Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
De DVD/video versie bevat de hele versie. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
"Ik weet ook nooit precies waarom mensen naar een voorstelling van mij komen. De een gaat naar het theater om geestelijk op zijn donder te krijgen, een ander wil wakker geschud worden, een derde wil geconfronteerd worden met het een of met het ander. Ik persoonlijk, als ik in een schouwburg zit, wil ik mij graag altijd vermaken. Ik zorg daarom ook altijd dat ik een goed boek bij mij heb." |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dit is Willeke Alberti. Mag dat? Dit is de hoofdstad van Irak. Bagh dad? Ik heb veel, heel veel Finkers in m'n hoofd zitten ![]() |
![]() |
|
zie hier herman finkers:
http://variatee.vara.nl/variatee/zoe...t.jsp?letter=H |
![]() |
||
Citaat:
![]() Categorieën: Absurdistisch cabaret Nonsens cabaret ![]() ![]() Nu ik ze via deze site luister, heeft Finkers inderdaad een aantal leuke stukjes. ![]() Handige site trouwens. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik hóóp eigenlijk dat hij wel weer gaat optreden, dan wil ik er wel eens heen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik lees de toekomst uit uw hand voor 5 euro per jaar. Ik wilde graag een voorspelling voor mijn hele leven Dat is dan 2,50 Ik zie..... Ik zie..... Ik zie dat u te dun wc-papier gebruikt |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Het interview vond ik wel leuk.
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
The legend of Saaida #935 Verwijderd | 500 | 30-03-2010 23:25 | |
Films, TV & Radio |
Cabaret DVD's Emoboy | 42 | 19-04-2005 21:34 | |
Muziek |
Muziek voor een disco Tucker | 44 | 05-01-2004 22:41 | |
Muziek |
laatste aankopen 86dagreed | 180 | 04-01-2003 17:59 | |
Muziek |
Wat hoor je dan? Verwijderd | 241 | 01-12-2002 17:45 | |
Muziek |
Hoeveel albums heb jij (ongeveer) in je CD-collectie? Severus | 87 | 30-10-2002 15:23 |