| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
hij zei iets over de nieuwe sanoma techniek, en dat hij daardoor een bakbeest heeft??!?!? maar daar draait battlefield 2 wel op (hij heeft 512 mb ram)
|
|
||
|
Citaat:
Begrijp ik uit je posts dat je een traumatische ervaring hebt gehad met laptop's en een spelletje? Ik was echter zeer tevreden over de prestatie's en als je een toetsenbord, muis en laptopsteun koppelt heb je wat mij betreft een volwaardige, vervoerbare game-machine. |
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() Die laptop deed echter niet onder voor de standaard desktop's qua prestatie's. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Ik ook niet hoor. Het spel moet gewoon zonder haperen multiplayer te spelen zijn. Natuurlijk is de video chip bij laptop's duurder. De procesor evengoed, het geheugen, de hardeschijf, alles is duurder. Neemt niet weg dat je dan wel een draagbaar systeem hebt en ik ben nog nooit met zoveel plezier naar lan-party's gegaan als dit jaar.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() Als je alleen soepel wilt draaien, gewoon alles low zetten en eventueel de resolutie naar beneden geschroeven. Peace of cake
|
|
||
|
Citaat:
|
||
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Software & Hardware |
[Videokaart] FX 5700 of Radeon 9600 pro? LeiGif | 14 | 22-11-2004 21:19 | |
| Software & Hardware |
[Videokaart] Strepen op het beeldscherm Maradinus | 17 | 23-05-2004 19:16 | |
| Software & Hardware |
[Videokaart] Welke Faab-D'chem | 35 | 31-03-2004 05:00 | |
| Software & Hardware |
[Upgrade] Videokaart + Proccesor Jolt | 6 | 18-01-2004 00:38 | |
| Software & Hardware |
lawaai met radeon 9600 pro matrix21 | 19 | 06-10-2003 16:46 | |
| Software & Hardware |
[videokaart] wat adviseren jullie voor videokaart bij deze spec's? ice-dive | 36 | 15-08-2003 18:44 | |