Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En volgens mij was het Dogma 95 ipv 65, of anders behoor ik ook tot het 'gemiddelde publiek' ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb Festen in 5 jaar tijd zeker 10 keer gezien, ik vind 't echt een súper goede film. Dat is echt een enorme aanrader. Verder heb ik nog geen enkele scandinavische film van de VPRO gezien, telkens vergeten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Avond Tijdstip: Programma: Zender: 18:10 - 18:11 Villa Achterwerk Nederland 3 18:11 - 18:25 Toscane Nederland 3 18:25 - 18:45 Het Klokhuis Nederland 3 18:45 - 18:59 NOS-Jeugdjournaal Nederland 3 18:59 - 19:00 Nederland 3 Nederland 3 19:00 - 19:30 12 steden 13 ongelukken Nederland 3 19:30 - 20:00 Kinderen geen bezwaar Nederland 3 20:00 - 20:30 Het beste van Raymann is laat Nederland 3 20:30 - 21:23 Maggie's new life Nederland 3 21:23 - 22:00 Absolutely fabulous Nederland 3 22:00 - 22:20 NOS-Journaal Nederland 3 22:20 - 22:45 Nova/Den Haag vandaag Nederland 3 22:45 - 23:15 De vloer op Nederland 3 23:15 - 00:55 Aftermath Nederland 3 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 12-08-2005 om 14:40. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vond het een vermakelijke film, vanwege de hoge mate van absurditeit en de soms gortdroge situaties. Of er pseudo-intellectueel gezeik in voor kwam, weet ik niet meer. En ja, technisch gezien verschilt het amper van andere Dogma-films. |
![]() |
|||
Citaat:
Kutzooi. Hoe kom ik aan 'gewijger'? Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ga 'm kijken, zie wel of het wat is. In de NCRV gids stond hij als "Zeer goed". ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|