Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-08-2005, 19:20
Verwijderd
Hee,

Ten eerste, geen idee waar ik dit topic moet plaatsen, dacht dat dit het beste was..

Maargoed, ik heb de afgelopen tijd gewerkt aan een website. Deze website bevat foto's van de stad Groningen die bezoekers van de site kunenn kopen. Ik probeer zo zonder noemenswaardige investeringskosten een beetje geld bij te verdienen. Of t lukt is maar de vraag, maar kan t allicht proberen. Nu is de site inmiddels klaar en online. Natuurlijk wil ik nu zoveel mogelijk bezoekers trekken. Ik ben bezig om mijn site op allerlei linkenpagina te krijgen enzo.. Maar ik ben eigenlijk benieuwd naar meer manieren om (legaal) reclame voor mijn website te kunnen maken. Wellicht zijn hier mensen met schitterende ideeën..!

Grtz,
Toetert
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-08-2005, 20:25
wdekreij
wdekreij is offline
Google Adwords, maar dan moet je per klik al minimaal 5 cent betalen.. Tikt nog best aan dus..

Zorg dat je goede meta-tags hebt op je site zodat je (meer) kans maakt om hoger in de Google-rankings te komen --> gratis reclame..

Als je goedkope reclame wilt kun je op site's als bijv. www.qixmail.nl terecht, daar heb je al 25.000 banner views voor 10 Euro, je kan er bijv. ook mails de deur uit doen, voor 20e gaan er 2000 mails met jou reclame de deur uit.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2005, 09:23
ganralph
ganralph is offline
banners ruilen met andere websites?
trouwens als je het google-systeem probeert te fucken (dus ongeoorloofd zorgen dat je hoger komt te staan) dan blokkeren ze tegenwoordig je website...
(geld misschien niet voor kleine sites)

en waarom staat je site nog niet in je sig dan?
Oud 26-08-2005, 11:53
JCG
JCG is offline
offtopic: dat je geen sites gaat onderspammen met de links naar je site, mensen die dat doen moeten een nekschot krijgen.
Oud 26-08-2005, 12:17
wdekreij
wdekreij is offline
Citaat:
ganralph schreef op 26-08-2005 @ 10:23 :
banners ruilen met andere websites?
trouwens als je het google-systeem probeert te fucken (dus ongeoorloofd zorgen dat je hoger komt te staan) dan blokkeren ze tegenwoordig je website...
(geld misschien niet voor kleine sites)

en waarom staat je site nog niet in je sig dan?
Meta tags (met daarin de onderwerpen) is geen Google-fucken, dit is niet tegen de regels van Google..

Dus gewoon van:
<meta name="Subject" content="Het onderwerp">
<meta name="keywords" content="Keywords die op de content slaan">
<meta name="description" content="Omschrijving van de site">

Das volkomen legaal en maakt het zoeken voor Google-bot iets makkelijker zodat je bij meerdere keywords geplaatst kunt worden.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2005, 21:29
Verwijderd
Metatags ben ik al mee bezig geweest inderdaad. Al duurt het wel even voordat google ze traceert geloof ik.

Zijn er, naast 'reclame' op intenet, nog andere fijne ideeen? Hoe illegaal is het bijvoorbeeld om lantaarnpalen en verkeersborden te 'bevuilen' met stickers? Zie je vaak namelijk...
Met citaat reageren
Oud 27-08-2005, 11:42
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Meta tags zijn verleden tijd.

De beste manier om hoog in de rankings te komen bij google is zorgen dat jouw site op zoveel mogelijk grote en kleine sites gelinkt wordt.
Oud 27-08-2005, 13:30
wdekreij
wdekreij is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 27-08-2005 @ 12:42 :
Meta tags zijn verleden tijd.

De beste manier om hoog in de rankings te komen bij google is zorgen dat jouw site op zoveel mogelijk grote en kleine sites gelinkt wordt.
Jup, dat ook..

Even een nette mail opzetten met daarin de vraag of de site in kwestie linkpartner wil worden (jij zet zijn link op jou pagina en vice versa).. Deze stuur je naar site's die over hetzelfde (of gerelateerde) onderwerp gaat.. Is voor beide partijen positief en kost geen cent
Met citaat reageren
Oud 29-08-2005, 13:26
ganralph
ganralph is offline
Citaat:
Toeter! schreef op 26-08-2005 @ 22:29 :
Zijn er, naast 'reclame' op intenet, nog andere fijne ideeen? Hoe illegaal is het bijvoorbeeld om lantaarnpalen en verkeersborden te 'bevuilen' met stickers? Zie je vaak namelijk...
1 het mag niet
2 het gebeurt wel
3 niemand zeikt

trek je conclusies
Reageren

Regels voor berichten