![]() |
[videokaart] 9600 pro
ik heb ergens gelezen dat je met deze videokaart tv kan kijken...is dit waar én hoe kan ik dat dan aansluiten??
groet Maxime |
Met een 9600 pro kan je niet tv kijken. Er zit een TV-out op, daarmee kan je je pc beeld op je tv laten zien.
Om tv te kijken op je pc heb je een tv-kaart nodig. Hier moet je dan de kabel op aansluiten, en dan kan je op je pc tv kijken. |
Kan wel, maar dan moet je een 9600Pro Vivo hebben, en ik geloof dat alleen de All in Wonder 9600 die een tijdje geleden is uitgekomen dat heeft.
|
Hangt van fabrikant en kaarttype af, niet zozeer van chip. Dus even in de handleiding kijken.
|
Citaat:
|
:D
Maar ik geloof dat je toch een All In Wonder kaart moet hebben tenmiste van ATI. Die heeft TV erook op zitten. |
en dan nog een vraag: een vriend van mij heeft een nieuwe laptop aangeschaft met een mobility x700 64 mb...is dat een goede kaart (voor battlefield 2 en swat 4 goed te trekken) want wij lannen vaak samen en ik wil eindelijk wel eens wat goede langames spelen (dus geen ennemy territory meer :D )
|
Daar is maar een antwoord op mogelijk: laptops =/= gamen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:d
|
BF2 op die X700? Ja, en Far Cry draait lekker op een 486.
|
Citaat:
Begrijp ik uit je posts dat je een traumatische ervaring hebt gehad met laptop's en een spelletje? ;) Ik was echter zeer tevreden over de prestatie's en als je een toetsenbord, muis en laptopsteun koppelt heb je wat mij betreft een volwaardige, vervoerbare game-machine. |
Het is maar net wat je onder "uitstekend" verstaat :)
|
Citaat:
Die laptop deed echter niet onder voor de standaard desktop's qua prestatie's. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach, ik heb ook wel eens op laptops gegamed, vond het maar klote. Wil je fatsoenlijk gamen, dan heb je een fatsoenlijke monitor, een fatsoenlijk toetsenbord en een fatsoenlijke muis nodig. Dat gewichtsverschil tussen een laptop en een desktop maakt dan niet meer zoveel uit. :)
|
Citaat:
|
Ach onzin, een laptop is gewoon een baggerinstrument om mee te gamen. Je bent meer dan twee keer zoveel kwijt voor een systeem dat in alle opzichten onder doet voor een desktop. Ja, als jij in de trein werkstukken wilt afschrijven, heb je misschien een laptop nodig, maar gamen op een laptop is gewoon ronduit dom. Punt.
|
Citaat:
Als je alleen soepel wilt draaien, gewoon alles low zetten en eventueel de resolutie naar beneden geschroeven. Peace of cake |
9x00 serie en FX 5xx0 serie zou ik al helemaal links laten liggen.
6600 is wel leuk, maar een GT kost toch geen drol meer. |
Die jolt kan nog geen engels ook :D
|
sterf
|
Vrede van cake :D
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:31. |