![]() |
[Negeerlijst] Foutje
In mijn zoektocht naar fouten kwam ik er weer 1 tegen.
Ik probeerde Koen op de negeerlijst te zetten en toen gebeurde dit: Koen is een forumbaas/beheerder. Je mag forumbazen/beheerders niet in je negeerlijst zetten. Maar tot mijn verbazing is Koen dit allebei niet, hij is namelijk bemiddelaar. Kan hier misschien iets aan gedaan worden? |
nu je het zegt..het valt me nu ook op :s Ik mag hopen dat dit wordt rechtgezet. Erg goed voor de geloofwaardigheid van de forumleiding is dit natuurlijk niet..
Mjah :) ik snap dat deze ernstige fout er in is geslopen, dus wat dat betreft..Ik maak er geen punt van, zolang deze misstand uit de weg wordt geruimd. en TS: Goed werk (y) |
Dit is al eens uitgelegt. Maar goed, speciaal voor jou nog een keer: :p
Koen is bemiddelaar ja, maar qua macht op het forum (wat hij kan doen dus) gelijk aan de fb+en. Aangezien de +en niet op de negeerlijst kunnen kan Koen dat ook niet. En nee, daar wordt niks aan gedaan. |
Citaat:
Toendertijd is gezegd dat Koen geen Forumbaas+ meer was (alleen in hele hele hele hoge nood) en dat zie ik hie rniet terug. Dus koen is en banmeneer en bemiddelaar tegelijk, vreemd |
Citaat:
inderdaad.. |
Snappen jullie het echt niet?
Koen is bemiddelaar, maar dat is wel een zekere mate van macht bij nodig. Hij moet kunnen unbannen. Om dat te kunnen heeft hij technisch gezien de macht van een + nodig. Hij is dus geen + meer, maar een hele nieuwe functie. Om die functie te kunnen uitvoeren heeft hij wel de macht die een +er heeft nodig. Daarom kan hij niet in de negeerlijst (=niet te veranderen, mods kunnen er niet in). Waar maken jullie je in godsnaam druk over. Duurt de vakantie soms te lang? ;) |
Citaat:
Dat vind ik jammer, dat het niet kan. Maar het is dus niet anders Wat heeft de lengte van mijn vakantie met deze kwestie te maken? Ik spoor slechts naar foutjes en dat is de schuld van de persoon die het ontworpen heeft, niet van de vakantie :p (maar goed ik snap het) |
het is jammerlijk..maar ik begrijp het :) Al blijf ik vinden dat het eigenlijk gewoon niet kan (misschien een idee de ontwerper van de negeerlijst eens aan te pakken? Wie dat ook mag zijn geweest?)
Maar het is vergeven en vergeten :p |
Citaat:
d |
Citaat:
|
waarom zouden Forumbazen + niet op de negeerlijst mogen?
Als ik ze nu helemaal niet moet? Als ik een ban krijg krijg ik die toch via mail. |
Citaat:
|
Ik probeerde weleens tijdens een ban te bemiddelen met Koen, maar dat lukte niet en toen was het fb+.
Dan zal het nu niet anders zijn :p |
Citaat:
|
Potverdorie!
|
Christ, zoek een bezigheid ofzo.
|
Het is maar de vraag of het FB team echt zin heeft in een discussie of gewoon kan volstaan met het aanpassen van een kleine tekst aan de achtekant van dit forum waardoor deze discussie volledig nutteloos wordt. Maar goed, er wordt gekopzen voor een discussie dus bij deze ook maar een reactie:
Terecht dat je het beheer niet mag negeren en terecht dat de bemiddelaar hier tussen hoort. Ach. In zekere zin is een bemiddelaar ook beheerder. |
Citaat:
maar ik snap het nu, maar het blijft slordig :p |
Citaat:
|
Ik vind dat Koen maar eens voor de camera moet komen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:57. |