Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Algemene schoolzaken (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=45)
-   -   mentor (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1251892)

XsharonX 23-08-2005 15:37

mentor

wat vinden jullie van jullie mentor/metrix.
Ik vind de mijne oke. hij heeft vorig jaar goed geholpen toen ik problemen had.

Skilly 23-08-2005 16:41

Me mentrix ken ik niet. Maar me tutor docent is niet echt leuk. Hij is ontzettend serieus.

Sylph 23-08-2005 16:45

Een zeikerig mens.

Anneka 23-08-2005 16:46

buitenlandse slecht nederlands sprekende man:o

Mother Earth 23-08-2005 16:46

Ik heb vandaag d'r naam gehoord, maar ik weet niet wie 't is. :rolleyes:

Roadrunner 23-08-2005 17:02

Ze is wel gaaf :cool: (y)

Wawl 23-08-2005 17:03

Ehm? Geen idee.

Crystall Girl 23-08-2005 17:04

Mwah, hij is wel aardig maar een beetje zeikerig.

Roosje 23-08-2005 18:01

Ik heb weer dezelfde als vorig jaar, mijn lerares Grieks, en ik kwam haar gisteren tegen in de Douglas en toen ging ze vragen of ik nog leuke dingen uit de oudheid had gezien op vakantie.

Een beetje een doos, dus, maar ze is wel aardig. :)

mrboot 23-08-2005 18:33

Ik weet nog niet welke of ik krijg, hoor ik op 30 augustus.

moisture 23-08-2005 19:28

mijn mentrix is al twee jaar lang dezelfde vervelende vrouw met plotselinge woede-aanvallen en geen respect voor de leerlingen.

El Kim 23-08-2005 19:58

Ik heb geen mentor.

Orpa 23-08-2005 20:05

Ik heb n mentrix, en die wil dus dat we de schoolgids en het 'welkom in' boekje (soort regelboekje) mee gaan nemen voor de eerste mentorles, zodat we ze kunnen doorspreken...

Ik zit daar al 6 jaar op school en ik ken de regels beter dan de meeste leraren... Waarom wil ze ins hemelsnaam nog de regels door gaan spreken?

Bovendiens stinkt ze gigantisch...

Geen suc-6 dus...

Ici-Paris_# 23-08-2005 20:20

Citaat:

Orpa schreef op 23-08-2005 @ 21:05 :
Ik zit daar al 6 jaar op school en ik ken de regels beter dan de meeste leraren... Waarom wil ze ins hemelsnaam nog de regels door gaan spreken?

Geen suc-6 dus...

heb medelijden met je!
Maar ik had wel een goede mento

HereIAm 24-08-2005 12:10

Wij schijnen ook elk jaar een mentor te hebben, maar die persoon zie je ook maar enkele keren per jaar als je er geen behoefte aan hebt om hem te spreken..

Die van vorig jaar was een engerd en hij liet je nooit uitpraten :rolleyes:

Just_Mii_Wennii 24-08-2005 15:52

Citaat:

Roadrunner schreef op 23-08-2005 @ 18:02 :
Ze is wel gaaf :cool: (y)
Die van mij Ook! (y)

Nijn* 24-08-2005 17:48

Ik kan goed met haar overweg en het schijnt dat ze mij helemaal geweldig vind. Het enige mindere deel is dat ze vrij streng is, en praat alsof je in de eerste klas komt.. :o

da leentjuh 24-08-2005 19:12

Wel ok. Beetje zeurderig en bemoeierig af en toe, maar het kan erger.

Nyawa 24-08-2005 19:24

Vriendelijke, goedmoedige man. Hij heeft alleen niet echt overwicht in de klas, daar is hij een beetje te vriendelijk voor.

dark*dizzie* 24-08-2005 20:02

Ik schijn een mentor te hebben, maar ik heb hem nog niet gezien. Hij is ziek geweest en hij wil eerst zijn decanaat oppakken en dan pas zijn mentorraad. Hij is wel aardig denk ik. Ik hoop dat hij beter is dan mn vorige mentor, had ik eens een mentor een keer nodig, istie er nooit (n)

Charlene 28-08-2005 17:56

ik heb voor het eerst een mentor. Ik had altijd een mentrix gehad maargoed. Hij is tot nu toe oke :) maar ik zal niet weten hoe hij later in het jaar zal zijn...hehe :D

-(L)- 29-08-2005 11:39

Leuke man, alleen betwijfel ik of hij dingen kan regelen als dat nodig mocht zijn.

wizkid 29-08-2005 12:35

Dezelfde als vorig jaar, ze is wel aardig.

Maaike 29-08-2005 13:36

Best aardig en zeer behulpzaam :) Wel handig dus.

Femic 29-08-2005 16:16

Ik had vorig jaar een vet grappige mentor (alleen best veel mensen mochten 'm niet, omdat ie nogal van de 'oude stempel' was en dus vaak als streng werd ervaren). Hij is echt super principieel, maar over het algemeen wel altijd redelijk en als je het goed met 'm kan vinden, is ie echt heel aardig en grappig. In de 4e geloof ik ging ik 'n x zogenaamd met 'm vechten, stonden we tegenover elkaar zo van: "ja kom dan, ik kan je hebben", tijdens de les, terwijl het meestal een heel 'correcte' man is, die zich niet tot dat soort dingen laat verleiden :p

Heb bijna altijd wel leuke mentor gehad. In de 4e had ik een keer ruzie gehad met een lerares (zij stuurde mij eruit bij een proefwerk, omdat iemand achter mij praatte) en ik had haar helemaal staan uitschelden en toen was ik de volgende dag naar m'n mentor gegaan en hij had voor mij de afdelingsleider gesproken en die lerares gebeld en het allemaal geregeld en toen was alles al opgelost, zonder dat ik iets had gedaan en die lerares kwam 'r excuses aanbieden en ik mocht het proefwerk inhalen :o Dát is een leuke mentor.

(haha en sorry voor die zin van 8 regels :p)

luchtballon 29-08-2005 17:01

Ze doet iig wel d'r best voor leerlingen en probeert dingen te regelen. maar ze bemoeit zich ook vreselijk met iedereen...

iemand of niemand 29-08-2005 17:30

Ik weet nog niet wie mijn tutor wordt. In de 6e had ik een beetje apart figuur, als hij je niet mocht had je een enorm probleem. Maar hij mocht mij wel en ik had vrij veel vrijheid in zijn lessen, dus wat dat betreft was hij wel heel relaxt. En in zekere zin ook erg betrokken, maar hij moest wel alles navragen. Het was een aardige vent, maar ik had het idee dat hij zich niet helemaal thuisvoelde in de rol van zijnde een verlengstuk van de coordinator en schoolleiding.

Roslyn 29-08-2005 17:52

Tot zover bevalt mn mentrix mij erg goed. Tuurlijk kan ze streng zijn, maar daar heeft ze inprincipe goede redenen voor.
Ze heeft ook een leuke humor en is altijd wel in voor wat leuks.

Véél beter dan mijn vorige mentoren (Y).

AlopiA 29-08-2005 19:12

Dit jaar weet ik het nog niet maar de kans zit erin dat mijn filosofieleraar mijn mentor wordt, dat zou wel gaaf zijn want hij is echt tof. Vorig jaar had ik een lerares biologie/anw en die was ook prima, tof mens, ging ook mee naar italie met ons uitwisselingsproject dus onze klas had meteen al een goede band met haar.

Evatjuhhhh 30-08-2005 10:40

Oh Henk en René zijn best oké als mentoren :)

René is mijn ex-natuurkundeleraar en hij is alleen maar mijn mentor denk ik omdat hij onze klas van vorig jaar nog kent en anders mentorklasloos was ;). Verder is hij aardig en behulpzaam :).

Henk is mijn nieuwe wiskundeleraar en hij komt heel streng over maar hij is heel aardig volgens mijn vriend maar hij schijnt wel af en toe streng te zijn.

Ik ben d'r blij mee :) Het is beter dan Marijke en Stefan als mentoren zoals onze parallel klas heeft :p

Leonoor 30-08-2005 10:42

Ik heb geen mentor. Wel een stagebegeleider en een (afstudeer)projectbegeleider, maar ik weet nog niet wie dat zijn, kan er dus ook nog niets over zeggen.

Faded-Away 30-08-2005 12:06

Mijn mentor is zooooo achterlijk....
Hij kan de klas niet in de hand houden en af en toe kan ik me daar flink aan ergeren!! :mad:
(dat betekend dus wanneer ik de zeldzame momenten van concentratie heb :o )

Moustache 30-08-2005 12:34

ik heb nog geen flauw idee, ik heb nog 7 dagen vrij (y)

Daantje_0705 30-08-2005 12:36

Ik krijg geen mentor maar een studieloopbaancoach en die leer ik donderdag pas kennen :)

AlopiA 30-08-2005 13:05

Mijn mentor dit jaar is mijn wiskundeleraar, ik ken hem verder niet maar hij schijnt erg aardig te zijn. De mensen die hem vorig jaar als mentor hadden en dit jaar niet meer balen dat hij hun mentor niet meer is, dus ik ben (voorlopig) wel tevreden.

per piacere 30-08-2005 13:07

ik heb dezelfde mentor als AlopiA
en ik vind hem geweldig (y)

LekkertJ* 09-09-2005 07:25

HaaY MensEe,,!! =]
mYn mentOr is sPpr,,!! =] Enne m'n klas is nOg liever!!
Dikke Kus :)

kalinho 09-09-2005 14:26

Citaat:

LekkertJ* schreef op 09-09-2005 @ 08:25 :
HaaY MensEe,,!! =]
mYn mentOr is sPpr,,!! =] Enne m'n klas is nOg liever!!
Dikke Kus :)

(...) :o

Mara 09-09-2005 14:48

Aardige man :)

ArticunoNeo 09-09-2005 20:06

Ze is wel cool vind ik :D Ze is leraar engels en maakt soms grapjes. BV iemand die op een stoel zit die kraakt en dat kan zij doen maar dan meteen tafel en klinkt het als een scheet :) Maar ja, ze is wel serieus ook. Wel aardig :)

Secret Agent 09-09-2005 20:16

Tis maar n sukkel vind ik.... :s
- Hij luistert niet naar wat je zegt
- Hij geeft altijd alles te laat door
- Hij laat je niet uitpraten
- Hij dénkt dat hij grappig is (maar is het dus niet)

En daar moet ik dus het hele jaar mee doen....

Sevi 10-09-2005 12:28

Hij 's wel oké, beetje serieus. Wat ik me wel afvraag is waarom hij me al twee jaar groet als ik hem (buiten school) tegenkom en ik pas dit jaar zijn naam ken :confused:

Mariekje* 11-09-2005 00:46

Haha mijn mentrix is tof. :)
Ze is 24, altijd vrolijk, altijd enthousiast.. En zelfs toen ik van de week vertelde dat ik hoofdpijn had en vroeg of ze misschien een aspirientje hadden, en bleek dat deze op waren... Is ze speciaal naar de drogist 20min lopen (heen en terug) gelopen en kwam naderhand m'n les binnenrennen met een bekertje water en een doosje aspirine. :| "Asjeblieft, is goed voor je.. Veel succes meis! Volgende week een mentorgesprek hea? Niet vergeten:)"

Ze is echt heel aardig, misschien wel té aardig eigelijk. :)

Yab-Yum 11-09-2005 15:24

Citaat:

Orpa schreef op 23-08-2005 @ 21:05 :
Ik heb n mentrix, en die wil dus dat we de schoolgids en het 'welkom in' boekje (soort regelboekje) mee gaan nemen voor de eerste mentorles, zodat we ze kunnen doorspreken...

Geen suc-6 dus...

Hihi, da's wel erg ja. Sterkte ermee. :D

Yab-Yum 11-09-2005 15:26

Citaat:

Daantje_0705 schreef op 30-08-2005 @ 13:36 :
Ik krijg geen mentor maar een studieloopbaancoach en die leer ik donderdag pas kennen :)
Ik een 'trajectbegeleider' haha, maar ach...we weten allebei dat het op hetzelfde neerkomt. En ik noem het gewoon lekker eigenwijs mentor, puh.

one. 11-09-2005 17:37

Dezelfde als vorig jaar. (y)

Orpa 12-09-2005 21:20

Citaat:

Yab-Yum schreef op 11-09-2005 @ 16:24 :
Hihi, da's wel erg ja. Sterkte ermee. :D
Dat mens schrok zich dood van me... :D

De eerste mentor les kon ik alles wat ze me vroeg zo opdreunen, dus dat ging wel redelijk...

En de tweede mentorles heb ik een 'persoonlijk gesprek' gehad... En daar heb ik haar even haarfijn uitgelegd dat ik depressief ben, en dat dat alleen 's winters zo is enzo... En dat ik weiger nog meer 'hulp' aan te nemen van de school nadat ik weet wat er met mijn ex is gebeurd door die 'hulp'

En dat ik voor de rest faalangst heb, waardoor ik slecht functioneer in grote groepen, nouwelijks kan gymen en toetsen verkloot en daardoor vrij veel medicijnen heb.

En dat ik scheit heb aan wat mensen van me vinden (me= alternatief en bisexueel, wat iedereen na een relatie binnen de school ook weet) dus dat ik niet echt mee kan komen met deze groep (waar alles gaat om popi zijn en meedoen met de rest).

En dat ik vooral niet wil dat de rest van de school, of mijn ouders zich ermee gaan bemoeien...

Had ze toch niet helemaal verwacht van het (quote) : "vrolijke stuiterballetje van de school"

Loontjuh 12-09-2005 21:34

Ik heb de mijne nog maar heel kort gezien. Hij wist niet eens dat hij twee mentorklassen had en was mijn klas vergeten :o :D
Hij geeft anatomie, dus dat is wel fijn :p Als ik dus iets niet weet... ;) :p

Loontjuh 12-09-2005 21:36

Citaat:

HvJ schreef op 11-09-2005 @ 01:46 :
Haha mijn mentrix is tof. :)
Ze is 24, altijd vrolijk, altijd enthousiast.. En zelfs toen ik van de week vertelde dat ik hoofdpijn had en vroeg of ze misschien een aspirientje hadden, en bleek dat deze op waren... Is ze speciaal naar de drogist 20min lopen (heen en terug) gelopen en kwam naderhand m'n les binnenrennen met een bekertje water en een doosje aspirine. :| "Asjeblieft, is goed voor je.. Veel succes meis! Volgende week een mentorgesprek hea? Niet vergeten:)"

Ze is echt heel aardig, misschien wel té aardig eigelijk. :)

Die moet je hebben (y) :)

iemand of niemand 12-09-2005 22:21

Hmm, tja, wel aardig, alleen ze is alleen niet echt op de hoogte heb ik het idee. :s

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:49.