkers want als je die niet leuk vindt dan heb je pas echt een probleem :p
maar goed ik was eigenlijk op zoek naar een bepaalde voorstelling en vroeg me af of iemand dat hier weet in die voorstelling zit ie (ergens aan t einde geloof ik) in eenofandere nep auto met een groot stuur en een scherm waarop een filmpje van een soort van madurodam achtig wereldje wordt geprojecteerd en dan doet ie alsof ie daar door heen rijdt, vet droog :D weet iemand hoe de gehele voorstelling heet of hoe dat stukje heet? (het is niet "het ritje" van "dat heeft zon jongen toch niet nodig" wat ik eerst d8) ik denk dat het of "geen spatader veranderd" of "kalm aan en rap een beetje" is aangezien ik die 2 niet op dvd heb want die zijn nogal prijzig om de eenofandere rede |
je ava bevalt me wel..
neuken? :bloos: |
"De aarde is rond, net als een pannenkoek" :D
|
Het is idd 'Geen spatader veranderd'.
Ik heb 'm op video en ook op CD. Erg leuk :) Ik zal wel ff kijken of dat stukje ook op de cd staat en als je 'm op mp3 wilt moet je me maar effe PM'en. |
Citaat:
De DVD/video versie bevat de hele versie. :D |
Herman Finkers heeft hele simpele humor. Toch is het voor mij totaal niet voorspelbaar. Dus zijn humor is geniaal!
|
Die kerel is in het dagelijks leven ook een enorme droogkloot. :D (y)
|
Zijn boekjes zijn ook aanraders, vooral zijn versie van het kerstverhaal (y)
|
Ben naar Heanig an en Rap Wat geweest in de schouwburg. Ik lag de hele voorstelling blauw van het lachen dubbel onder m'n stoel.
Erg leuk om te hebben is trouwens 'Finkers op 'n Hoop', zijn eerste vier boekjes gebundeld. (tot 1997) |
---> Toneel & Cultuur (???)
|
Hoe ging die uitspraak uit "Dat heeft zo'n jongen toch niet nodig' ook al weer, dat hij naar een voorstelling ging om geamuseerd te worden, en dat hij daarom een puzzel meenam? :D
|
Citaat:
"Ik weet ook nooit precies waarom mensen naar een voorstelling van mij komen. De een gaat naar het theater om geestelijk op zijn donder te krijgen, een ander wil wakker geschud worden, een derde wil geconfronteerd worden met het een of met het ander. Ik persoonlijk, als ik in een schouwburg zit, wil ik mij graag altijd vermaken. Ik zorg daarom ook altijd dat ik een goed boek bij mij heb." |
Baghdad.
|
Citaat:
|
beetje flauwe oppervlakkige humor, ik vond het 10 jaar geleden nog wel leuk maar nu ineens niet meer :eek:
|
|
en buiten het podium, is hij even geniaal als erop.
|
Citaat:
Dit is Willeke Alberti. Mag dat? Dit is de hoofdstad van Irak. Bagh dad? Ik heb veel, heel veel Finkers in m'n hoofd zitten :p |
Finkers is geweldig! (y)
"Mijn voorstellingen zijn altijd een familiegebeuren, net als Kerstmis en Incest" :D "Sauna's blijken goed voor astmapatienten. Sinds astmapatienten naar sauna's worden verwezen, is het aantal mensen met astma drastisch gedaald" :D |
Ik heb 4 van zijn shows op cd. Erg leuk moet ik zeggen:). Hij heeft gewoon hele droge humor en dat trekt me wel.
|
Herman Finkers <3333
|
Inderdaad die droge humor, dat trekt mij ook wel. En dat Twentse accent alleen al vind ik zo leuk om naar de luisteren <3
|
zie hier herman finkers:
http://variatee.vara.nl/variatee/zoe...t.jsp?letter=H |
Citaat:
Categorieën: Absurdistisch cabaret Nonsens cabaret :o:D Nu ik ze via deze site luister, heeft Finkers inderdaad een aantal leuke stukjes. :) Handige site trouwens. (y) |
Finkers is geniaal! :D
"Er zijn zoveel bedreigde diersoorten op aarde dat er zelfs sprake is van een heuse plaag" :D |
ik kom herman wel eens tegen bij de edah en zo..
|
Citaat:
|
Finkers was de laatste tijd toch ernstig ziek? :o
|
Citaat:
|
Wat een held!
Vroeger uitermate veel geluisterd. Laatste tijd lees ik nog wel eens wat boekjes. Verhalen voor in het haardvuur e.d. Erg vermakelijk. |
Citaat:
Ik hóóp eigenlijk dat hij wel weer gaat optreden, dan wil ik er wel eens heen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
"kroamschudden in't mariaparochie" en zijn versie van MacBeth! :D (y)
Plaatselijke bevolking op kraambezoek bij het kindje jezus: "Ik ben de bakker en ik dacht: er is maar één weg en dus heb ik een krentenweg meegebracht. " "Ik ben de slager en ik dacht: het is echt worstweer, dus ik heb een metworst meegebracht" "Ik ben de chinees en ik dacht: het is echt hondenweer, dus ik heb wat babi pangang meegebracht" :D :D |
herman finker is flauw :nono:
geen beargumentatie nodig. |
Citaat:
|
"En ik keek door het slaapkamerraam-raam...ja..dubbelglas!"
|
Citaat:
Ik lees de toekomst uit uw hand voor 5 euro per jaar. Ik wilde graag een voorspelling voor mijn hele leven Dat is dan 2,50 Ik zie..... Ik zie..... Ik zie dat u te dun wc-papier gebruikt |
Citaat:
|
Citaat:
|
hij komt vanavond in Nova geloof ik
|
Citaat:
Het interview vond ik wel leuk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
"ik zeg tegen de dokter: dokter ik ben Dyslectisch... DYSLECTISCH!!! D-Y-S-L-E-C-T-I-S-C-H!!!!" :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:30. |