Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Software & Hardware (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=20)
-   -   [GSM] Samsung E720 (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1252280)

anoniem888 24-08-2005 07:42

samsung E720

Heeey..

Ik heb de samsung E720.. en ik vraag me af of iemadn adners die hier heeft.. want missschien weet diegene hoe je muziek erop kan zette.. :D
Alvast bedankt!..

Byebye..

MightyMarcel 24-08-2005 08:07

Citaat:

staat in [let op : gsm topics], dat is nota bene een sticky

Zoals jullie wel gemerkt hebben zijn topics over gsm's massaal verplaatst naar hardware (enkelen naar DK)

Waarom?

Alles op GSMs met of zonder MP3, moet dus op Hardware, waar het vroeger ook welkom was. Telefoon-abonnementen vind ik wat moeilijker, wat mij betreft gaan die naar De Kantine, zo vaak komt het niet voor. Als een GSM-topic in DK wordt geopend zou het daar ook kunnen blijven, niet echt de verkeerde doelgroep.

Op V&E kijk je naar de binnenkant van een telefoon, naar de elektronica. Transistoren, voedingstransformators, condensatoren, etc.
De kant van elektrotechniek dus. Maar ook wat minder technisch mag "hoe gevaarlijk is het om met 220V te werken?" dat soort dingen. Ook dingen zoals computervoedingen en stroomdistributie zou op V&E kunnen, alhoewel dit ook op Hardware zou passen. Sommige gebieden bestrijken twee of meer fora. Dat is niet erg, in beide zijn ze dan welkom.

Conclusie: topics over welke GSM dit en welke provider dat en ringtones zus en mp3 zo, graag naar Hardware of DK, niet hier Dank u hartelijk.
.

ff lezen voordat je iets post.

dus dit kan denk ik --> Hardware...

AngelLena 24-08-2005 19:14

Citaat:

MightyMarcel schreef op 24-08-2005 @ 09:07 :
.

ff lezen voordat je iets post.

dus dit kan denk ik --> Hardware...

Wat hij zegt

Chloe Siere 25-08-2005 09:43

En het gaat via bluetooth (zit in je gsm en je moet er dan ook eentje in je computer hebben) of via zo'n kabel die je in de winkel kunt kopen.

Erbenda 28-08-2005 20:29

Citaat:

Chloe Siere schreef op 25-08-2005 @ 10:43 :
En het gaat via bluetooth (zit in je gsm en je moet er dan ook eentje in je computer hebben) of via zo'n kabel die je in de winkel kunt kopen.
Hmja ik heb een Samsung E530, en mij lukt het nu ook niet om er mp3-tjes op te krijgen. Ik heb al flink zitten klooien met dat ding en m'n pc, en volgens mij staan m'n bluetooth-instellingen van m'n telefoon wel goed... (maar hij vindt m'n pc dus niet...). Weet iemand mss waar dit aan kan liggen? Ik heb al verschillende programmaatjes gedownload, via de site van Samsung, maar hij doet t nog steeds niet :s .

Chloe Siere 29-08-2005 07:28

Heeft je pc wel bluetooth?? :p

ChInA 31-08-2005 10:32

Citaat:

Erbenda schreef op 28-08-2005 @ 21:29 :
Hmja ik heb een Samsung E530, en mij lukt het nu ook niet om er mp3-tjes op te krijgen. Ik heb al flink zitten klooien met dat ding en m'n pc, en volgens mij staan m'n bluetooth-instellingen van m'n telefoon wel goed... (maar hij vindt m'n pc dus niet...). Weet iemand mss waar dit aan kan liggen? Ik heb al verschillende programmaatjes gedownload, via de site van Samsung, maar hij doet t nog steeds niet :s .
Je moet wel een bluetooth usb adapter hebben, anders kan je moeilijk gegevens doorsturen via bluetooth. Deze is in elke telefoonwinkel te koop (rond de 25 euro)

anoniem888 07-09-2005 18:13

maar waar kan je die spelletjes downloaden dan? weet iemadn er een site ofozw?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:01.