Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar ik had wel een goede mento |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() De eerste mentor les kon ik alles wat ze me vroeg zo opdreunen, dus dat ging wel redelijk... En de tweede mentorles heb ik een 'persoonlijk gesprek' gehad... En daar heb ik haar even haarfijn uitgelegd dat ik depressief ben, en dat dat alleen 's winters zo is enzo... En dat ik weiger nog meer 'hulp' aan te nemen van de school nadat ik weet wat er met mijn ex is gebeurd door die 'hulp' En dat ik voor de rest faalangst heb, waardoor ik slecht functioneer in grote groepen, nouwelijks kan gymen en toetsen verkloot en daardoor vrij veel medicijnen heb. En dat ik scheit heb aan wat mensen van me vinden (me= alternatief en bisexueel, wat iedereen na een relatie binnen de school ook weet) dus dat ik niet echt mee kan komen met deze groep (waar alles gaat om popi zijn en meedoen met de rest). En dat ik vooral niet wil dat de rest van de school, of mijn ouders zich ermee gaan bemoeien... Had ze toch niet helemaal verwacht van het (quote) : "vrolijke stuiterballetje van de school"
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
mentor maximt1 | 5 | 08-04-2011 16:20 | |
Beleidszaken |
Mentor van het jaar verkiezing Caviamax | 10 | 01-10-2010 22:13 | |
Studeren |
Aanbevelingsbrief mentor Marie-Genevičve | 1 | 20-02-2006 18:02 | |
Algemene schoolzaken |
mentor load_harmony | 2 | 20-01-2003 20:46 | |
Algemene schoolzaken |
Mijn mentor negeert me terwijl ik de belangerijkste keuze van mijn leven moet maken! Levi-B | 7 | 08-12-2002 12:05 | |
De Kantine |
Hahhahahaha : FOTO van MENTOR!!!!!! DaaF | 3 | 21-04-2002 20:46 |