![]() |
VPRO [scandanavische films]
Negen weken lang op de VPRO, elke woensdagavond [dacht ik] Scandanavische films. Vanavond was Jalla Jalla (y)
|
Ja, godver. Gemist. :mad:
|
jaah :) hoe koel is dat?!! italian for beginners was ook erg aangenaam, en heb erg zin om tilsammen te kijken (y)
|
Italian for beginners en Okay waren geweldig! :cool:
Jalla! Jalla! heb ik jammer genoeg gemist, maar ach. |
Jalla! Jalla! maar weer gezien (voor de 2de keer, dat heb je met een zweedse/scandinavische film liefhebber als collega in een shop waarbij je die films ook verkoopt ;) )
Maar leuke lekkere film om niet bij na te denken....En geen reclame's wat is dat toch heerlijk.. |
Italien for beginners was wel aardig, Jalla! Jalla! heb ik opgenomen.
Komt Tilsamman volgende week ofzo? Die is echt wel heel vet. |
ben benieuwd naar die van volgende week
die van vandaag helaas gemist en italian... heb ik opgenomen |
Italian for beginners vond ik persoonlijk niet veel aan maar Jalla! Jalla! en Tillsammans zijn wel aanraders :)
Ben benieuwd welke films er nog meer gaan volgen, Fucking Amal zal er vast ook nog wel tussen zitten. Iemand die een link heeft naar een schemaatje? |
'Festen' zal dan ook wel komen, vind k ook erg sterk
dogma 65 film is dat trouwens... |
Jalla! Jalla! vond ik leuk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En volgens mij was het Dogma 95 ipv 65, of anders behoor ik ook tot het 'gemiddelde publiek' :o |
:eek: Damn, Jalla Jalla! gemist. (n) Leuke film, heb 'em al een keer gekeken onder de les maar had 'em best nog wel een keer willen zien.
Is er ergens een overzicht van welke films ze allemaal gaan uitzenden, eigenlijk? |
Citaat:
|
Jalla Jalla ! vond ik erg grappig.. (y)
|
Citaat:
|
Ik kan niet echt een overzicht vinden oid, helaas...
|
Jammer dat het altijd dezelfde films zijn.
|
Zou Fucking Amal nog komen?
|
Citaat:
Ik heb Festen in 5 jaar tijd zeker 10 keer gezien, ik vind 't echt een súper goede film. Dat is echt een enorme aanrader. Verder heb ik nog geen enkele scandinavische film van de VPRO gezien, telkens vergeten :o (Ik lees zoveel de laatste tijd, de tv gaan helemaal aan me voorbij.) |
hehe, ik heb jalla jalla een keer in Berlijn gezien, Duits nagesynchroniseerd (schrijf je dat zo?). heel grappig, leuke film. :)
kops, fucking amal, together, lilya 4-ever heb ik ook al gezien maar 'festen' wil ik ook al heel lang nog n keer zien! (ik weet niet of die films erbij zitten) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Damn, dat ik dit heb gemist. :( Is Italian For Beginners al geweest? Erg goede film. (y) Welke komen er nog? Hopelijk heb ik er nog niet al teveel gemist...
|
Elke woensdag en vrijdag volgens mij.
En Italian for Beginners is al geweest, was de eerste en ik vond 'm niet zo. (N) |
Ik heb net Jalla Jalla gezien (gedownload) en ik moet zeggen dat het een heerlijke, vlotte film is die gewoon erg vermakelijk is om te zien (y)
Vanavond "Lad de sma born". Ben ik ook wel benieuwd naar. |
Citaat:
Avond Tijdstip: Programma: Zender: 18:10 - 18:11 Villa Achterwerk Nederland 3 18:11 - 18:25 Toscane Nederland 3 18:25 - 18:45 Het Klokhuis Nederland 3 18:45 - 18:59 NOS-Jeugdjournaal Nederland 3 18:59 - 19:00 Nederland 3 Nederland 3 19:00 - 19:30 12 steden 13 ongelukken Nederland 3 19:30 - 20:00 Kinderen geen bezwaar Nederland 3 20:00 - 20:30 Het beste van Raymann is laat Nederland 3 20:30 - 21:23 Maggie's new life Nederland 3 21:23 - 22:00 Absolutely fabulous Nederland 3 22:00 - 22:20 NOS-Journaal Nederland 3 22:20 - 22:45 Nova/Den Haag vandaag Nederland 3 22:45 - 23:15 De vloer op Nederland 3 23:15 - 00:55 Aftermath Nederland 3 |
Citaat:
|
Oh, oke :o Fijn, dan kan 'm iig zien.
|
Citaat:
|
Ach jah, het leven zit niet altijd mee.....
|
Hmmm vind die film nietzo veel aan, ik heb hem maar uitgezet......Vandaag niet in voor een langzaam opgang komende film........
|
Die scandinavische films op de VPRO <333
Ben opgegroeid met die op de VPRO op zondag morgen voor kleine kinderen, die waren ook altijd al zo leuk ! |
Morgen Together/Tillsammans!
Dat is pas écht een geweldige film. :cool: (y) |
Hmm, tof. (y)
|
Jammer genoeg heb ik Jalla Jalla! gemist, maar Together vond ik erg leuk. Ik ben benieuwd naar de andere films.
|
Vrijdag Lilya 4-ever.
Die was er anderhalve week geleden ook al op :) |
Tillsammans was erg leuk (y)
Ben benieuwd naar Lilja. Wel jammer dat ik de komende films verder allemaal al gezien heb...Dogville en Festen en Fucking Amal... Hm, staat Idioterne eigenlijk ook nog op het menu? Die wil ik wel nog een keer zien. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vond het een vermakelijke film, vanwege de hoge mate van absurditeit en de soms gortdroge situaties. Of er pseudo-intellectueel gezeik in voor kwam, weet ik niet meer. En ja, technisch gezien verschilt het amper van andere Dogma-films. |
Citaat:
Kutzooi. Hoe kom ik aan 'gewijger'? Citaat:
|
Yeahh kan ik eindelijk Lilya eens zien. :)
Together heb ik opgenomen..ben benieuwd. Dogville vond ik echt een saaie langdradige film, maar het idee was grappig. En Festen wil ik ook al heel lang zien. (y) En Fucking Amal is natuurlijk heel leuk. <3 |
Festen (L)
|
Lilya 4-ever :cool: (y)
|
Together is echt mijn favoriet, heb 'm een keer in het filmtheater gezien en ik was er helemaal weg van. Ik wil 'm graag op dvd!
Lilya 4-ever is mooi, maar je moet er wel voor in de stemming zijn. Ik kreeg er echt een rot gevoel van. |
O, nou ben ik Together vergeten! :( Iemand een idee of ie te huur is in de videotheek? Lilja-4-ever en Fucking Amal, wanneer komen die? Waarschijnlijk als ik zelf in Scandinavië zit... :cool:
|
Dogville is overigens nogal ironisch... Lars von Trier zei dat je geen bijzondere decors nodig hebt voor een goede film en komt vervolgens om dat te bewijzen met een film met één van de meest opvallende decors ooit.
|
Citaat:
Ik ga 'm kijken, zie wel of het wat is. In de NCRV gids stond hij als "Zeer goed". :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:29. |