Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-08-2005, 07:42
anoniem888
anoniem888 is offline
Heeey..

Ik heb de samsung E720.. en ik vraag me af of iemadn adners die hier heeft.. want missschien weet diegene hoe je muziek erop kan zette..
Alvast bedankt!..

Byebye..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-08-2005, 08:07
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
staat in [let op : gsm topics], dat is nota bene een sticky

Zoals jullie wel gemerkt hebben zijn topics over gsm's massaal verplaatst naar hardware (enkelen naar DK)

Waarom?

Alles op GSMs met of zonder MP3, moet dus op Hardware, waar het vroeger ook welkom was. Telefoon-abonnementen vind ik wat moeilijker, wat mij betreft gaan die naar De Kantine, zo vaak komt het niet voor. Als een GSM-topic in DK wordt geopend zou het daar ook kunnen blijven, niet echt de verkeerde doelgroep.

Op V&E kijk je naar de binnenkant van een telefoon, naar de elektronica. Transistoren, voedingstransformators, condensatoren, etc.
De kant van elektrotechniek dus. Maar ook wat minder technisch mag "hoe gevaarlijk is het om met 220V te werken?" dat soort dingen. Ook dingen zoals computervoedingen en stroomdistributie zou op V&E kunnen, alhoewel dit ook op Hardware zou passen. Sommige gebieden bestrijken twee of meer fora. Dat is niet erg, in beide zijn ze dan welkom.

Conclusie: topics over welke GSM dit en welke provider dat en ringtones zus en mp3 zo, graag naar Hardware of DK, niet hier Dank u hartelijk.
.

ff lezen voordat je iets post.

dus dit kan denk ik --> Hardware...
Oud 24-08-2005, 19:14
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 24-08-2005 @ 09:07 :
.

ff lezen voordat je iets post.

dus dit kan denk ik --> Hardware...

Wat hij zegt
Oud 25-08-2005, 09:43
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
En het gaat via bluetooth (zit in je gsm en je moet er dan ook eentje in je computer hebben) of via zo'n kabel die je in de winkel kunt kopen.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2005, 20:29
Erbenda
Erbenda is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 25-08-2005 @ 10:43 :
En het gaat via bluetooth (zit in je gsm en je moet er dan ook eentje in je computer hebben) of via zo'n kabel die je in de winkel kunt kopen.
Hmja ik heb een Samsung E530, en mij lukt het nu ook niet om er mp3-tjes op te krijgen. Ik heb al flink zitten klooien met dat ding en m'n pc, en volgens mij staan m'n bluetooth-instellingen van m'n telefoon wel goed... (maar hij vindt m'n pc dus niet...). Weet iemand mss waar dit aan kan liggen? Ik heb al verschillende programmaatjes gedownload, via de site van Samsung, maar hij doet t nog steeds niet .
Oud 29-08-2005, 07:28
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Heeft je pc wel bluetooth??
Met citaat reageren
Oud 31-08-2005, 10:32
ChInA
ChInA is offline
Citaat:
Erbenda schreef op 28-08-2005 @ 21:29 :
Hmja ik heb een Samsung E530, en mij lukt het nu ook niet om er mp3-tjes op te krijgen. Ik heb al flink zitten klooien met dat ding en m'n pc, en volgens mij staan m'n bluetooth-instellingen van m'n telefoon wel goed... (maar hij vindt m'n pc dus niet...). Weet iemand mss waar dit aan kan liggen? Ik heb al verschillende programmaatjes gedownload, via de site van Samsung, maar hij doet t nog steeds niet .
Je moet wel een bluetooth usb adapter hebben, anders kan je moeilijk gegevens doorsturen via bluetooth. Deze is in elke telefoonwinkel te koop (rond de 25 euro)
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 18:13
anoniem888
anoniem888 is offline
maar waar kan je die spelletjes downloaden dan? weet iemadn er een site ofozw?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten