Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Werk, Geld & Recht (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=60)
-   -   Hoe reclame maken voor een website? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1253229)

Toeter! 25-08-2005 19:20

Hoe reclame maken voor een website?

Hee,

Ten eerste, geen idee waar ik dit topic moet plaatsen, dacht dat dit het beste was..

Maargoed, ik heb de afgelopen tijd gewerkt aan een website. Deze website bevat foto's van de stad Groningen die bezoekers van de site kunenn kopen. Ik probeer zo zonder noemenswaardige investeringskosten een beetje geld bij te verdienen. Of t lukt is maar de vraag, maar kan t allicht proberen. Nu is de site inmiddels klaar en online. Natuurlijk wil ik nu zoveel mogelijk bezoekers trekken. Ik ben bezig om mijn site op allerlei linkenpagina te krijgen enzo.. Maar ik ben eigenlijk benieuwd naar meer manieren om (legaal) reclame voor mijn website te kunnen maken. Wellicht zijn hier mensen met schitterende ideeën..!

Grtz,
Toetert

wdekreij 25-08-2005 20:25

Google Adwords, maar dan moet je per klik al minimaal 5 cent betalen.. Tikt nog best aan dus..

Zorg dat je goede meta-tags hebt op je site zodat je (meer) kans maakt om hoger in de Google-rankings te komen --> gratis reclame..

Als je goedkope reclame wilt kun je op site's als bijv. www.qixmail.nl terecht, daar heb je al 25.000 banner views voor 10 Euro, je kan er bijv. ook mails de deur uit doen, voor 20e gaan er 2000 mails met jou reclame de deur uit.

ganralph 26-08-2005 09:23

banners ruilen met andere websites?
trouwens als je het google-systeem probeert te fucken (dus ongeoorloofd zorgen dat je hoger komt te staan) dan blokkeren ze tegenwoordig je website...
(geld misschien niet voor kleine sites)

en waarom staat je site nog niet in je sig dan? ;)

JCG 26-08-2005 11:53

offtopic: (y) dat je geen sites gaat onderspammen met de links naar je site, mensen die dat doen moeten een nekschot krijgen.

wdekreij 26-08-2005 12:17

Citaat:

ganralph schreef op 26-08-2005 @ 10:23 :
banners ruilen met andere websites?
trouwens als je het google-systeem probeert te fucken (dus ongeoorloofd zorgen dat je hoger komt te staan) dan blokkeren ze tegenwoordig je website...
(geld misschien niet voor kleine sites)

en waarom staat je site nog niet in je sig dan? ;)

Meta tags (met daarin de onderwerpen) is geen Google-fucken, dit is niet tegen de regels van Google..

Dus gewoon van:
<meta name="Subject" content="Het onderwerp">
<meta name="keywords" content="Keywords die op de content slaan">
<meta name="description" content="Omschrijving van de site">

Das volkomen legaal en maakt het zoeken voor Google-bot iets makkelijker zodat je bij meerdere keywords geplaatst kunt worden.

Toeter! 26-08-2005 21:29

Metatags ben ik al mee bezig geweest inderdaad. Al duurt het wel even voordat google ze traceert geloof ik.

Zijn er, naast 'reclame' op intenet, nog andere fijne ideeen? Hoe illegaal is het bijvoorbeeld om lantaarnpalen en verkeersborden te 'bevuilen' met stickers? Zie je vaak namelijk...

Gimme more beer 27-08-2005 11:42

Meta tags zijn verleden tijd.

De beste manier om hoog in de rankings te komen bij google is zorgen dat jouw site op zoveel mogelijk grote en kleine sites gelinkt wordt.

wdekreij 27-08-2005 13:30

Citaat:

Gimme more beer schreef op 27-08-2005 @ 12:42 :
Meta tags zijn verleden tijd.

De beste manier om hoog in de rankings te komen bij google is zorgen dat jouw site op zoveel mogelijk grote en kleine sites gelinkt wordt.

Jup, dat ook..

Even een nette mail opzetten met daarin de vraag of de site in kwestie linkpartner wil worden (jij zet zijn link op jou pagina en vice versa).. Deze stuur je naar site's die over hetzelfde (of gerelateerde) onderwerp gaat.. Is voor beide partijen positief en kost geen cent ;)

ganralph 29-08-2005 13:26

Citaat:

Toeter! schreef op 26-08-2005 @ 22:29 :
Zijn er, naast 'reclame' op intenet, nog andere fijne ideeen? Hoe illegaal is het bijvoorbeeld om lantaarnpalen en verkeersborden te 'bevuilen' met stickers? Zie je vaak namelijk...
1 het mag niet
2 het gebeurt wel
3 niemand zeikt

trek je conclusies;)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:30.